ست لباس مردانه برای روز های بهاری

پس از فصل سرد زمستان، فصل زیبا بهار می رسد. فصل بهار آب و هوای متعادل و بهتری از زمستان دارد که باعث می شود نحوه پوشش نیز در این فصل عوض شود. در استایل های فصل زمستان از کت ها و لباس های گرم و سنگینی استفاده می شود. اما در فصل بهار از لباس های آزاد و راحت تر استفاده می شود. به خاطر همین تغییر نحوه پوشش، ما در این مقاله به طور کامل در مورد ست لباس مردانه برای روز های بهاری توضیح داده ایم.

از چه لباس هایی برای ست کردن لباس مردانه در بهار استفاده کنیم؟

در ادامه چندین نمونه از لباس هایی که می توانید در بهار ست کنید نام بردیم:

  1. پیراهن های آستین بلند

ست لباس مردانه برای روز های بهاری

بهار آفتاب و شادی را به همراه دارد البته بسته به جایی که زندگی می کنید ممکن است هوا هنوز سرد باشد. همچنین بعضی افراد دوست ندارند که آفتاب پوستشان را رنگی کند به همین خاطر اولین لباسی که در این لیست به عنوان لباس مناسب بهار می توانیم به آن اشاره کنیم، پیراهن های دکمه دار آستین بلند هستند. البته در هنگام خرید این پیراهن ها حتما دقت کنید که مدل پارچه ای آن ها را خریداری کنید.

  1. چمبری یا کتان راه‌ راه

ست لباس مردانه برای روز های بهاری

چمبری به پیراهن های پارچه ای و پنبه ای ساده گفته می شود که در آن تار رنگی و دانه های سفیدی وجود دارد، به همین خاطر به آن ظاهری خال دار می دهد. به عنوان ست مردانه برای روز های بهاری خوب است بدانید که این مدل پیراهن در رنگ های بسیار مختلفی وجود دارد. اما رایج ترین رنگ های مورد استفاده، رنگ های آبی روشن، آبی تیره و خاکستری است. بهترین شلواری که می توان همراه آن استفاده کرد، یک شلوار پارچه ای یا یک جین سبک است. آبی روشن آن نیز ساده ترین رنگ برای ست کردن است.

  1. کتان

ست لباس مردانه برای روز های بهاری

پارچه کتان، از الیاف گیاهی کتان که بسیار فشرده شده اند تولید می شود، به همین خاطر است که به عنوان مناسب ترین پارچه برای روز های گرم شناخته می شود. به همین جهت لباس های تولید شده از این پارچه را می توان در ست لباس مردانه برای روز های بهاری استفاده کرد. تنها مشکلی که کتان دارد این است که سبک و نازک است پس به سرعت چروک می شود. تنها راه حل این مشکل نیز این است که قبل از هر بار استفاده آن را اتو کنید.

  1. گینگهام

ست لباس مردانه برای روز های بهاری

گینگهام به پارچه های پنبه ای یا ترکیبی گفته می شود که همیشه از رنگ سفید و یک رنگ محبوب دیگر در طراحی آن استفاده می شود. این پارچه به خاطر شباهت بسیار زیاد خود، با پارچه های چهارخانه اشتباه گرفته می شود اما باید گفت که این پارچه طرح متفاوتی دارد. در ست لباس مردانه برای روز های بهاری باید گفت که استفاده از لباس هایی که با پارچه گینگهام تولید شده اند، کار ست کردن را کمی دشوار می کند زیرا با هر لباسی هماهنگ نمی شود.

  1. هنلی

هنلی

هنلی به پیراهن های پنبه ای گفته می شود که 3 یا 4 دکمه در قسمت یقه دارند. این پیراهن ها برای استفاده در زیر ژاکت عالی هستند حتی اگر بخواهید به تنهایی از آن ها استفاده کنید باز هم عالی به نظر می رسند. درباره ست لباس مردانه برای روز های بهاری باید گفت که این پیراهن ها باید در کمد لباس هر مردی وجود داشته باشند زیرا این پیراهن ها یکی از مناسب ترین پیراهن هایی هستند که می توان از آن ها در طول بهار استفاده کرد.

استایل های مناسب مردانه برای بهار

در ادامه مقاله انواع استایل های بهاری را برای شما معرفی کرده ایم :

  1. لباس های کلاسیک

لباس های کلاسیک

لباس های کلاسیک به عنوان لباس های شیکی شناخته می شوند که می توان از آن ها در فصل بهار استفاده کرد. این لباس ها معمولا با پارچه هایی با قابلیت جریان هوا تولید می شوند. همراه لباس های کلاسیک می توان از یک جفت چکمه های غیر رسمی محکم نیز استفاده کرد.

  1. استایل داپر

استایل داپر

استایل داپر حس خوبی از هماهنگ بودن لباس های شما می دهد. لباس هایی که در استایل داپر به کار گرفته می شوند معمولا لباس های گران قیمتی هستند به همین دلیل بیشتر برای موقعیت های رسمی مناسب هستند.

در ست لباس مردانه برای روز های بهاری، ست داپر را می توان یکی از مناسب ترین گزینه ها دانست. ست داپر را به عنوان ستی رسمی یا وینتیج می شناسند و معمولا شامل کفش های چرمی، کراوات، ساعت های فانتزی و کت و شلوار است. از آنجایی که داشتن یک استایل مناسب تا حد زیادی به تناسب عالی بستگی دارد، توصیه می شود از یک خیاط ماهر کمک بگیرید تا لباس هایتان متناسب با تیپ بدنی شما طراحی شود.

  1. استایل جین

استایل جین

در مورد ست لباس مردانه برای روز های بهاری باید گفت یکی از لباس های بسیار مناسب، لباس های جین هستند. به همین خاطر یکی از بهترین گزینه ها این است که از استایلی استفاده کنید که بر پایه جین باشد. در استایل جین، علاوه بر شلوار باید از یک لباس دیگر جین استفاده کنید تا استایل شما تکمیل شود.

این استایل شاید در ابتدا کمی غیر عادی و نامناسب به نظر برسد. اما وقتی بتوانید لباسی دقیقا مناسب سایز خود پیدا کنید که با ظاهر شما هماهنگ باشد، می توانید آن را به یک استایل فوق العاده تبدیل کنید.

در ست لباس مردانه برای روز های بهاری، برای هماهنگ شدن هر چه بهتر لباس های جین خود برای مثال می توانید از یک ژاکت جین زیبا به رنگ آبی کمرنگ و یک شلوار جین خاکستری یا مشکی استفاده کنید یا این که می توانید از یک پیراهن مشکی جین با یک شلوار جین مشکی استفاده کنید. در تطبیق پذیری رنگ های جین با هم نقش پر رنگی دارند و می توانند ظاهری منحصر به فرد برای شما ایجاد کنند.

 

جمع بندی

در این مقاله در مورد ست لباس مردانه برای روز های بهاری صحبت کردیم. در ابتدا در مورد این که چه لباس هایی برای روز های نسبتا گرم بهاری مناسب هستند توضیح دادیم. در بخش دوم مقاله در مورد این که از چه استایل هایی می توان در فصل بهار استفاده کرد نام بردیم و در مورد استایل ها توضیح دادیم.