چگونگی ست کردن لباس برای آقایان در فصل پاییز

 اندک اندک پادشاه فصل ها فصل پاییز از راه می رسد همراه زوزوی باد که از لابلای پنجره ها به درون خانه سرک می کشد. رنگ درختان خودنمایی می کنند. فصل پاییز بهترین فصل برای ست کردن لباس با رنگ های زیبا و درخشان است و استایل همه ما زیبایی و جذابیت خاصی پیدا می کند. در این بین عموما آقایان از رنگ های روشن برای این فصل ها کمتر استفاده می کنند و ترجیح می دهند که استایل رسمی با رنگ های تیره را برای محل کار یا مهمانی انتخاب کنند. البته بسیار افراد دیگر هستند که به استایلشان برای مکان های مختلف اهمیت می دهند و مقاومتی برای انتخاب لباس های کژوال با رنگ ها جیغ و شاد ندارند.

در هر صورت در این مقاله سعی می کنیم راهکارهایی برای ست کردن لباس برای آقایان مناسب فصل پاییز ارائه کنیم. پس با ما همراه باشید…

لباس آقایان

انتخاب لباس مناسب برای آقایان

ابتدا پیشنهاد می کنیم در انتخاب رنگ لباس برای آقایان  آزادانه و با راحتی خیال اقدام کنید. از انتخاب رنگ های سرخابی، قرمز، صورتی، لیمویی و بنفش لذت ببرید عموما همراه پیراهن مردانه و یا تیشرت های رنگ روشن شلوار کتان کرم یا نخودی رنگ انتخاب می کنند. زیرا انتخاب اینگونه رنگ ها در کنار یکدیگر تضاد و در عین حال جذابیت مخصوصی ایجاد می کند. رنگ های مونوکروم نیز برای فصل پاییز مناسب هستند. اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه کیف دستی همراه خود دارید همراه کفش خود سعی کنید جنس آن را چرم قهوه ای، مشکی و خردلی انتخاب کنید زیرا این سه رنگ خنثی بوده و انتخاب مناسبی برای استفاده با رنگ های روشن هستند.

رنگ های پاستلی برای لباس آقایان

ست شلوار جین با انواع لباس ها برای پاییز

در اینجا می خواهیم با چند مثال عینی در انتخاب رنگ و مدل لباس به شما کمک کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید: 

شلوار جین: همانطور که می دانید شلوار جین یک عنصر ثابت و در عین حال جذاب و مناسب در ست لباس برای آقایان به شمار می رود که انواع مختلفی دارد. می توانید با شلوار های جین روشن، تیشرت آبی، سفید و مشکی را در مکان های رسمی و رنگ های روشن را برای مهمانی یا مکان های عمومی استفاده کنید. رنگ هایی که تم نارنجی و گرم دارند برای فصل پاییز مناسب تر هستند. سعی کنید برای ست کردن لباس آقایان در فصل پاییز در کنار رنگ های گرم شلوار جین خاکستری، ذغالی، سرمه ای، ارتشی، سبز و رنگ های مکمل را استفاده کنید.

ست جین با انواع لباس برای آقایان

همچنین استفاده از رنگ های از قبیل لیمویی یا بنفش یاسی که به آنها رنگ پاستلی می گویند استایل شما را متمایز می کند. برای مهمانی یا دورهمی های دوستانه می توانید در کنار یک پلیورمردانه از این رنگ ها استفاده کنید. استفاده از یک رنگ روشن که بتواند تیرگی شلوارتان را خنثی کند باعث می شود تا بتوانبد برای خود یک ست جذاب بیافرینید. هودی های اورسایز نیز با شلوار جین یک ترکیب مناسب برای افراد جوان تر مناسب هستند. گاهی اوقات نیز می توانید شلوار جین را با یک کت تک رنگ از رنگ های روشن نیز ست کنید.

