استایل مینیمال بهاری

بهار یکی از فصل هایی است که آب و هوا دیگر به سردی زمستان نیست. به همین طبع مجبور خواهید بود که نحوه لباس پوشیدن خود را نیز با آب و هوای بهار هماهنگ کنید. خوشخبتانه در فصل بهار به لطف متعادل بودن هوا از لباس های بسیار زیادی می توان استفاده کرد. به همین خاطر تعداد بسیار زیادی استایل در این فصل وجود دارند که می توانید از آن ها برای سبک لباس پوشیدن خود استفاده کنید. یکی از این استایل ها، استایل مینیمال بهاری است. ما در این مقاله به طور کامل درمورد این استایل توضیح داده ایم.

 

استایل مینیمال چیست؟

برای توضیح استایل مینیمال در واقع باید کلمه مینیمالیسم را توضیح داد. مینیمالیسم اصطلاحی است که سبک زندگی را توصیف می کند که در این سبک شما فقط مالکیت و حق استفاده از چیز هایی را دارید که به اهداف روزانه شما مربوط می شوند. مینیمالیسم به طور کلی در مورد ساده زیستی است. یعنی این که شما فقط از چیز هایی استفاده کنید که واقعا آن ها را دوست دارید و به آن ها نیاز دارید اما ربط مینیمال به صنعت مد و لباس چیست؟

مد مینیمالیستی در واقع به این معنی است که بتوانید با لباس های درون کمد خود، استایلی داشته باشید که برای شما مناسب باشد و شما را خوشحال کند. استایل مینیمال در حقیقت سعی دارد تا شما را از شر لباس های که برای شما شادی نمی آورند خلاص کند.

کسانی که از استایل مینیمال پیروی می کنند، کمد لباس کوچکی دارند. زیرا در استایل مینیمال فقط از لباس های استفاده می شود که به آن ها نیاز دارید. شاید این موضوع در ابتدا سخت به نظر برسد، اما مطمئن باشید که این استایل شما را راضی و از دردسر های انتخاب استایل راحت خواهد کرد.

استایل مینیمال بهاری 

پیشنهاد هایی برای داشتن یک استایل مینیمال بهاری

به طور کلی برای داشتن یک استایل مینیمال بهاری، نیازی به لباس های بسیار زیاد نیست. فقط کافی است تا همه چیز را به صورت معمولی و ساده داشته باشید. برای مثال برای یک استایل ساده، پارچه های طبیعی بهترین گزینه هستند. زیرا این پارچه باعث می شود تا هوا در لباس شما جریان داشته باشد. در ادامه ما برای هر دسته از لباس ها یک سری مثال ساده زده ایم.

  1. لباس زیر و جوراب

استایل مینیمال بهاری

از امتحان کردن چیز های جدید خودداری کنید. به دنبال لباس زیر و جوراب های ساده پنبه ای با کیفیت که رنگ تیره ای دارند باشید. به طور کلی نه تنها در لباس زیر، بلکه در تمامی لباس های خود سعی کنید تا وقتی که سوراخ یا پاره نشده اند از آن ها استفاده کنید.

  1. تی شرت

استایل مینیمال بهاری

در یک استایل مینیمال بهاری، تی شرت ها جایگاه ویژه ای دارند. همیشه سعی کنید از تی شرت های ساده و تمیز استفاده کنید. تی شرت هایی که دارای طرح های فراوان، لوگو و شعار هستند گزینه مناسبی نیستند. اگر واقعا به دنبال طرح و نقش هستید، می توانید تی شرت هایی با الگو کلاسیک مانند راه راه برتون استفاده کنید.

  1. سویتشرت

استایل مینیمال بهاری

سویتشرت ها از آن دسته لباس هایی هستند که باز هم در بهار طرفدار دارند. در خرید سویتشرت ها نیز باید مانند تی شرت ها عمل کنید. به هیچ عنوان سراغ مدل هایی که بر روی آن نوشته های بسیاری وجود دارد نروید. به دنبال مدل هایی بدون طرح و ساده باشید. سعی کنید در استایل مینیمال بهاری، از رنگ های مانند خاکستری ، سرمه و مشکی برای سویتشرت استفاده کنید.

  1. شلوار های جین

استایل مینیمال بهاری

شلوار های جین نیز به عنوان یکی از لباس های پایه سبک مینیمال شناخته می شوند. در انتخاب شلوار نیز باید شلوار های نسبتا ساده را مدنظر قرار دهید. از خریدن مدل های بسیار زاپ دار و ترند خودداری کنید . زیرا باید تا حد امکان سادگی را رعایت کنید.

  1. پیراهن آکسفورد

پیراهن آکسفورد

وقتی صحبت از پیراهن در سبک مینیمال می شود، همان طور که انتظار می رود, باید از مدل های ساده استفاده کنید. باید پیراهنی را انتخاب کنید که به راحتی زیر ژاکت شما پوشیده شود و در عین حال بسیار تنگ و نازک نیز نباشد. به همین خاطر پیراهن های آکسفورد برای استایل مینیمال بهاری می توانند بسیار مناسب باشند.

  1. پیراهن مجلسی

پیراهن مجلسی

داشتن یک پیراهن مجلسی برای افرادی که قصد دارند استایل مینیمال داشته باشند، لازم است. بسته به این که در کمد خود چقدر لباس دارید، می توانید یک شلوار را برای هماهنگ شدن با آن انتخاب کنید. در اکثر اوقات یک شلوار جین می تواند گزینه خوبی برای پیراهن مجلسی باشد. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که در استفاده از شلوار جین زیاده روی نکنید.

  1. پولو شرت

پولو شرت

در استایل مینیمال بهاری ، داشتن یک پولو شرت بسیار خوب است. زیرا در یک فضای غیر رسمی ، بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب می تواند پولو شرت باشد. می توانید در ابتدا با رنگ های خنثی شروع کنید. این لباس ها زیر کت تک و با یک شلوار جین زیبا به نظر می رسند. به خصوص اگر از مدل های آستین دار استفاده کنید. دقت داشته باشید که همیشه از مدل های سایز تن خود استفاده کنید. گشاد بودن یا تنگ بودن بیش از حد هر لباسی ، باعث خراب شدن استایل استفاده شده می شوند. حالا چه می خواهد یک استایل مینیمال بهاری باشد، چه یک استایل رسمی برای موقعیت های رسمی.

 

جمع بندی

در این مقاله در مورد استایل مینیمال بهاری صحبت کردیم. که در ابتدا معنی مینیمال را توضیح دادیم. متوجه شدیم که ریشه این استایل نیز به سادگی و ساده بودن بر می گردد. به همین خاطر این استایل برای کسانی که از پیدا کردن یک استایل مناسب خسته شده اند، بسیار خوب است. برای همین بهترین انتخاب هایی که می توانستید داشته باشید را نام بردیم تا بتوانید یک استایل مینیمال بهاری برای خودتان بسازید.