رنگ لباس مردانه پاییزی

با توجه به این که فصل پاییز خود را کم کم نشان می دهد و تمام اجزای طبیعت در حال تغییر رنگ هستند، وقت آن است که کمد لباس شما نیز تغییر رنگ دهد و بیشتر با طبیعت هماهنگ شود.

چالش بعدی که در فصل پاییز با آن رو به رو هستید، تغییرات هوا است. لباس های شما در عین زیبا و رنگی بودن، باید گرم‌ نیز باشند تا بدن شما را در تعادل با هوای بیرون قرار دهند. وقتی صحبت از مد و ترکیب رنگ می شود، کمتر به لباس های مردانه و استایل آقایان توجه می شود، اما امروز در این مقاله قرار است، رنگ لباس های مردانه که برای پاییز مناسب هستند را مورد بررسی قرار دهیم تا آقایان نیز در این فصل خوش لباس باشند.

 

چه رنگی برای آقایان مناسب فصل پاییز است؟

با توجه به این که در فصل پاییز، چند لایه لباس پوشیدن در میان آقایان و خانم ها بسیار ترند شده است، توجه به رنگ بندی لایه های مختلف نیز بسیار اهمیت دارد. با استفاده از لباس های ساده اما ترکیب رنگ هوشیارانه، می توانید بدرخشید. رنگ هایی مانند سبز زمردی، سرمه ای، فیروزه ای تیره، قهوه ای، قرمز تیره و خاکستری برای رنگ لباس مردانه پاییزی بسیار مناسب هستند. در ادامه چند ترکیب زیبا از رنگ لباس مردانه پاییزی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

1) ترکیب رنگ مشکی و خاکستری

رنگ لباس مردانه پاییزی

اول از همه می خواهیم شما را با یک رنگ خنثی و اساسی آشنا کنیم، رنگ مشکی همیشه جذاب بوده است و برای ترکیب رنگ لباس مردانه پاییزی می تواند مفید واقع شود. داشتن یک هودی و تیشرت مشکی ساده در کمد لباس تمام آقایان ضروری است. ترکیب رنگ مشکی با خاکستری روشن بسیار دلنواز خواهد شد. پیشنهاد ما استفاده از یک هودی و شلوار مشکی و کت خاکستری است.

2) ترکیب رنگ آبی روشن و قهوه ای تیره

ترکیب رنگ آبی روشن و قهوه ای تیره

برای انتخاب بهترین رنگ لباس مردانه پاییزی، می توانید یک کت چهارخانه آبی را به جین و یک جفت کفش قهوه ای اضافه کنید. در این صورت یک ترکیب رنگ کلاسیک را خواهید داشت که هیچ گاه از مد نمی افتد و هم برای قرار های رسمی و هم برای یک شام دوستانه یا خانوادگی مناسب است.

3) ترکیب رنگ قهوه ای و بلوطی

ترکیب رنگ قهوه ای و بلوطی

برای انتخاب ترکیب رنگ لباس مردانه پاییزی، بهتر است قهوه ای را فراموش نکنید. استفاده از یک شلوار کتان با رنگی خنثی، کت قهوه ای و یک پیراهن بلوطی زیبایی را به استایل شما هدیه خواهد داد که با پارچه های مناسب فصل پاییز، ترکیبی گرم، زیبا و شیک است.

4) رنگ سرمه ای

رنگ لباس مردانه پاییزی

استفاده از رنگ سرمه ای در ترکیب رنگ لباس مردانه پاییزی، کمی چالش برانگیز است، زیرا هرگونه اشتباهی می تواند استایل شما را خراب کند. با این حال داشتن لباس های سرمه ای برای هر کمدی ضروری است. می توانید یک شلوار سرمه ای زیبا را با یک پیراهن مردانه کلاسیک و کفش های کتانی ساده ست کنید. در ترکیب کردن رنگ سرمه ای بهترین گزینه قهوه ای است که به استایل شما در فصل پاییز روح می بخشد.

5) ترکیب رنگ بادمجانی، آبی تیره و سبز تیره

ترکیب رنگ بادمجانی، آبی تیره و سبز تیره

برای پیدا کردن بهترین رنگ لباس مردانه پاییزی، به دنبال یک پیراهن چهارخانه بادمجانی باشید که کمی رنگ آبی در ترکیب خود داشته باشد. سپس آن را به یک شلوار بادمجانی تیره اضافه کنید و با یک جفت کفش سبز تیره استایل خود را تکمیل کنید.

6) رنگ سبز زمردی یا زیتونی

رنگ سبز زمردی یا زیتونی

در ترکیب رنگ لباس مردانه پاییزی، می توانید از انواع سبز، مخصوصا سبز زمردی و زیتونی نیز بهره ببرید. اغلب پیشنهاد می شود این رنگ ها را با مشکی و طوسی ترکیب کنید تا ظاهری بی نظیر داشته باشید.

7) ترکیب جین و قهوه ای

ترکیب جین و قهوه ای

اگر زیاد به‌ مد و رنگ لباس مردانه پاییزی، اهمیتی نمی دهید و تنها می خواهید ظاهری زیبا و دلپذیر داشته باشید، پیشنهاد ما به شما یک شلوار جین است که ترکیب آن با یک پیراهن قهوه ای، ظاهری جذاب را برای شما ایجاد می کند. تنها با پوشیدن انواع شلوار جین به همراه پیراهن قهوه ای، لباس پاییزی شما آماده است. جین و رنگ قهوه ای ترکیبی ساده و مناسب برای پاییز می سازند.

8) ترکیب جین و طوسی

رنگ لباس مردانه پاییزی

انتخاب شلوار جین برای قرار های غیر رسمی بسیار عاقلانه است، زیرا با بیشتر رنگ های لباس مردانه پاییزی، به سادگی ترکیب می شود و ظاهری ساده و در عین حال زییا را برای شما می سازد. استفاده از یک شلوار جین و پیراهن طوسی، شما را آماده یک قرار ملاقات بی نظیر می کند.

9) ترکیب رنگ زرد و طلایی با رنگ های تیره

ترکیب رنگ زرد و طلایی با رنگ های تیره

آقایان زیادی وجود دارند که عاشق رنگ های روشن مانند طلایی هستند، اما نمی دانند از چه رنگ لباس مردانه پاییزی برای ترکیب با آن استفاده کنند. رنگ های روشن را بهتر است با رنگ های خنثی و تیره مانند مشکی و قهوه ای ترکیب کنید تا تعادل برقرار شود. همچنین می توانید این رنگ را در اکسسوری های مردانه در هم نشینی با رنگ های تیره به کار ببرید.

چرا ترکیب رنگ در استایل شما اهمیت دارد؟

گاهی اوقات با یک انتخاب غلط می توانید ظاهر لباس های گران قیمت خود را خراب کنید و برعکس با داشتن لباس هایی ارزان، اما ترکیب رنگ فوق العاده، آن ها را بسیار زیبا نشان دهید. استفاده از رنگ مناسب کمی چالش برانگیز است، اما با استفاده از نکات بالا به مشکلی بر نخواهید خورد.