هدیه روز پدر

همه ما در کنار خانواده و با هم قویتر هستیم وهدیه دادن به عزیزانمان این پیوند را محکم تر می کند. روز پدر به ما فرصتی می دهد تا قدردانی خود را نشان دهیم و از آنها بابت تمام زحماتش تشکر کوچکی بکنیم. اما همیشه خریدن هدیه برای دیگران سخت است و خرید کادوی روز پدر بسیار سخت تر. در ادامه این مطلب ما قصد داریم شما را برای خرید کادوی روز پدر راهنمایی کنیم تا با خرید یک هدیه کاربردی و زیبا برای آقایان بتوانید این روز را بهتر جشن بگیرید.

روز پدر

یکی از بهترین گزینه های کادوی روز پدر، لباس است. نگران نباشید، منظور ما از لباس فقط جوراب نیست! اغلب آقایان تمام وقت خود را صرف کار و پس از آن خانواده و استراحت میکنند در نتیجه خرید کردن و بخصوص لباس خریدن چندان کار جذابی برای آنها نیست. اما در نهایت همه به لباس و ظاهر آراسته نیاز دارند در نتیجه می توانید یک لیست از لباس هایی که می توانید برای پدر، همسر یا برادر خود بخرید تهیه کنید.

خرید هدیه برای پدر

پیشنهاد اول ما برای این لیست پیراهن مردانه است. در ابتدا باید در نظر بگیرید سلیقه پدر شما در لباس پوشیدن چیست، آیا اهل پیراهن های طرحدار است یا ساده؟ بیشتر رنگ تیره می پسندد یا رنگ های روشن و شاد؟ پیراهن مردانه را بیشتر با کت و شلوار می پوشد یا ترجیحشان استایل اسپرت است؟ اگر می خواهید یک خرید راحت و بی دردسر برای کادوی روز پدر داشته باشید پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ های آبی، خاکستری، زرشکی، سفید و کرم است. این رنگ ها معمولا به انواع رنگ پوست ها می آید و با لباس های مختلف ست می شود. به عنوان مثال این پیراهن سورمه ای رنگ یک پیراهن ساده مناسب فصول مختلف سال است که هم می توان آن را با کت و لباس رسمی پوشید و هم به عنوان یک پیراهن مردانه ساده و به تنهایی استفاده کرد.

پیراهن مردانه سورمه ای

اگر دوست دارید پدر،برادر یا همسرتان را با خرید یک پیراهن رنگ روشن سورپرایز کنید اما رنگ شاد و روشنی که مناسب آقایان میانسال باشد پیدا نمی کنید، پیشنهاد ما به شما رنگ آبی روش وطوسی است. به عنوان مثال هر دو پیراهن زیر مناسب آقایان در سنین مختلف جهت پوشیدن در مکان های رسمی و غیر رسمی است.

 

                                                                              پیراهن مردانه پیراهن مردانه طوسی

یکی از بهترین گزینه ها برای کادوی روز پدر، می تواند پیراهن های چهارخانه باشد. این مدل پیراهن ها هم می تواند نظر پدران محافظه کار را جلب کند هم پدران اهل مد و شیک پوش را. به عنوان مثال نمونه های زیر علاوه بر جذابیت می تواند یک استایل خاص و جذاب برای آقایان بسازد.

 

                                                                             پیراهن مردانه چهارخانه پیراهن مردانه چهارخانه قرمز

خرید کت برای کادوی روز پدر

اگر پدر شما همیشه رسمی می پوشد، خرید یک ست کت و جلیقه می تواند یک انتخاب ایده آل برای کادوی روز پدر باشد. کت و جلیقه را می توانند با لباس های دیگر خود ست کنند و شما موفق خواهید شد با پرداخت هزینه کمتر یک هدیه شیک و کاربردی به  پدر خود بدهید.

البته در این مرحله باید بدانید چه رنگ و استایلی برای پدر شما مناسب تر است. پیشنهاد اولیه ما یک کت خاکستری کلاسیک شیک به همراه جلیقه است. این ست به راحتی با شلوارهای مختلف قابل پوشیدن در مراسم رسمی و مهمانی ها است.

کت و شلوار طوسی

اگر فکر می کنید مایلید کت خاص تری به عنوان کادوی روز پدر هدیه دهید پیشنهاد ما به شما این کت کتان سورمه ای با یقه انگلیسی و دو ردیف دکمه است. یقینا اگر پدر شما اهل مد و پوشیدن لباس های خاص باشد از هدیه گرفتن آن خوشحال خواهد شد.

کت و شلوار راه راه

اما اگر به دنبال یک هدیه بدون دردسر هستید و مایلید مطمئن باشید که یک کت ساده و راحت هدیه می دهید پیشنهاد ما به شما این کت شیک و راحت خاکستری رنگ است که با هر شلوار و کفشی ست می شود و بهترین انتخاب برای پدران ساده پوش است.

کت تک طوسی

خرید تی شرت و پولوشرت برای کادوی روز پدر

پدران ما چندان اهل تیشرت پوشیدن نیستند مگر در منزل. اما شما می توانید با هدیه دادن یک تی شرت شیک و خوش رنگ آنها را با این سبک از لباس پوشیدن آشتی دهید. یکی از بهترین گزینه های خرید برای پدران تی شرت های یقه دار است که اصطلاحا به آنها پولوشرت گفته می شود.

                         پلوشرت سورمه ای پلوشرت سبز پلوشرت طوسی

خرید ست ورزشی برای کادوی روز پدر

یکی از بهترین هدایای روز پدر می تواند یک ست لباس ورزشی ساده، شیک و با کیفیت باشد. اغلب افراد در میانسالی دچار مشکلات ناشی از ورزش نکردن می شوند و شما می توانید با خرید یک ست لباس ورزشی انگیزه ورزش را در پدرتان ایجاد کنید. مواردی که باید در خرید ست ورزشی در نظر داشته باشید علاوه بر رنگ خوب، کیفیت، دوام و جنس آن است.

                        ست ورزشی آبی ست ورزشی سفید ست ورزشی

خرید ست چرم برای کادوی روز پدر

علاوه بر پوشاک، کمربند، کیف پول و کیف دستی نیز گزینه های مناسبی برای کادوی روز پدر هستند. البته برای خرید هر کدام باید جزئیاتی را مد نظر داشته باشید تا هدیه  شما برای گیرنده مناسب و کاربردی باشد. به عنوان مثال برای خرید کمربند باید رنگ کلی لباس ها و یا سلیقه مخاطب خود را در مورد سگک های طرحدار، ساده و یا رنگی بدانید.

برای نمونه این کمربند ساده مشکی با چرم طبیعی و سگک ساده یک انتخاب عالی است زیرا با هر لباسی ست شده و هر سلیقه ای را پوشش می دهد.

کمربند مشکی

البته اگر مایلید یک کمربند خاص هدیه دهید و یا پدر شما از کیف و کفش های قهوه ای، کرم یا زرشکی استفاده می کنند پیشنهاد ما به شما نمونه های زیر است.

کمربند چرم کمربند پوست ماری کمربند چرم

اگر قصد دارید کیف پول یا کیف دستی برای کادوی روز پدر تهیه کنید باید در نظر داشته باشید که لباس و کفشی که انتخاب می کنند چه ترکیب رنگی دارد. به طور معمول اولین پیشنهاد ما برای یک خرید ساده و مطمئن ترکیب رنگ مشکی است اما اگر مایلید هدیه خاص تری تهیه کنید می توانید رنگ های متنوع تری مانند عسلی و زرشکی انتخاب کنید.

کیف پول مردانه کیف پول مردانه کیف پول مردانه