چگونه بدون هیچ زحمتی خوش‌استایل باشیم؟

داشتن تیپی زیبا و استایلی خاص، زحمت و تمرین فراوانی را می‌طلبد؛ اما افراد زیادی را می‌بینیم که با وجود تلاش‌های بسیار زیاد، خوش‌تیپ دیده نمی‌شوند و برعکس، ظاهر نامرتب و زشتی دارند.
هنگام انتخاب یک استایل مناسب، موارد مختلفی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید. در این مقاله به معرفی چند نکته، که با انجام آن‌ها می‌توانید بدون هیچ زحمتی خوش‌استایل دیده شوید، پرداخته‌ایم. پس در ادامه با مدمن همراه باشید.

1. مطمئن شوید که تمامی لباس‌های‌تان هم‌خوانی دارند

هنگامی که می‌خواهید چندین دست لباس و پوشاک مختلف بخرید، مطمئن شوید که تک تک اجزای آن، از جمله پیراهن‌، شلوار، کفش، ژاکت و... با یکدیگر هم‌خوانی دارند. شما اگر دارای سه جفت کفش، سه شلوار، سه پیراهن و سه ژاکت، که می‌توان آن‌ها را با هم پوشید باشید، می‌توانید 81 تیپ مختلف و غیرتکراری برای خودتان شکل دهید و تقریبا 3 ماه را با استایل‌های گوناگون بگذرانید.
برای اینکه تمامی لباس‌ها با یکدیگر تناسب داشته باشند، باید به رنگ آن‌ها توجه داشته باشید. بهترین انتخاب برای شلوار و ژاکت، رنگ‌های خنثی مثل سفید، خاکستری، مشکی، سرمه‌ای و... هستند و کفش‌های قهوه‌ای و مشکی هم معمولا با هر نوع رنگی سازگار خواهند بود.

2. لباس‌های رنگ‌ورو رفته را کنار بگذارید

تمامی‌ لباس‌های قدیمی، رنگ‌ورو رفته و پاره و هر چیزی که حواس شما را پرت می‌کند دور بریزید تا لباس‌های بهترتان بیشتر به چشم بیایند. بعد از این کار ببینید چه مقدار لباس برای‌تان باقی مانده و اگر تعداد آن‌ها کم بود، به سراغ یک خرید جدید و پروپیمان بروید.
البته دقت داشته باشید که زیادی خرید نکنید و چیزهایی را بخرید که حتما قصد پوشیدن آن‌ها را دارید.

3. سطح اکسسوری‌های خود را بالا ببرید

خیلی‌ها موافق خرج کردن زیاد برای عینک دودی یا دیگر اکسسوری‌ها نیستند و در نتیجه یا آن‌ها را نمی‌خرند، یا به سراغ جنس‌های ارزان و بی‌کیفیت می‌روند. با اینکار هرگز نمی‌توان یک استایل شیک و منحصربه‌فرد برای خودتان بسازید.
اکسسوری‌ها با وجود اینکه جزئیات کوچکی هستند، تاثیر زیادی بر خوش‌تیپی شما می‌گذارند. پس سعی داشته باشید از این به بعد آن‌ها را به استایل روزمره خود اضافه کنید و ترسی از هزینه‌ی بالا برای‌شان نداشته باشید.

4. برای خودتان لباس بپوشید

هر دفعه که لباس می‌پوشید و تیپی زیبا برای خودتان شکل می‌دهید، تصور کنید که تنها برای یک نفر این همه زحمت کشیده‌اید؛ خودتان!
زمانی که در خانه هستید، لباس‌های‌تان را امتحان و تیپ‌های گوناگون را تست کنید. با این کار می‌توانید بهترین استایل خود را پیدا کنید و هنگامی که می‌خواهید در موقعیت‌های مختلف قرار بگیرید، بدانید چه تیپی مناسب‌ترین انتخاب خواهد بود.

5. از افراد مشهور ایده بگیرید

از بازیگرها و خواننده‌های محبوب خود ایده بگیرید و یا حتی با توجه به استایل خودتان، از آن‌ها تقلید کنید. افراد مشهوری را که از نظر استایل با شما هم‌خوانی دارند پیدا کنید و تیپ‌های متنوع آن‌ها را بررسی کرده و به همان شکل لباس بپوشید.
برای مثال اگر پوست‌تیره‌ای دارید، لباس‌های «ادریس البا» را ببینید و اگر رنگ‌پوست‌تان روشن است، از «رایان گاسلینگ» تقلید کنید. بازیگرهای هالیوودی همیشه بهترین و جدیدترین استایل‌ها را به نمایش می‌گذارند و بهترین گزینه برای انتخاب مدهای روز و جذاب هستند.


امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. لطفا آن‌ را به اشتراک بگذارید.