ترکیب رنگ لباس های پاییزی

خرید لباس های پاییزی، یکی از کار های مورد علاقه همه افراد در سنین مختلف است. امروزه با افزایش مغازه های لباس فروشی، دیگر دغدغه ای برای خرید لباس نمی ماند اما در میان حجم انبوهی از لباس ها نیاز است که استایل خود را پیدا کنید و این می تواند کمی چالش برانگیز باشد. برای داشتن یک استایل شخصی و زیبا، لازم است که ترکیب رنگ مناسبی را در نظر بگیرید. هر رنگی می تواند نشان دهنده یک ویژگی و فصل باشد. در ادامه مطلب ترکیب رنگ لباس های پاییزی را بررسی خواهیم کرد.

 

1) ترکیب بنفش و سبز پاستلی روشن

ترکیب این دو رنگ در میان خانم ها و آقایان، بسیار سر و صدا کرده است، زیرا نشان دهنده روحیه سرزنده و شاد آن ها است. در کل در صورت استفاده از دو رنگ شاد، بهتر است آن ها را به صورت روشن استفاده کنید. این ترکیب به خصوص برای آقایان یک ترکیب رنگ جسورانه و زیبا خواهد بود.

ترکیب بنفش و سبز پاستلی روشن

2) ترکیب نود و شتری

برای ترکیب رنگ لباس های پاییزی، پیشنهاد ما به شما رنگ شتری و نود است. این دو رنگ بسیار ملایم هستند و برای استفاده روزمره انتخابی عالی اند. لباس هایی از جنس ابریشم، جیر، پشم و چرم، با یک بافت کوچک و رنگ ملایم شتری، بهتری گزینه برای فصل پاییز خواهند بود.

ترکیب رنگ لباس های پاییزی

3) شرابی (قرمز تیره)

افراد جسور و با اعتماد به نفس می توانند از رنگ شرابی در ترکیب رنگ های مورد استفاده خود، بهره گیرند. این رنگ را اغلب برای یک کت بلند یا اکسسوری هایی مانند کیف، کمربند و کراوات پیشنهاد می کنیم.

ترکیب رنگ لباس های پاییزی

4) رنگ های پاستلی

استفاده از انواع رنگ های پاستلی در ترکیب رنگ لباس های پاییزی شما غوغا به پا می کند. زیرا این رنگ ها بسیار شاد و زیبا هستند و با دیدن نمونه های کرم، آبی و سبز پاستلی، ناخودآگاه به یاد فصل پاییز خواهید افتاد. نکته قابل توجه درباره رنگ های پاستلی این است که آن ها اخیرا لباس ترند پاییز شده اند و همه آن ها به خوبی با یکدیگر ترکیب می شوند.

رنگ های پاستلی

5) ترکیب رنگ صورتی و زرد

ترکیب رنگ های روشن با یکدیگر کمی چالش برانگیز است اما استایل منحصر به فرد و جذابی برای شما پدید خواهد آورد. در میان رنگ های روشن، می توان رنگ صورتی را با انواع زرد در نظر گرفت تا استایلی چشم نواز داشته باشید.

ترکیب رنگ صورتی و زرد

6) ترکیب رنگ زرد روشن و قهوه ای

شما می توانید رنگ زرد روشن را به عنوان یک پایه شاد و زیبا در نظر بگیرید. رنگ زرد به راحتی با رنگ هایی مانند قهوه ای، نارنجی و سبز ترکیب می شود و ترکیب رنگ بی نظیری را به وجود خواهد آورد. پیشنهاد ما یک کت چهارخانه زرد و قهوه ای برای فصل پاییز است. همچنین می توانید این کت را با یک هودی قهوه ای یا زرد نیز ترکیب کنید و برای شلوار از یک رنگ خنثی استفاده کنید. ترکیب رنگ قهوه ای با سبز بی نظیر خواهد شد.

ترکیب رنگ زرد روشن و قهوه ای

7) ترکیب انواع سبز و مشکی

در ترکیب رنگ لباس های پاییزی، اغلب سبز دیده می شود، زیرا یک سبز خوش رنگ می تواند به استایل شما رنگ و روی جدیدی ببخشد. ترکیب رنگ سبز با رنگ های خنثی مانند مشکی بی نظیر خواهد شد. همچنین ترکیب رنگ قهوه ای با سبز نیز ترکیبی چشم نواز است.

ترکیب رنگ لباس های پاییزی

8) ترکیب نارنجی و سبز

در این ترکیب رنگ لباس های پاییزی، لازم است که از رنگ نارنجی به عنوان رنگ پایه لباس و سبز را برای اکسسوری هایی مانند کفش، کمربند و عینک در نظر بگیرید.

ترکیب نارنجی و سبز

9) ترکیب نارنجی و طوسی

در استفاده از رنگ نارنجی در فصل پاییز، به هیچ عنوان شک نکنید. ترکیب این رنگ با طوسی بی نظیر خواهد شد. از آن جایی که طوسی رنگی خنثی است، اغلب با همه رنگ ها ترکیب می شود، اما ترکیب آن با نارنجی جلوه دیگری دارد.

ترکیب نارنجی و طوسی

10) ترکیب سبز و صورتی

اگر یک اکسسوری صورتی دارید که نمی دانید با آن چیکار کنید، بهتر است که در ترکیب رنگ لباس های پاییزی با رنگ سبز از آن استفاده کنید. اکسسوری های صورتی با رنگ سبز بسیار زیبا می شوند.

ترکیب رنگ قهوه ای و سبز

11) ترکیب رنگ قهوه ای و سبز

در میان ترکیب رنگ لباس های پاییزی، داشتن یک کت، بوت یا دستکش قهوه ای، برای استایل هر فرد لازم است. رنگ قهوه ای اغلب به عنوان رنگ پایه استایل شما در کمد لباستان قرار می گیرد. وجود لباس های قهوه ای، در کمد همه ضروری است، زیرا جزو رنگ های خنثی و بی نظیر برای فصل پاییز محسوب می شود و ترکیب کردن آن با رنگ های دیگر بسیار ساده است. ترکیب این دو رنگ هم یک ست پاییزی بسیار زیبا پدید خواهند آورد.

 

ترکیب سبز و صورتی

12) ترکیب کرم و قهوه ای

ترکیب رنگ های خنثی با یکدیگر بسیار زیبا می شوند، این ترکیب رنگ قدیمی هیچگاه از مد نمی افتد و همیشه جزو بهترین ها برای فصل پاییز است.

ترکیب رنگ لباس های پاییزی

با توجه به ترکیب رنگ لباس های پاییزی، که در بالا ذکر کردیم شما باید چند دست لباس با رنگ خنثی مانند مشکی، طوسی و قهوه ای در کمد لباس خود داشته باشید زیرا این رنگ ها به راحتی با همه چیز ست می شوند. همچنین توجه داشته باشید که رنگ های روشن، برای فصل پاییز بسیار زیبا هستند پس از پوشیدن آن ها نترسید.

حالا که با ترکیب رنگ لباس های پاییزی آشنا شدید در مقاله بعدی درباره رنگ لباس پاییزی مردانه توضیح بیشتری دریافت خواهید کرد تا با پوشیدن لباس های زیبا و مناسب، پاییز زیبایی را تجربه کنید.