گالری جدیدترین مدل های ساعت مچی سال 2018

نگاهی بیندازید به مدل هایی که ما از میان ساعت های جدیدی که این روزها روی پیشخوان مغازه ها جا خوش کرده اند برای شما گلچین کرده ایم متناسب با هر نوع استایل و سلیقه‌ای!

لوکس ترین ساعت های دنیا کدام است؟

سلبریتی ها، کدام برند ساعت را انتخاب می کنند؟

همانطور که میدانید، ساعت چه برای أقایان و چه بانوان در هر سنی، یکی از ضروریات زندگی پر سرعت و زمان مدار امروزی است که در برنامه ریزی کارهای روزمره کمک شایانی می کند.

اگر چه این روزها با گجت های پوشیدنی و همچنین گوشی های هوشمند تلفن همراه که لحظه به لحظه، یار دیرین و همیشگی میلیاردها تن از شهروندان دهکده جهانی به شمار می رود تا در جریان آخرین پست های اینستاگرامی و فیس بوک دوستان و اشنایان و سلبریتی ها قرار بگیرند، ساعت تا حدودی به حاشیه رانده شده است و موبایل، هم نقش دفترچه یادداشت را ایفا میکند و هم ساعت و هم ابزار ارتباطی و تبادل اطلاعات و هم بخشی از ظرفیت های درآمد زایی دیجیتالی!

 به هر حال، هر جور که به مقوله ساعت و پوشیدن ساعت خاص و جذاب نگاه کنیم، آن را می بایست بخشی از استایل مد و لباس آقایان و بانوان شیک پوش و خاص پسند بدانیم که به نوعی با بستن آن به دست، رسمیت استایل تکمیل می شود.

بسیارند افرادی که علاقمندند با هر ست لباس خود چه در استایل های کژوال و خیابانی چه در تیپ های مراسمات رسمی و مهمانی ها، با ساعت های مچی متفاوتی دیده شوند و برای خرید آن، همچون عطر، دقت و وسواس بسیاری به خرج می دهند. اما باید توجه داشت که تعدد ساعت های گران قیمت، روش مطلوبی برای ارتقا سطح لاکچری گردی خاص پسندها نیست و میتوان بودجه اختصاصی به ساعت که خیلی هم دیده نمی شود، به تقویت بودجه لباس های رسمی متنوع اختصاص داد که تاثیر گذاری بیشتری در جذابیت طراحی مد شما خواهد داشت.

 

گزارش امروز لوکس تهران، شما را با انچه در زمان خرید ساعت چه لوکس و غیر لوکس باید به آن توجه کنید جلب میکند

با ساعت گردی امروز ما در دنیای لاکچری‌گردها همراه باشید.

توصیه های همیشگی

توصیه همیشگی ما به کاربران لوکس تهران در خرید محصولات مد و لباس، از کیف و کفش و پالتو گرفته تا اکسسوری و طلا و جواهرات و حتی ساعت، گشتی در هشتگ های مد گردی معروف اینستاگرام است که شما را با جدید ترین محصولات و خدمات برندهای مطرح و کمتر شناخته شده جهان مد آشنا می کند.

در هشتگ های مد گردی اینستاگرام مثل FASHION FASHIONISTA,FASHIONGRAMLUXURY، میلیون ها عکس توسط کاربران این شبکه به اشتراک گذاشته شده است که شما را در جریان مشخصات فنی، قابلیتهای تکنیکی و نظرات مشتریان و مصرف کنندگان کالا و محصولات لاکچری و غیر لاکچری جهان مد و لباس قرار می دهد. وقتی شما بتوانید با    بررسی هشتگ  SWATCH با جدید ترین مدل های ساعت کنونی و حتی مدل های قبلی این برند لاکچری ساعت آشنا شوید و نظرات مشتریان را به طور اجمالی بررسی کنید، اشراف اطلاعاتی شما برای انتخاب ساعت از این برند لوکس افزایش خواهد یافت.

 (بیش از 9 میلیون عکس ساعت لاکچری و معمولی از صدها برند و هزاران طرح و استایل روی هشتگ معروف ساعت در اینستاگراکم تگ شده است)

از طرفی، فشن بلاگر ها (FASHION BLOGGER) یا همان مد نویس های آنلاین، تلاش میکنند تا دنیای مد و لباس را به زبان خودمانی در اختیار کاربران اینترنت قرار داده و آنها را از تحلیل فشن جهان به روایت خودشان آگاه کنند. در لابلای ای موضوعات، میتواند نکته ها و ترفندهای خوبی را برای انتخاب محصولات از جمله ساعت در نظر داشت که رهیافت مطلوب و اثر بخشی برای انتخاب درست است. به هر حال ، مشورت، بخشی فراموش نشدنی از دنیای مد و لباس است که باید به ان توجه داشت و عرصه FASHION ADVISORS، یکی از مهم ترین مقولات کسب و کار دنیای لاکچری را به خود اختصاص می دهد.

معرفی ساعت های جدید ۲۰۱۸ برند Cartier

ساعت های فوق العاده شیک و جدید برند Cartier تنها برای آگاهی از زمان ساخته نشده اند.این برند به طور آگاهانه و در اواخر دهه ۷۰ میلادی اقدام به ساخت ساعت هایی خاص با استفاده از چوب های مرغوب و قطعات دست ساز کرده است و این مجموعه ی جدید نیز سیاست های قبلی این برند را در زمینه ی طراحی ساعت ها دنبال می کند. کالکشن جدید ساعت های کارتیه Revelation d’une Panthere نام دارد و بسیار ظریف و دقیق هستند و با کالیبر MC 430 ساخته شده اند. خبرنگاران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا با دیدن کلکسیون Revelation d’une Panthere شگفت زده شده اند و از آن استقبال کرده اند. این کلکسیون جدید از ساعت های Cartier، به باور بسیاری از خبرنگاران، جادویی بوده و یادآور اسباب بازی های بسیار باشکوه در سال های ۱۹۸۰ میلادی می باشد.

ساعت های جدید ۲۰۱۸ برند Cartier

   اما چرا ساعت های جدید این برند جادویی هستند؟ شما با چرخاندن مچ دست خود، متوجه می شوید که در حدود ۹۰۰ توپ طلای بسیار ریز، به آرامی حرکت کرده و به سمت پایین صفحه ی ساعت حرکت می کنند. اما تمام زیبایی این ساعت ها در این جا خلاصه نمی شود. قبل از آنکه این توپ های طلایی در پایین صفحه قرار بگیرند، تصویری از پلنگ، نماد برند Cartier را به آرامی شکل می دهند. این تصویر تنها برای لحظات کوتاهی شکل می گیرد و پس از آن دانه های بسیار ریز طلایی، به آرامی به سمت پایین می ریزند. ظهور پرشکوه و سریع نماد این برند، ساعت های کلکسیون جدید برند کارتیر را بسیار جذاب کرده است. این تکنولوژی، بسیار پیشرفته و پیچیده است و طی پنج سال توسعه پیدا کرده است.

       ساعت های جدید ۲۰۱۸ برند Cartier ساعت های جدید ۲۰۱۸ برند Cartier ساعت های جدید ۲۰۱۸ برند Cartier

  این کلکسیون جدید، که Revelation d’une Panthere نام دارد، شامل ساعت های بسیار زیبایی با رنگ های مشکی، سفید، سبز و قرمز می باشد. دانه های طلایی رنگ، قاب الماس و بند آلیاژاتور، در کنار طراحی خاص این ساعت ها، سبب جذابیت این مجموعه شده است.ساعت های این مجموعه با قیمت ۱۰۰ هزار پوند به فروش می رسند.