دستبند چرم مردانه

اگر دوست دارید که استایل مناسبی داشته باشید، باید به کوچک ترین جزئیات نیز دقت کنید. یکی از اکسسوری هایی که می توان در اکثر  استایل های مردانه از آن استفاده کرد، دستبند چرم مردانه است. از دستبند ها می توان در تمامی استایل ها و سبک ها استفاده کرد. یکی از بهترین مدل هایی که مردان می توانند انتخاب کنند، مدل چرم آن است که با اکثر استایل ها هماهنگی خوبی دارد. ما در این مقاله به طور کامل در مورد دستبند ها و این که چگونه می توانید بر اساس آن ها استایل خود را درست کنید صحبت کرده ایم.

 

محبوبیت دستبند در بین آقایان

دستبند چرم مردانه

دستبند یکی از ساده ترین اکسسوری هایی است که مردان می توانند از آن برای تکمیل استایل خود استفاده کنند. یک دستبند چرم مردانه یا یک مدل مهره دار، می تواند به تنوع استایل شما کمک کند؛ به همین دلیل است که این وسیله کوچک انقدر در بین مردان محبوب است.

اما چگونه می توانید دستبند مناسب خود را پیدا کنید. برای انتخاب دستبند مناسب، لازم است تا به چند نکته ساده دقت کنید. این موارد شامل تناسب، سبک شما و دانستن هدفتان از استایلی است که می خواهید داشته باشید.

در مورد تناسب باید گفت که شما باید مشخص کنید که چه نوع دستبندی می خواهید. فارغ از جنس دستبندی که استفاده می کنید، دستبند باید دقیقا با سایز دست شما یکی باشد. در مورد اندازه دستبند چرم مردانه هم می توان گفت که دستبند های بزرگ و کوچکی وجود دارند که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. به طور کلی دستبند های بزرگ برای مچ های ضخیم و دستبند های کوچک نیز برای مچ های نازک استفاده می شوند.

نکته مهم بعدی نیز این است که دستبند باید دقیقا اندازه مچ دست شما باشد تا مچ دست شما را به خوبی بگیرد و لیز نخورد. امروزه دستبند ها انعطاف پذیر شده اند؛ یعنی دیگر نیاز نیست به دنبال مدل مناسب بگردید؛ زیرا دستبند ها می توانند کوچک و بزرگ شوند.

 

مدل های مختلف دستبند چرمی

دستبند چرم مردانه در مدل های بسیار زیادی عرضه می شود تا برای تمامی استایل ها مناسب باشد. برخی از از معروف ترین مدل های آن شامل موارد زیر است:

  • دسبتند چرمی با طراحی قدیمی

دسبتند چرمی با طراحی قدیمی

دسبتند های چرم همیشه زیبا و منحصر به فرد به نظر می رسند. اگر به این دستبند ها علاقه دارید، حتما باید یکی از مدل هایی که بر اساس طرح های قدیمی ساخته شده است را نیز امتحان کنید. بر روی این دستیند ها حتی می توانید نشان زودیاک خود را نیز اضافه کنید. این یکی از راه هایی است که می توانید با آن دستبند چرم مردانه خود را به سلیقه خود شخصی سازی کنید.

  • دستبند مهره های چرمی

همان طور که می دانید، چرم درخشش خاص خودش را دارد؛ به همین دلیل، قرار دادن آن در کنار چند مهره باعث می شود که زیبایی دستبند تا حد زیادی افزایش یابد و مچ شما را خاص و زیبا کند. این دستبند هم برای دختران و هم برای پسران مناسب است و می توانند از آن استفاده کنند. در ضمن خبر خوب دیگری که در مورد این دستبند وجود دارد این است که به راحتی با شلوار جین و پیراهن های ساده ست می شود. داشتن یک دستبند چرم مردانه به شما حس خوبی می دهد.

  • دستبند چرم با سنگ های قیمتی

دستبند چرم مردانه

این مورد یک مورد خاص و منحصر به فرد است. در این مدل از سنگ های قیمتی رنگارنگ استفاده می شود. این سنگ ها با دقت فراوان در بین دو یا چند لایه چرمی قرار گرفته اند. یکی از خوبی های این دستبند این است که می توانید آن را با سنگ ماه تولد خود یا هر سنگ دیگری که دوست دارید عوض کنید و روی مچ دست خود ببندید. این دستبند چرم مردانه رنگ های متنوعی دارد و به صورت چند لایه طراحی شده است؛ به همین دلیل، این امکان را به شما می دهد که برای هر گروه سنی مناسب باشد. این دستبند را می توانید با تمامی لباس ها ترکیب کنید تا ظاهری زیبا و پر زرق و برق داشته باشید.

  • دستبند چرمی شخصی سازی شده

دستبند چرمی شخصی سازی شده

برخی از افراد دوست دارند همیشه چیز های خاص داشته باشند تا با بقیه متفاوت باشند. برای مثال دوست دارند وسایل خود را به نام خود یا یک چیز خاص ربط بدهند؛ به همین دلیل یکی از وسیله هایی که می توانند بنا به سلیقه خودشان شخصی سازی کنند، دستبند چرم مردانه است. شما می توانید دستبند های چرمی خودتان را با سفارش به فرد سازنده شخصی سازی کنید. برای مثال می توانید اسم خود را بر روی چرم حک کنید یا هر چیزی که دوست دارید را روی آن طراحی کنید.

  • دستبند چرم مردانه پهن

دستبند چرم مردانه پهن

دستبند چرمی پهن به شما ظاهری جذاب و متفاوت می دهد. معمولا کسانی که از استایل اسپرت استفاده می کنند، این نوع دستبند ها را ترجیح می دهند؛ زیرا این دستبند ها می توانند تمام مچ دست شما را بپوشانند و ظاهری شیک به شما بدهند. این دستبند ها به راحتی با یک شلوار جین و یک تی شرت شیک ست می شوند.

  • دستبند چرم استیل برای مردان

دستبند چرم استیل برای مردان

یکی از مدل های دستبند چرمی مردانه ، مدلی است که در آن از یک تکه استیل استفاده شده است. شما می توانید در دستبند های چرمی خود، از یک تکه فلز کوچک استفاده کنید تا ظاهری متفاوت به خود دهید. فلز در دستبند می تواند نشان دهنده شخصیت شما نیز باشد. برای مثال نشان می دهد که شما قدرتی به سختی فولاد دارید و هیچکس نمی تواند مانع راه شما شود.

این دستبند چرم مردانه در اکثر اوقات یا بسیار تیره هستند یا با رنگ براق عرضه می شوند و حد وسطی ندارند. شما می توانید بنا به سلیقه خود یکی را انتخاب کنید و جانی تازه به استایل خود بدهید.

 

جمع بندی

در این مقاله در مورد دستبند چرم مردانه صحبت کردیم. متوجه شدیم که دستبند ها یکی از بهترین اکسسوری هایی هستند که می توانید در یک استایل مردانه از آن ها استفاده کنید. با اینکه دستبند ها اندازه کوچکی دارند؛ اما نقش پر رنگی در استایل شما خواهند داشت؛ به همین دلیل ما نیز به معرفی بهترین مدل های دستبند چرمی مردانه پرداختیم. دستبند های معرفی شده در این مقاله امکان ست شدن با اکثر استایل ها را دارند.