فشن ویک و بهترین بافت های پاییزی

پاییز با فشن ویک آغاز می شود که در آن انواع بافت های زنانه و مردانه در انواع و اقسام رنگ ها و مدل های مختلف توسط خانه های مد از آرمانی تا رالف لورن به دنیای مد و مد گردها عرضه می شود. استایل کژوال اسپرت از جمله استایل های شیک جذاب برای آقان است که در فصل پاییز می توان از آن استفاده کرد. ست پیراهن های راه راه با شلوارهای کوتاه در انتهای فصل تابستان و شروع پاییز که هنوز هوا کاملا سرد نشده استفاده از یک شلوار کوتاه همراه یک بوت  و نیم بوت خاکی یا چرم جذاب و شگفت انگیز می شود.

بوت چرم برای آقایان

امروزه در دنیای مد شلوارهای کوتاه برای آقایان نیز قابل استفاده هستند. شلوارهای جین و کتان که می توانید آن را به حد مطلوبی بالا بزنید یا یک شلوار کوتاه آماده که می توانید خریداری کنید. همچنین پیراهن های راه راه و چهارخانه که همیشه در فصل های بهار و تابستان انتخاب مناسبی به شمار می روند برای ست با این شلوارها عالی به نظر می آیند.

ست اسپرت کژوال برای آقایان

 ست پیراهن و پلیور

پیراهن های مردانه در دنیای مد همیشه بسیار پرکاربرد بوده اند زیرا استایل رسمی جزء استایل های محبوب و همیشگی آقایان بوده و هست. در فصل پاییز می توانید از یک پلیور بافت نازک یقه هفت یا یقه گرد که در زیر آن یک پیراهن رنگ مناسب آن را پوشیده اید استفاده کنید. اگر می خواهید از این استایل در محل کار، جلسه کاری در بیرون از شرکت یا یک مهمانی رسمی استفاده کنید پیشنهاد می کنیم با یک شلوار کتان تیره آن راست کنید.

ست پیراهن و پلیور

هماهنگ کردن رنگ های لباس در فصل پاییز

همیشه برای یافتن ایده های نو و تازه برای ست کردن لباس در فصل پاییز به طبیعت پیرامون خود با دقت بنگرید و سعی کنید از المان هایی که در طبیعت می بینید الهام بگیرید. کم کم با تمام شدن تابستان و شروع پاییز درختان شروع به خشک شدن و تغییر رنگ می کنند. رنگ های قالب در این فصل بیشتر رنگ های اخرایی، نارنجی، قرمز و زرد هستند. سعی کنید مانند یک نقاش به طبیعت نگاه کنید و رنگ ها را مانند پالت کنار هم بگذارید و ترکیب های متفاوت و زیبا مناسب فصل بسازید و درانتخاب لباس هایتان از آنها کمک بگیرید.

رنگ های مخصوص پاییز در لباس آقایان

به شما توصیه می کنیم برای لباس های اصلی مانند سویشرت، هودی،پلیور و کاپشن از رنگ های خنثی و وسایل دیگر مانند کلاه، دستمال گردن، تیشرت زیر پیراهن دکمه دار خود از رنگ های جیغ و شاد استفاده کنید.

ست اسپرت ورزشی

آنچه باید برای ست های پاییزی باید بدانیم!

  • در ست کردن لبای برای آقایان در فصل پاییز بهتر است  ترکیبی از لباس های تابستانی و پاییزی را انتخاب کنید.
  • کیف و کفش مردانه در پاییز باید همخوان با رنگ کت و شلوار تان باشد اما مواظب باشید یک استایل رنگین کمانی ایجاد نکنید.
  • . یکی از بهترین زمان ها برای خرید مناسب و دلخواه آخر هر فصل و قبل از ورود نیو کالکشن فصل تازه از راه رسیده است.
  • ست های پاییزی در میان آقایان طرفداران زیاد دارد. برای داشتن استایل های خاص، شیک و منحصر به فرد سعی کنید با یک استایلیست معروف مشورت کنید.
  • کیف و کفش چرم به همراه اکسسوری هایی مانند کمربند همرنگ با آن می تواند ست پاییزی شما را زیباتر و خاص تر کند.
  • در اینستاگرام می توانید با هشتگ های محبوب مد یا بهترین ست های پاییزی را دنبال کنید.

