چگونه با کت‌وشلوار خوش‌تیپ‌تر به نظر برسیم؟

کت‌وشلوار یکی از مهم‌ترین پوشاک مردانه به حساب می‌آید و با ظاهر رسمی و خاص خود، استایل شیک و زیبایی را برای هر فرد شکل می‌دهد. اما شاید هر کسی هم نتواند بهترین استفاده را از کت‌وشلوار خود ببرد و این دغدغه‌ی بزرگی برای آن‌ها محسوب می‌شود.
در ادامه چند نکته را برای اینکه با کت‌وشلوار خوش‌تیپ‌تر به نظر برسید برای‌تان آورده‌ایم. پس با مدمن همراه باشید.

1. پوشیدن کت‌وشلوار را تمرین کنید

تقریبا هر کاری را می‌توان با تمرین زیاد به بهترین شکل ممکن انجام داد. اولین باری که به استخر رفتید را به یاد دارید؟ آیا از همان ابتدا توانستید شنا کنید یا مانند خیلی‌های دیگر مدت زیادی را صرف تمرین کردید؟
پوشیدن کت‌وشلوار هم به همین شکل است. بسیاری از مردها فکر می‌کنند که کت‌وشلوارها راحت نیستند، اما این درست نیست. با تمرین پوشیدن آن‌ها، می‌توانید به این کار عادت کنید و از کت‌وشلوار خود لذت ببرید.

2. تنها کت‌وشلوارهای فیت را بپوشید

اگر کت‌وشلواری دارید که اندازه‌ی شما نیست، از دست آن خلاص شوید!
زمانی که کت‌وشلوار می‌خرید، باید مطمئن شوید که کاملا اندازه‌ی شما است؛ البته با سر زدن به یک خیاطی کار بلد هم می‌توان مشکل اندازه‌ی کت‌وشلوار را حل کرد.
آستین‌ها، بلندی کت و همچنین شلوار موارد مهمی هستند که باید در نظر بگیرید. اگر این موارد اندازه‌ی مناسبی نداشته باشند، مطمئن باشید که کت‌وشلوار ظاهر خوبی برای شما به ارمغان نخواهد آورد.

3. سطح اکسسوری‌های‌تان را بالا ببرید

جزئیات کوچک، بزرگ‌ترین تاثیر را بر روی ظاهر می‌گذارند. اگر می‌خواهید سطح استایل خود را بالا ببرید و تیپ منحصربه‌فردی داشته باشید، باید از اکسسوری های شیک و زیبا استفاده کنید.
برای مثال ساعت مچی‌ها، اطلاعات زیادی از شخصیت شما می‌دهند؛ پس ظاهر یک کت‌وشلوار باکیفیت را با یک ساعت مچی ارزان‌قیمت خراب نکنید. بهترین انتخاب، ساعت‌های کلاسیک با بندهای چرمی یا فلزی هستند. این ساعت‌ها همیشه تازگی دارند و هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شوند. در آخر دقت داشته باشید که بند ساعت‌های چرمی با کمربند و کفش شما هم‌خوانی داشته باشند.

4. کت‌وشلوارهای چهاردکمه را فراموش نکنید

کت‌وشلوارهای چهاردکمه، استایل خاص و زیبایی دارند و متاسفانه خیلی موردتوجه قرار نمی‌گیرند. ایجاد تنوع و استفاده از این کت‌وشلوارها می‌تواند انتخاب خوبی باشد.
تمامی قوانینی که برای کت‌وشلوارهای دودکمه شنیده‌اید، برای کت‌وشلوارهای چهاردکمه هم صدق می‌کنند. پیش از این در مقاله‌ی «قوانین بستن دکمه کت و ژاکت» درباره قوانین دکمه‌ها، که برای کت‌وشلوارهای چهاردکمه هم مناسب هستند، صحبت کرده‌ایم. حتما آن را مطالعه کنید.

5. اهمیت رنگ مناسب را دست‌کم نگیرید

تقریبا بیشتر افراد به سراغ کت‌وشلوارهای مشکی می‌روند. اگر می‌خواهید استایلی خاص، که زیادی هم رسمی نیست، داشته باشید بهتر است رنگ‌های دیگری را هم در نظر بگیرید.
رنگ‌هایی از جمله خاکستری تیره، سرمه‌ای و یا حتی قهوه‌ای می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند که از این به بعد آن‌ها را مدنظر قرار بدهید.

6. کراوات و دستمال جیبی

یک کراوات مناسب می‌تواند تغییر چشم‌گیری در کت‌وشلوار شما ایجاد کند، اما باید به جنس آن اهمیت ویژه‌ای داد. ابریشم معمولا بهترین انتخاب برای کراوات است، اما دور ابریشم‌هایی را که ظاهر ارزان‌قیمتی دارند خط بکشید. کیفیت ابرشیم را می‌توان با وزن آن تشخیص داد. ابریشم‌های بی‌کیفیت وزن سبکی دارند و به شکل خوبی آویزان نمی‌شوند.
دستمال جیبی‌ها هم جزئیات کوچکی هستند که تاثیر زیادی بر روی ظاهر یک کت‌وشلوار می‌گذارند. در مقاله‌ی «آموزش تا زدن دستمال جیبی» می توانید نحوه‌ی استفاده از دستمال جیبی را بیاموزید. پس از ای =ن به بعد سعی کنید با استفاده از دستمال جیبی در کنار کت‌وشلوارتان، خوش‌تیپ‌تر به نظر برسید.


امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.