فرق شلوار بوی فرند و مام استایل

شلوار های جین به خاطر زیبایی، راحتی و همه کاره بودن، مدت بسیار طولانی است که به عنوان یکی متداول ترین لباس های صنعت مد شناخته می شوند. امرزوه شلوار های جین در مدل ها، برش ها، طول ها، اندازه ها، رنگ ها و طرح های بسیار زیادی وجود دارد که می توانند برای هر سلیقه و هر سبکی مناسب باشند.

دو تا از راحت ترین و بهترین مدل های جین، مدل های مام استایل و بوی فرند هستند که بخاطر راحتی خود شناخته می شوند. ما در این مقاله در مورد هرکدام توضیح خواهیم داد و درباره فرق شلوار بوی فرند و مام استایل صحبت می کنیم.

 

شلوار مام استایل

فرق شلوار بوی فرند و مام استایل

علت نام گذاری این مدل شلوار به مام استایل، به تاریخچه این شلوار بر می گردد. از این مدل شلوار، بیشتر مادران در دهه 70 میلادی استفاده می کردند.  به همین خاطر به آن برچسب شلوار مام استایل دادند.

از نظر استایل، شلوار مام استایل کمری بلند دارد و قسمت های ران و فاق آن به صورت گشاد طراحی شده است. پا های شلوار نیز به صورت صاف طراحی شده است و کمر آن نیز کشی است.

در فرق شلوار بوی فرند و مام استایل باید گفت که شلوار مام استایل به راحتی روی ران ها و دور باسن قرار می گیرد و پشت شما را صاف تر نشان می دهد. به همین خاطر در قسمت پایین تنه جذب نمی شود. به همین دلیل است که شلوار مام استایل با اکثر استایل ها هماهنگ است. زیرا بقیه مدل ها برای متناسب نشان دادن استایل سعی در جذب شدن به اندام دارند. در حالی که مدل مام استایل این کار را به راحتی و بدون تنگ بودن لباس انجام می دهد.

در مورد فرق شلوار بوی فرند و مام استایل باید گفت که بسیاری از افراد فکر می کنند که شلوار مام استایل از مد افتاده است و دیگر جذابیت قدیم را ندارد. اما این در حالی است که بسیاری هنوز هم از این شلوار استفاده می کنند و آن را دوست دارند. دلیل آن نیز به این خاطر است که مدل های بسیار زیادی از آن تولید شده است و با مد امروزی هماهنگ شده است که باعث می شود بسیار شیک و زیبا به نظر برسد. شما می توانید از این شلوار در کنار پیراهن های ساده و کت های تک استفاده کنید و نتیجه خوبی بگیرید.

 

شلوار بوی فرند

فرق شلوار بوی فرند و مام استایل

برای درک بهتر در مورد فرق شلوار بوی فرند و مام استایل باید گفت که این مدل شلوار بر خلاف دیگر مدل های تنگ، گشاد است و برای پوشیدن بسیار راحت و فوق العاده است. این شلوار ها حدود نیم قرن هستند که پوشیده می شوند. اوج محبوبیت این شلوار به سال 1960 بر میگردد. از این شلوار بسیاری از بازیگران معروف در فیلم ها استفاده می کردند و همین باعث شد که این شلوار بسیار محبوب شود.

این شلوار را می توان با بسیاری از لباس ها ترکیب کرد و نتیجه خوبی گرفت. چه لباس های بسیار ساده که برای موقعیت های ساده استفاده می شوند و چه لباس هایی که بسیار شیک و مجلسی هستند و برای موقعیت های مهم مورد استفاده قرار می گیرند.

برای اینکه فرق شلوار بوی فرند و مام استایل را بدانید، باید گفت شلوار بوی فرند شلوار جینی گشاد، که در ناحیه فاق پهن تر و قد بلند تر است. البته این مدل شلوار همیشه اینطوری نیست. برای مثال می توانید این مدل شلوار را در مدل های باریک یا مدل هایی با پاچه کوتاه تر نیز پیدا کنید.

این شلوار به خاطر سادگی و در دسترس بودن، می توانید برای تمامی افراد مناسب باشد. همچنین حالت دادن و درست کردن استایل نیز با آن بسیار ساده است.

 

تفاوت های شلوار مام استایل با بوی فرند

فرق شلوار بوی فرند و مام استایل

مهم ترین تفاوت هایی که بین شلوار مام استایل و بوی فرند وجود دارند عبارتند از:

نحوه برش

در مورد فرق شلوار بوی فرند و مام استایل باید به نحوه برش آن اشاره کرد. شلوار مام استایل در تمامی نواحی به خصوص در پشت بدن و ران ها گشاد تر برش داده است و تا روی فاق پا می آید. به همین خاطر شلوار مام استایل به طور کلی در قسمت بالایی بدن گشاد تر است. اما این درحالی است که گشادی شلوار بوی فرند بیشتر در نواحی فاق متمرکز شده است و دیگر قسمت های آن به گشادی شلوار مام استایل نیست.

نحوه برش

دور کمر

یکی مورد دیگر در فرق شلوار بوی فرند و مام استایل این است که کمر شلوار مام استایل بلند تر و باریک تر است. همچنین این شلوار برای اطمینان کامل از تناسب، گاهی اوقات ممکن است با کمر های کشی عرضه شود.

البته این مورد در شلوار بوی فرند تا حدودی متفاوت است. شلوار بوی فرند کمر صاف تر و کوتاه تر و بیشتر به شلوار جین مردان شباهت دارد.

طول شلوار

طول شلوار

شلوار جین مام استایل قد کوتاه تری نسبت به بقیه شلوار های جین دارد و به جای این که تمام قد باشد، ظاهری بریده و کوچک دارد.

اما برای فرق شلوار بوی فرند و مام استایل باید گفت که شلوار جین بوی فرند حتی در مقایسه با مدل های کلاسیک و استاندارد جین نیز قد بلندتری دارد. البته شلوار بوی فرند به خاطر پاچه های بسیار بلندی که دارد، در اکثر اوقات حداقل تا مچ پا تا می شوند. البته تمامی مدل های شلوار بوی فرند پاچه بلند نیستند. شما می توانید در میان مدل های انبوهی از شلوار بوی فرند، مدل هایی با برش های متعدد و یا منظم پیدا کنید که پاچه های نسبتا کوتاهی دارند. با خرید این مدل ها دیگر نیازی به تا کردن نخواهید داشت.

 

جمع بندی

در این مقاله به معرفی دو تا از محبوب ترین شلوار های جین بازار، یعنی مدل های مام استایل و بوی فرند پرداختیم. برای این که اطلاعات بیشتری در مورد هرکدام داشته باشید به طور جداگانه در مورد هرکدام توضیح و تاریخچه مختصری از آن ها را بیان کردیم و برای این که بهتر فرق شلوار بوی فرند و مام استایل را متوجه شوید آن ها را با هم مقایسه کردیم و تفاوت های آن ها را نشان دادیم.