5 چیزی که هرگز از مد نمی‌افتند

قطعا تابه‌حال پیش آمده هزینه‌ی زیادی برای پوشاکی که ناگهان مد شدند و ناگهان از مد افتادند کرده‌ باشید. بعد از آن چه تصمیمی گرفتید؟ آن پوشاک را کنار گذاشتید و دیگر نپوشیدید؟ یا آن‌ها را به تن کردید و حرف‌های بقیه را راجع‌به تیپ از مدافتاده‌تان تحمل کردید؟
به طور حتم با توجه به پیامدهایی که این مدِروزهای درحال‌تغییر دارند، شما به دنبال پوشاکی که هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شوند و همیشه استایل خاصی به شما می‌دهند می‌گردید. در ادامه به معرفی و بررسی چیزهایی که هرگز از مد نمی‌افتند و همیشه تازگی دارند می‌پردازیم. پس با مدمن همراه باشید.


کت‌وشلوار تیره‌رنگ

کت‌وشلوار در میان پوشاک آقایان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، چون پوشیدن آن از چندین لحاظ خوب بوده و سطح استایل شما را چند مرحله بالا می‌برد. کت، فرم خوبی به شانه و سینه شما داده و کمرتان را هم باریک نشان می‌دهد. پوشیدن کت‌وشلوار همچنین قد شما را بلندتر و دست و بازوان‌تان را نیز بزرگ‌تر به نمایش می‌گذارد. اگر به طور خلاصه بخوایم بگوییم، کت‌وشلوار نشانه‌ی قدرت است.
چه قد کوتاه باشید، چه قد بلند، چه چاق و چه لاغر؛ با به تن داشتن کت‌وشلوار ورزیده‌تر دیده می‌شوید. اما حتما باید به نکاتی از جمله سایز، جنس و رنگ مناسب دقت داشته باشید.


ساعت مچی

خیلی‌ها بر این باورند که برای چک کردن زمان به راحتی می‌توانند از گوشی همراه خود استفاده کنند؛ اما دیدن ساعت مچی وقت کم‌تری می‌گیرد و همچنین حواس‌ شما را هم پرت‌ چیزهای دیگری مثل تماس، پیامک، تلگرام و... نمی‌کند.
به دست داشتن ساعت چیزی فراتر از چک کردن زمان بوده و ساعت مچی نشان می‌دهد که شما آدم وقت‌شناسی هستید و زمان برای‌تان ارزشمند است. افرادی که ساعت مچی‌های شیک و کلاسیک در دست دارند، بلافاصله از آدم‌های دیگر جدا شده و توجه بیشتری را به سوی خود جلب می‌کنند.


پوشاک گردن

از پوشاک گردن می‌توان به گردن‌بند، شال، دستمال‌گردن، کراوات و... اشاره کرد. شاید با خود بگویید این چیزها از مد افتاده‌اند، اما باید بگوییم که از زمان قدیم این دست از پوشاک وجود داشته‌اند و در دنیای مدرن امروزی هم طرف‌داران زیادی دارند. حتی اگر به موجودات مختلف، مخصوصا پرندگان، توجه کنید می‌بینید که بسیاری از آن‌ها برای جلب توجه نگاه‌ها، دارای رنگ‌‌های مختلفی روی گردن‌‌شان هستند که زیبایی بیشتری به آن‌ها داده است.
دستمال‌گردن‌ها با رنگ‌های مختلف، علاوه بر ظاهر و استایلی شیک، می‌توانند پیام‌هایی هم داشته باشند. برای مثال رنگ قرمز به معنای اعتمادبه‌نفس و بنفش به معنای وفاداری است و همچنین می‌توانید با استفاده از طرح‌ و رنگ‌های خاص، به عنوان طرف‌دار جوامع، تشکیلات و افکار مختلف شناخته شوید.


عطر

تقریبا همه از عطر و ادکلن‌های مختلف برای داشتن رایحه‌ای خوب استفاده می‌کنند. خوش‌بو بودن چیزی است که ما را قدرتمند نشان می‌دهد و همه ما را با آن قضاوت می‌کنند.
سعی کنید عطری خاص برای‌ خودتان انتخاب کرده و همیشه از آن استفاده کنید تا تاثیر خوبی از خود در برخورد و ارتباط با دیگران به جا بگذارید.


کلاه

کلاه هیچ‌وقت از مد خارج نمی‌شود. البته شاید خیلی از مردم کلاه‌های کلاسیک سر نمی‌کنند و در عوض بیشتر شاهد کلاه‌های نقاب‌دار و بیسبال هستیم، اما به هر حال کلاه همچنان طرف‌داران زیادی دارد.
استفاده از کلاه دلایل مختفلی دارد؛ نور آفتاب، هوای سرد، موهای بهم‌ریخته، موهای کم‌پشت و... پس این نوع پوشاک هیچ‌وقت از تیپ و استایل جامعه کنار گذاشته نمی‌شود. بهترین راه برای داشتن ظاهر و استایلی شیک، سر کردن کلاه‌های کلاسیک است.
اگر می‌خواهید تیپ خاصی داشته باشید، حتما کلاه‌هایی نظیر کلاه‌های فلت و حصیری را مدنظر قرار دهید.


امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.