ترند پاییزی 2021

فصل پاییز فصلی مناسب برای کسانی است که عاشق فشن و استایل های به روز دنیا هستند. از آنجایی که ترند ها مدام در حال تغییر هستند، در ادامه مطلب شما را با انواع ترند پاییزی 2021 آشنا خواهیم کرد تا بتوانید استایلی متناسب با فصل با توجه به بروز ترین ترند های دنیا داشته باشید.

1) استفاده از رنگ سبز

ترند پاییزی 2021

این رنگ که به تازگی ترند شده است، به راحتی با رنگ های مختلف ترکیب می شود. داشتن یک کت سبز رنگ را در کمد لباستان به شدت پیشنهاد می کنیم. همچنین بافت های سبز رنگ و ترکیبشان با یک کت خاکستری رنگ جزو ترند پاییزی 2021 محسوب می شود.

2) انتخاب رنگ های جسورانه

ترند پاییزی 2021

پاییز امسال زمان آن فرا رسیده است که به سراغ رنگ های روشن ‌و جسورانه بروید. خرید یک بلوز لیمویی که با کت نارنجی رنگ، ست شود می تواند استایل شما را بسیار گرم و مناسب ترند پاییزی 2021 کند. این رنگ ها حتما به شما اعتماد به نفس و شادابی زیادی هدیه خواهد داد.

3) پیراهن ساده و سفید

 

از آن جایی که ترند پاییزی 2021 حول لباس های مینیمال و ساده می گردد، می توان گفت که پیراهن های ساده و سفید با یک بافت معمولی با رنگ های متفاوت و مناسب فصل پاییز، بسیار زیبا و خاص جلوه می کند. شاید به نظرتان زیادی ساده بیاید، اما سادگی کلید اصلی جذاب بودن است و در تمامی کمد ها لباس های ساده ای مانند پیراهن سفید حتما نیاز است. شما لباس های ساده خود را می توانید به راحتی با بقیه لباس های مد نظرتان ست کنید.

4) لباس های طرح دار

لباس های طرح دار

 

با وجودی که استیکر ها، برچسب ها و طرح ها در چند فصل گذشته از بین رفتند، اما در فصل جاری و ترند پاییزی 2021، نام تجاری و نشان ها و طرح های لباس ها در همه کمد ها دیده می شود، از کت، کیف، لباس مجلسی گرفته تا کمربند و کفش ها.

5) خرید لباس های ورزشی

خرید لباس های ورزشی

بعد از قرنطینه، بسیاری از افراد به دنبال راحتی بسیار زیادی، حتی بیرون از منازل خود هستند، ترند پاییزی 2021 به فکر راحتی شما نیز است و با استفاده از هودی و شلوار های اسپرت و ورزشی، همچنین جوراب های بلند و گرم می توانید بهترین استایل را در فصل پاییز داشته باشید. شما به کمک لباس های ورزشی می توانید در عین راحتی، ظاهری مناسب داشته باشید و همچنین گرم بمانید.

6) استفاده از لباس های گلدار

استفاده از لباس های گلدار

پوشاک گلدار هرگز از مد نمی افتند، بیش از یک دهه است که در انواع ترند ها حضور دارند و استفاده از لباس های گلدار، خبر بسیار مهمی در ترند پاییزی 2021 امسال هستند که در اکثر کت های ماکسی نیز دیده می شوند.

7) طیف های پاییزی

طیف های پاییزی

اگر استفاده از رنگ های پررنگ مورد توجه شما نیست و شما به طیف سایه های کم رنگ علاقه مند هستید، عاقلانه است که فصل آینده را با ترکیب رنگ سفید، کرم و با رنگ های مختلف قهوه ای آغاز کنید. رنگ ها را با یکدیگر مخلوط کنید و اطمینان داشته باشید که هیچ رنگی به اندازه قهوه ای مناسب فصل پاییز نیست.

8) کت و شلوار راحت

کت و شلوار راحت

ایجاد تناسب در لباس هایتان سبک ترند پاییزی 2021 است و این موضوع در مورد کت و شلوار های راحت کاملا صدق می کند. شلوار ها دم پا هایی گشاد دارند، بلوز ها شل و آزاد هستند و حتی پیراهن های دکمه دار نیز در اندازه های بزرگ زیر کت استفاده می شوند. در نهایت لباسی راحت با تناسب بالا به شما هدیه می دهد.

9) استفاده از لباس های مدرن

استفاده از لباس های مدرن

شما قطعا به لباس های ساده که هرگز از مد خارج نمی شوند نیاز دارید اما برای جلوه بیشتر خوب است با استفاده از لباس های مدرن در کنار لباس های کلاسیک، جلوه استایل خود را گیرا تر کنید. اگر به دنبال افزودن اکسسوری به این استایل ها هستید، با موادی محکم مانند چرم و دستبند های پهن نقره ای رنگ، به ترند پاییزی 2021 نزدیک شوید.

10) استفاده از کت های ماکسی

استفاده از کت های ماکسی

با سرد تر شدن هوا و نزدیکی به فصل پاییز، مدت زمان استفاده از کت ها طولانی تر می شود. کت های ماکسی که بلندی آن ها بین ساق پا و مچ پا است، بسیار کاربردی و مشهور هستند. البته این کت ها استایل مخصوص به خود را نیاز دارند تا تناسب کاملی با دیگر لباس های شما داشته باشند اما کت های ماکسی همیشه انتخابی خاص هستند.

11) توجه به صد سال اخیر

100 سال پس از دهه 1920 ، ما شاهد ظهور مجدد سبک های زیبا و جذاب زیادی بوده ایم. طراحان انواع مختلفی از لباس های آن دوران را با ایجاد تغییرات کوچکی، برای سال 2021 نیز مناسب دانسته اند و به نوعی ترکیبی زیبا از گذشته تا زمان حال را به وجود آورده اند.

بهترین رنگ ها در پاییز 2021

بهترین رنگ ها در پاییز 2021

رنگ های زرد، سبز، کرم، قهوه ای، صورتی و نارنجی در حال حاضر برای فصل پاییز بسیار مورد توجه هستند. این رنگ های قدرتمند تمام اعتماد به نفس لازم را برای حضور در دورهمی ها به شما خواهد داد. تا در هر جمعی که هستید با استایل پاییزی خود بدرخشید. این رنگ ها، همخوانی زیادی با فصل پاییز دارند و شما با حفظ تناسب میان فصل و رنگ لباس خود می توانید جلوه ای ویژه به استایل خود بدهید.