استایل کژوال مردانه پاییزی

اگر به دنبال استایلی هستید که کمی غیر رسمی و راحت باشد، مهم است که لباس های کژوال را بررسی کنید. استایل کژوال مردانه پاییزه یکی از بهترین سبک هایی است که می توانید انتخاب کنید. این ظاهر زیبا و در عین حال راحت برای پوشیدن آسان و همه کاره طراحی شده است و به مردان این امکان را می دهد تا در محل کار و قرار های دوستانه پوششی جذاب داشته باشند.

استایل کژوال مردانه پاییزه می تواند شلوار جین با یک پیراهن دکمه دار، کتانی و کفش های ورزشی سفید باشد. استایل کژوال نیز می تواند جینی تیره با تی شرت، ژاکت گرم و چکمه باشد. به عبارت ساده، لباس های کژوال، لباس های رسمی و غیر رسمی را با هم ترکیب می کند تا ترکیبی منحصر به فرد ایجاد کند که ظاهری شیک و بی نظیر به شما می دهد.

با افزودن برخی جزئیات به استایلتان، نشان می دهید که شما برای انتخاب لباس خود فکر کرده اید تا استایلی خوب داشته باشید. یک استایل کژوال مردانه پاییزه می تواند به خوبی به عنوان لباس های غیر رسمی، رسمی، تجاری و شیک عمل کند. به طور خاص، لباس های غیر رسمی، لباس هایی هستند که ممکن است برای خرید لباس یا رفتن به فروشگاه مواد غذایی بپوشید مانند شلوار جین، تی شرت و کفش های کتانی. وقتی می خواهید باهوش و جذاب به نظر برسید، باید استایل خود را با جزئیات بیشتر تکمیل کنید.

استایل کژوال یک روند مد مردانه است که برای اجتناب از نقش های کلاسیک رسمی و دوری از لباس سخت و آزاردهنده به وجود آمد. بازیگوشی و آزمودن را در یک سبک بالغ و پیچیده تشویق می کند. به عنوان جنبه شیک ظاهر غیر رسمی، باید روی قسمت های با کیفیت و ضروری پوششتان، سرمایه گذاری کنید. چند مورد کمک کننده برای کامل کردن ظاهر شما عبارتند از: شلوار جین، ژاکت پشمی، پیراهن دکمه دار، پیراهن پولو، کتانی، چکمه، کفش ورزشی، ژاکت، پلیور و کت.

شما با توجه به سلیقه و سبک مورد علاقه خود برای لباس پوشیدن می توانید یک استایل خاص برای پاییز خود در نظر بگیرید و ممکن است سبک کژوال توجه شما را به خود جلب کرده باشد. برای داشتن استایل کژوال مردانه پاییزی باید با سبک ها و رنگ های مختلف لباس آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین استایل کژوال مردانه پاییزی را داشته باشید. در این خصوص عوامل مختلفی هستند که با همخوانی آنها با یکدیگر، شما می توانید با ساده ترین لباس های ممکن هم بدرخشید.

 

به این موارد در کت ها توجه کنید

استایل کژوال مردانه پاییزه 

 کت و شلوار برای لباس های غیر رسمی به خوبی کار می کنند زیرا می توان آن ها را به روش های مختلف پوشید. این استایل از نظر ظاهری ساده ولی عالی هستند اما می توان آن ها را با ژاکت یا کت برای لباس های بصری پیچیده تر استفاده کرد. برای استایل کژوال مردانه پاییزه، از کت هایی که خیلی رسمی هستند دوری کنید. به دنبال کت هایی باشید که سبک وزن هستند و از پارچه های نرم و لطیف ساخته شده اند، مانند کتان. شما یک کت می خواهید که اپل و برش رسمی و بسیار صافی هم نداشته باشد. این ترکیب هوشمندانه، زیبایی یک کت را بدون اینکه با بقیه لباس های شما تداخلی داشته باشد حفظ می کند.