قوانین هماهنگ کردن رنگ ها با یکدیگر برای ست کردن لباس برای آقایان

برخی آقایان حوصله و وقت کافی برای خرید و ست کردن لباس را ندارند و گاهی ترجیح می دهند همسرشان به این مسئله رسیدگی کند. هم آقایان و البته خانم ها در زمان ست کردن لباس برا ی آقایان باید قوانین هماهنگی رنگ ها را بدانند در غیر این صورت ممکن است ترکیب لباس ها جالب و دیدنی از آب درنیاید و اعتماد به نفستان را کاهش دهد زيرا همانطور که می دانید استایل و نوع لباس پوشیدن به شدت بر روی روحیه و اعتماد به نفس افراد نقش دارد.

ست پاییزی لباس برای آقایان

  • اولین قدم انتخاب طیف های مختلف یک رنگ برای ایجاد تضاد و هارمونی. انتخاب رنگ مناسب در هنگام پوشیدن لباس به بیننده نشان می دهد که برای انتخاب لباس خود وقت گذاشته و دقت کافی به خرج داده اید و این حس اعتماد و صمیمیت و ارتباط گیری را در دیگران افزایش می دهد.

برای مثال اگر یک پیراهن یاسی دارید سعی کنید از یک کت بادمجانی یا ارغوانی استفاده کنید. شلوار، کراوات یا دستمال گردنتان را خنثی انتخاب کنید. اجاره دهید رنگ ها زیبایی و درخششان را به نمایش بگذارند.

  • اگر بخواهیم روی اصول و قواعد خاصی پیش برویم که البته باید اینطور باشد باید بدانیم تنها انتخاب رنگ مناسب کافی نیست و از یک چیدمان صحیح برای رنگ ها استفاده کرد.

برای مثال برای دستیابی به یک چیدمان موفق از یک رنگ در تیپ و استایل برای آقایان باید به گونه ای باشد که چند رنگ خنثی با رنگ تیره کنار یکدیگر نیفتد.اگر یک کت آبی تیره دارید برای ایجاد کنتراست باید از پیراهن سفید یا آبی ملایم با کراوات و شلوار سرمه ای استفاده کنید. در اینجا شما از یک رنگ تیره تر یک رنگ تیره و یک رنگ روشن و خنثی استفاده کرده اید و به این گونه تعادل و هارمونی در استایلتان رعایت شده است.

ست لباس پاییزی برای آقایان

  • دانستن این نکته نیز الزامیست:همیشه نباید برای رسیدن به کنتراست و هارمونی از طیف یک رنگ خاص استفاده کنید. رنگ های مکمل مخصوص برای ست کردن لباس برای آقایان در تابستان بسیار مناسب هستند. اگر در محل کار عموما همگی از یک طیف رنگی خاص برای کت و شلوار استفاده می کنند شما می توانید یک رنگ ملایم تر از همان طیف را انتخاب کنید. این نکته به ظاهر کوچک می تواند شیک پوشی و خاص بودن شما را تشدید کند.

نتیجه گیری 

فروشگاه اینترنتی مدمن سعی دراد تا با ارائه انواع پوشاک با کیفیت و راهکارهایی برای ست لباس برای آقایان و خانم ها در تمام فصول سال به علاقه مندان دنیای مد،  گامی نو در عرصه فروش و عرضه پوشاک با کیفیت در جامعه بردارد. امسداریم با خرید از مدمن یک حس عالی وشگفت انگیز را تجربه کنید. پیشاپیش از حسن اتماد و خرید شما متشکریم.