استایل کژوال زمستانی

با رسیدن فصل زمستان و سرد تر شدن هوا، لباس های مختلفی در دسترس قرار می گیرند. با استفاده از لباس های گرم، می توانید استایل های بی نظیری بسازید، اما یکی از بهترین استایل هایی که در فصل زمستان به کار می آید، استایل کژوال است‌. در اینگونه استایل ها، هر کسی می تواند خودش باشد. استایل کژوال زمستانی، الگوی خاصی ندارد، به همین دلیل است که اغلب مردم تلاش می کنند تا احساسات خودشان را در قالب لباس و استایلشان نشان دهد. در ادامه مطلب چند پیشنهاد جذاب در رابطه با ساختن استایل زیبا و کژوال زمستانی، ارائه خواهیم کرد تا در زمستان امسال، بدرخشید.

 

1) استفاده از شلوار جین

استایل کژوال زمستانی

با استفاده از شلوار جین های تیره و روشن، استایلی راحت و شیک برای خود بسازید. حدودا از سال ۱۹۵۰، شلوار جین جزء اصلی استایل های زمستانی قرار گرفت و به دلیل زیبایی آشکاری که به استایل های مختلف می بخشید، هنوز هم بسیار پر کاربرد است.

  • شلوار جین تیره: اگر به دنبال ظاهری شیک و ساده می گردید، انتخاب یک شلوار جین راسته و تیره مناسب است تا استایل کژوال زمستانی خود را به راحتی بسازید.
  • شلوار جین روشن: اگر به دنبال استایلی کاملا راحت و ساده هستید، لازم است شلوار های روشن را در نظر بگیرید.

در کل استفاده از شلوار جین همیشه بی خطر است و هر رنگ یا نوعی که انتخاب کنید، در ساخت استایلی راحت و زیبا عالی خواهد بود.

2) استفاده از تیشرت

استفاده از تیشرت

یکی از لباس هایی که در داشتن استایل کژوال زمستانی، بسیار کمک کننده است، تیشرت است. تیشرت ها پایه ثابت استایل های راحت هستند و با اغلب لباس ها ست می شوند. تنها نکته ای که باید رعایت کنید، سادگی آن است. در فصل زمستان، باید بر روی تیشرت خود از یک کت استفاده کنید. تیشرت های ساده که دارای رنگ های خنثی مانند طوسی، مشکی، سفید و سرمه ای هستند، با اغلب کت ها و ژاکت ها زیبا خواهد شد و استایلی بی نظیر را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

3) استفاده از پولیشرت یا تیشرت یقه دار

استفاده از پولیشرت یا تیشرت یقه دار

اگر به دنبال پوشیدن لباسی یک درجه رسمی تر از تیشرت هستید، پیشنهاد ما استفاده از پولیشرت است. این تیشرت های یقه دار، می توانند از گردن شما در فصل زمستان مراقبت کنند و آن را گرم نگه دارند. همچنین با ژاکت های ساده و کژوال بسیار زیبا خواهند شد. تنها قانونی که باید در نظر داشته باشید ساده نگه داشتن آن ها است. از کیفیت و سادگی پولیشرت خود اطمینان حاصل کنید تا بتوانید با خیال راحت، یک استایل کژوال زمستانی بسازید و به استقبال این فصل زیبا بروید. توجه کنید که قیمت بالا و برند مشهور، نشان دهنده کیفیت و زیبایی آن نیست. بلکه نظر خودتان به همه چیز ارجحیت دارد.

4) استفاده از کت چرم

استفاده از کت چرم

کت چرم یکی از محبوب ترین لباس ها برای فصل زمستان است. وجود یک نمونه کت چرم، در کمد لباس همه افراد ضروری است، زیرا بسیار گرم کننده است، به راحتی با همه چیز ست می شود و در نهایت بسیار راحت و کژوال محسوب می شود. برای داشتن یک استایل کژوال زمستانی، پیشنهاد ما استفاده از کت چرم به همراه یک تیشرت ساده است که با شلوار جین کمی جذب و بوت های کمی بلند، بسیار زیبا خواهد شد. کت ها در انواع مختلفی ارائه می شوند، با توجه به سلیقه خود بهترین نمونه را انتخاب کنید تا استایلی زیبا و غیر رسمی در فصل زمستان داشته باشید.

5) استفاده از پیراهن های ساده

استفاده از پیراهن های ساده

در فصل زمستان، به دلیل خنکی هوا، با تنوع بسیار زیادی از  پیراهن های ساده رو به رو خواهیم شد. استفاده از پیراهن، یکی از ساده ترین روش ها جهت داشتن یک استایل کژوال زمستانی است. اگر می خواهید از رسمی بودن آن کم کنید، می توانید دکمه های سر آستین آن را باز کرده و به داخل تا کنید. در صورت دلخواه، یقه آن را تا دکمه سوم باز بگذارید. پیراهنی را انتخاب کنید که ساده باشد و با همه کت ها و شلوار ها به راحتی ست شود. اول از همه به دنبال یک پیراهن سفید و ساده باشید، زیرا پایه همه لباس ها را تشکیل می دهد و جزو اصلی ترین آیتم ها در ساخت یک استایل کژوال زمستانی محسوب می شود.

6) استفاده از شلوار های چینو

استایل کژوال زمستانی

شلوار چینو یکی از هوشمندانه ترین لباس هایی است که در استایل کژوال زمستانی در نظر گرفته می شود. این شلوار ها نه خیلی رسمی هستند و نه غیر رسمی، ظاهری شیک و راحت دارند. اگر قصد خرید شلوار چینو را دارید، بهتر است تا به دنبال رنگ های خاکی، سرمه ای و بژ باشید. این رنگ ها به راحتی با همه چیز استایل می شود و ظاهر بی نظیری را به شما می بخشند. یکی از کاربرد های دیگر این شلوار ها، پوشیدن آن ها در مراسم یا جلسه های مهم است. زیرا شما از میزان رسمیت آن جلسه اطمینان ندارید و نمی خواهید ظاهری رسمی داشته باشید، در نتیجه استفاده از یک شلوار چینو می تواند انتخابی عاقلانه باشد.

7) استفاده از لباس های بافتنی

استایل کژوال زمستانی

یکی دیگر از آیتم هایی که در داشتن یک استایل کژوال زمستانی به شما کمک می کند، بافتنی ها هستند. از آن جایی که لایه لایه لباس پوشیدن در فصل زمستان بسیار ترند شده است، استفاده از بافتنی ها به عنوان یک لایه بیرونی می تواند بسیار زیبا و راحت جلوه کند. کیفیت بافتنی بسیار اهمیت دارد، زیرا هیچ کسی از یک بافتنی آزاد بر روی لباس شما خوشش نخواهد آمد.

8) استفاده از کاپشن

استایل کژوال زمستانی

یکی از موارد پر طرفدار در فصل زمستان، استفاده از کاپشن ها است. کاپشن های غیر رسمی، ظاهری زیبا و راحت را به شما می بخشند و اغلب با همه چیز استایل خواهند شد، مخصوصا اگر رنگی خنثی انتخاب کنید تا همیشه برایتان کاربرد داشته باشد. برای خرید یک کاپشن، می توانید با خیال راحت هزینه کنید. کاپشن ها هیچ گاه از مد نمی افتند. در هر زمان و هر مکان، قابل استفاده هستند تا به راحتی قادر به ساختن یک استایل کژوال زمستانی باشید.