 

کفش مناسب برای بهترین استایل کژوال مردانه پاییزی

کفش مناسب برای بهترین استایل کژوال مردانه پاییزی

هنگام پوشیدن لباس های کژوال، شما در انتخاب کفش های خود آزادی انتخاب زیادی دارید. می توانید با کلاسیک های غیر رسمی تجاری مانند چکمه شروع کنید و سعی کنید آن ها را امتحان کنید. از این کفش ها در پارچه های جایگزین مانند جیر استفاده کنید. این فرصت عالی برای ترکیب کفش های مختلف با مدل هایی است که ممکن است قبلاً امتحان نکرده باشید. چکمه های مورد علاقه تان را با کت های سرمه ای بپوشید یا شاید کت و شلواری را با کفش های کتانی امتحان کنید. در سال های اخیر، کفش های کتانی بیشتر با لباس های رسمی ست شده اند. می توانید کفش های کتانی مینیمالیستی چرمی پیدا کنید و در ترکیب آن با کت و شلوار کتان، بسیار می درخشید و استایل کژوال مردانه پاییزه متفاوتی را می سازید.

 

دنیای پیراهن ها

دنیای پیراهن ها

از آن جایی که لباس های غیر رسمی هنوز نیاز به تشریفات سنتی دارند، پیراهن دکمه دار همیشه جواب می دهد. از رنگ های ثابت شده و مطمئن مانند سفید، مشکی، آبی و سرمه ای استفاده کنید، اما با خیال راحت از پیراهن هایی با رنگ های کمتر کلاسیک هم می توانید استفاده کنید. پیراهن های پولو یکی از گزینه هایی است که بسیار به استایل کژوال مردانه پاییزه شما کمک می کند. پیراهن های یقه دار گزینه ای رایج برای ظاهری هستند که با آن قصد جذاب جلوه دادن خود را دارید.

 

تی شرت های مناسب

تی شرت های مناسب

در حالی که پیرهن های دکمه دار ممکن است گزینه مورد علاقه شما باشد، می توانید از ترکیب برخی از تی شرت ها با لباس های روزمره رسمی خود خلاص شوید. به خصوص هنگامی که سعی می کنید یک آیتم کاملا غیر رسمی را انتخاب کنید و بپوشید، تناسب ضروری ترین نکته است. شما باید مطمئن شوید که تی شرت شما به خوبی با جزئیات استایلتان مطابقت دارد. مناسب بودن تی شرت لزوماً به این معنی نیست که شما را کاملا در بربگیرد و جذب تنتان باشد، اما باید با تن شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، یک تی شرت که در تن شما آزاد است ممکن است با شلوار جین جذب شما بهتر ترکیب شود. در حالی که یک پیراهن نخی که بازو های شما را برجسته می کند و کمی تنگ است، با لباس های خاکی و چکمه بهتر به نظر می رسد. شما باید تی شرت های ساده، راحت و دارای رنگ تیره را انتخاب کنید تا بتوان آن ها را در بسیاری از استایل ها گنجاند. اما همانطور که می دانیم استایل شما یک استایل کژوال مردانه پاییزه است بنابراین تی شرت به تنهایی کافی نیست. سعی کنید از کت یا ژاکت هم استفاده کنید.

 

ژاکت ها را فراموش نکنید

ژاکت ها را فراموش نکنید

علاوه بر کت ها، می توانید به ژاکت های مختلف تکیه کنید تا استایل کژوال مردانه پاییزه خود را کامل کنید. کت چرمی قهوه ای یک پارچه جاودانه است که می توان آن را با پیراهن دکمه دار پوشید، در حالی که یک ژاکت مشکی را می توان با یک تی شرت سفید و چکمه های چلسی ست کرد تا ظاهری جذاب داشته باشید. استایلی پیدا کنید که به خوبی روی بدن شما بنشیند، سپس می توانید آن را در تمام طول سال بپوشید.

 

درباره پلیور ها

استایل کژوال مردانه پاییزه

پلیور ها که یکی از اصلی ترین لباس های پاییزی و زمستانی هستند، می توانند به شما کمک کنند تا یک استایل کژوال مردانه پاییزه داشته باشید. یک پلیور پشمی با جین و کفش های کتانی به شما ظرافت مناسبی می دهد. می توانید یک پلیور با بافت درشت تر را امتحان کنید تا در عین حال که شما را گرم نگه می دارد، کمی شخصیت به لباس شما اضافه کند. لباس های کش بافت بیشتر برای زمستان مناسب هستند، اما نشانه ای از سنت هستند که با سبک های غیر رسمی به خوبی کار میکنند. پلیورهای کش بافت پشمی گزینه ای عالی برای پوشیدن هستند. یک پلیور کش بافت پشمی را روی یک تی شرت ساده بپوشید تا ظاهری غیر رسمی داشته باشید که همچنان ظرافت را به شما القا می کند. پلیور های یقه رول، پلیور های لبه دار، پلیور های یقه شال، پلیور های زیپی، پلیور های وافل و پلیور های دکمه دار وجود دارد. امکانات بی پایان هستند.

 

از شلوار جین استفاده کنید

از شلوار جین استفاده کنید

شلوار جین با ظاهری هوشمندانه و غیر رسمی به خوبی کار می کند. یک جفت شلوار جین مناسب در یک طیف کلاسیک تیره یک پارچه بسیار متنوع است. برای لباس های بلندتر از طیف های تیره تر و ساده تر استفاده کنید و برای مناسبت های غیر رسمی تر از طیف های روشن تر و سبک تر استفاده کنید.

 

استفاده از لباس های قدیمی کمد

میان لباس های مردانه پاییزی گزینه های مناسبی وجود دارد که برای هر کمدی الزامی است. برخی از لباس ها ممکن است هیچ وقت از مد خارج نشوند و می توانید با دقت به جزئیات، ظاهر خود را بدون زحمت به روز کنید. برای داشتن استایل کژوال مردانه پاییزی، نیاز نیست حتما هر ساله هزینه های زیادی بابت خرید لباس های جدید کنید شما به سادگی با لباس های پاییزه ای که در کمدتان دارید می توانید استایل زیبا داشته باشید. مد ها با هر فصل تغییر می کنند اما هر ساله شما می توانید به وسیله لباس هایی مانند ژاکت های پشمی و یا کلاه و کفشی مناسب، استایلی متمایز داشته باشید.

استایل کژوال مردانه پاییزی 

استفاده از چند لباس همزمان

اگر می خواهید استایل کژوال مردانه پاییزی مناسبی داشته باشید باید بدانید استفاده از چند لباس روی هم بسیار مهم است. این امر باعث می شود احساس سرما نکنید و علاوه بر آن اجازه می دهد با ترکیب بندی مناسب ظاهری قوی داشته باشید. استایل شما شخصیت شما را نشان می دهد و کاملا سلیقه ای است اما برای مثال شما می توانید یک کت چرم را با یک بافت و یا با یک پیراهن ساده ترکیب کنید و بپوشید. مواردی که در خصوص ست کردن چند لباس به صورت لایه لایه باید توجه کنید این است که لباس بیرونی شما باید با لایه زیری خود هماهنگ باشد و رنگ لایه ها با هم همخوانی داشته باشد.

 استایل کژوال مردانه پاییزی

 

 

نحوه انتخاب رنگ مناسب پاییز

لزوماً نیاز نیست از رنگ های تکراری پاییزی استفاده کنید. برای ایجاد جلوه ای جسورانه، گاهی اوقات بهتر است رنگ آبی رویال را وارد استایل خود کنید. آبی رویال هم رنگی است که یک شب رمانتیک با یک شخص خاص را برایتان به ارمغان می آورد و هم رنگی است که قدرت مردانه را به استایل شما باز می گرداند.

ترکیب رنگ آبی رویال با رنگ های تیره، دقیقا همان استایل کژوال مردانه پاییزی است که شما می خواهید. این ترکیب بر روی هر کسی که می خواهید تحت تاثیر قرارش دهید، تاثیر درخشانی ایجاد می کند. اگر درباره ترکیب رنگ استایل پاییزی با آبی رویال تردید دارید، خاکستری زغالی و آبی رویال در کنار یک دیگر رنگ های قدرتمندی هستند. بهتر است بدانید که مدل های معروف معمولا در پاییز و زمستان از این ترکیب رنگ استفاده می کنند.

نحوه انتخاب رنگ مناسب پاییز

ملزومات لباس مردانه در پاییز

در کمد لباس هر مردی باید پیراهن های راه راه و سفید وجود داشته باشد. معمولا در فصل پاییز از پیراهن هایی با طرح های چاپی بیشتر استفاده می شود. اگر ترجیحتان پوشیدن کت و شلوار است و به پوشیدن کراوات همراه با آن علاقه مندید، پس آن را با جلیقه و یک کراوات مناسب برای جلب نظر بیشتر بپوشید. هر چند بهتر است به یک قانون ساده پایبند باشید، اگر پیراهن طرح‌ دار و چاپی را برای پوشیدن انتخاب کرده اید، یک کراوات تک رنگ را انتخاب کنید تا از شلوغی بین پیراهن و کراوات جلوگیری کنید. برعکس، اگر یک پیراهن ساده می پوشید، می توانید استایل حرفه ای خود را با اضافه کردن یک کراوات چاپی ابریشمی بی نظیر کنید.

بعد از پیراهن، قدم بعدی ست کردن شلوار است. برای داشتن یک استایل کژوال مردانه پاییزی بهتر است شلوار ها در طیف رنگ های تیره، سنگین یا خاکستری پشمی، که گرمای مورد نیاز را بدهد، انتخاب کنید. اگر معمولا لباس های آماده می خرید باید به سایز و اندازه لباس توجه بسیار داشته باشید. از پوشیدن برش های شلوار چسبان که تنگ به نظر می رسند یا بد حالت ایستاده اند، خودداری کنید. اگر در پی یک استایل کژوال مردانه پاییزی هستید، پیشنهاد دیگر ما شلوار های تیره و خاکستری پشمی با ساسبند است.

ملزومات لباس مردانه در پاییز

تمام لباس های مردانه پاییز و زمستان را ساده نگه دارید

همه لباس های مردانه خوب دوخته شده هرگز از مد نمی افتند و در صورت مراقبت مناسب می توان فصل به فصل از آن ها استفاده کرد. لباس های ارزان تر ناگزیر قبل از پایان فصل فرسوده می شوند و جایگزینی جز با لباس های با کیفیت بالا وجود ندارد. سال هاست که کت های پشمی، پیراهن های ساده و شلوار های خاکستری و تیره مد هستند. بنابراین شما می توانید هر سال از این استایل بی نظیر بهره بگیرید و در جمع ها و دورهمی ها و محل کار بدرخشید‌.

یک مرد با اعتماد به نفس، همیشه جذابیت خاص خود را دارد و لباس خوب پوشیدن فقط به تقویت آن کمک می کند. در پاییز امسال، امیدواریم که بهترین استایل کژوال مردانه پاییزی را داشته باشید تا دیگران برای یک ظاهر خوب از شما الهام بگیرند.

 

اکسسوری های مهم

اکسسوری های مهم

اکسسوری ها به شما کمک می کنند تا ظاهر کژوال شما را از لباس های روزمره متمایز کنند. یک کمربند چرمی عالی می تواند به بهبود استایل کژوال مردانه پاییزه بدون اینکه خیلی خوش لباس باشید کمک کند. جواهراتی مانند ساعت یا یک دستبند چرمی ساده کار های تکمیلی عالی هستند. کراوات ها بیش از حد رسمی به نظر می رسند، بنابراین سبک هایی را امتحان کنید که سرگرم کننده یا کمتر رسمی هستند. اگرچه در اصل برای کت و شلوار نیاز است اما می توانید یک دستمال جیبی را به یک کت و شلوار یا حتی یک جلیقه اضافه کنید تا از یک لباس کلاسیک لذت ببرید. عینک آفتابی یک راه عالی برای بروز شخصیت است. در حالی که رنگ های تیره مانند قهوه ای و مشکی بیشتر اوقات استفاده و توصیه می شوند، آبی یا زرد را با لباس های غیر رسمی خود امتحان کنید.