چهار راه پوشیدن پیراهن و تی‌شرت‌های طرح‌دار

در گذشته تی‌شرت‌ها و پیراهن‌ها فقط به صورت طرح‌های ساده و رنگی دوخته و به بازار عرضه می‌شدند. اما امروزه با پیشترفت تکنولوژی در مد و فشن، تی شرت‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی نظیر رنگ‌های تلفیقی تولید می‌شوند. حتی اخیرا ما شاهد چاپ تی‌شرت‌ها و پیراهن‌ها با طرح‌های دل‌خواه در تولیدی‌ها هستیم. به دلیل جدید بودن این استایل، بسیاری از مردم هنوز طرز درست ست کردن و پوشیدن آن‌ها را نمی‌دانند و با اشتباه پوشیدن آن‌ها با لباس‌های دیگر، از زیبایی خود می‌کاهند.

در مقاله زیر ما چهار راه منحصر به فرد در ایجاد استایل با تی شرت‌های طرح‌دار را بررسی می‌کنیم. پس در ادامه با مدمن همراه باشید.

 

استایل جین تیره

 

تی‌شرت یا پیراهن‌های طرح‌دار با جین‌ می‌توانند استایل زیبا و جذاب اما گاهی اوقات نامناسب و زشت را برای شما به ارمغان آورند. در این استایل شما باید حواس‌تان به طرح و رنگ‌های آن‌ها باشد.

پیراهن‌های طرح دار گزینه بسیار مناسبی برای فصول پاییز و زمستان هستند. شما می‌توانید با تلفیق رنگ‌های تیره، استایل و طرحی زیبا و منحصربه‌فرد مناسب با ما‌ه‌های سرد ایجاد کنید.

یکی از بهترین‌ تیپ‌های دیده‌شده با این استایل، پوشیدن پیراهن طرح‌دار با یک شلوار جین تیره و کتی تیره و چرمی است که نگاه‌های زیادی را به خود می‌کشاند.

پیشنهاد ما به شما:  در بیشتر استایل‌های‌تان، آستین‌های بلند و باریک و لباس‌های جذب را به کار بگیرید. سعی داشته باشید نقوش آشکار را با یکدیگر ست کنید و  طرح‌هایی خاموش بپوشید؛ و یا می‌توانید از ست سراسری استفاده و تمام پوشش‌تان را یک‌دست کنید.

 

استایل جین روشن

 

ممکن است در ابتدا تصور کنید که پوشیدن پیراهن‌های طرح‌دار با شلوار‌های جین روشن کمی قدیمی شده و از مد افتاده است. اما شما با ترکیب درست این پوشش با یکدیگر می‌توانید استایلی زیبا و جدید خلق کنید. شما در این استایل نیاز به دقت زیادی به تلفیق رنگ‌ها با یکدیگر دارید. بسیاری فکر می‌کنند که جین‌های روشن فقط به آبی کم‌رنگ محدود می‌شوند. اما شما می‌توانید با استفاده از رنگ‌های روشن دیگر نظیر سفید، کرم و... استایلی منحصربه‌فرد ایجاد کنید.

توصیه ما به شما: یک پیراهن طرح‌دار تیره و ترجیحا سیاه با شلوار جینی روشن و کتانی سفید می‌تواند یکی از ترکیب‌های قوی برای این پوشش باشد. شما همچنین می‌توانید برای فصول سرد از کاپشن کرمی تیره استفاده نمایید.

 

استایل کت و شلوار

 

این استایل بر خلاف نوظهور بودن‌اش، توانسته است طرفداران زیادی را برای خود به دنبال داشته باشد و از استایل‌های پررنگ پوشش پیراهن‌های طرح‌دار شود. این استایل به علت جدید بودن‌اش، نشان‌دهنده مدرن بودن شما بوده و فردی نو پوش را از شما به نمایش بگذارد. در این استایل هم مانند استایل‌های پیشین، شما نیاز دارید به ترکیب رنگ‌ها توجه‌ ویژه‌ای داشته باشید. اساسا برای این پوشش و به خصوص این استایل، رنگ‌های تیره مثل سیاه، قهوه‌ای سوخته و... گزینه بسیار خوبی هستند.

توصیه ما به شما: در این استایل شما بهتر است که پیراهن طرح‌دار خود را، چه روشن چه تیره، با کت و شلواری تیره بپوشید. البته این گزینه برای شما نیز موجود است که بتوانید پیراهن و کت و شلوارتان را با یک دیگر ست کنید. کفشی تیره نظیر مشکی و آبی تیره می‌تواند به زیبایی استایل‌تان بیفزاید.

 

استایل بافت

 

این استایل بسیار مناسب فصول سرد است و شما علاوه بر زیبایی می‌توانید گرمای لذت‌بخشی را هم برای خود به ارمغان بیاورید. استایلی که به تازگی مد شده، این است که شما می‌توانید بعد از پوشیدن بافتنی بر روی پیراهن‌تان، لبه‌های پیراهن‌ را از پایین پلیور یا بافتنی بیرون گذاشته و طرح آن را به نمایش بگذارید.

علاوه بر پلیور و بافتنی شما همچنین می‌توانید کت تکی را بر روی آن‌ها بپوشید. با این کار علاوه بر گرما به رسمی‌تر و زیبا‌تر شدن استایل‌تان می‌افزایدد.

سعی کنید از پلیور‌ها و بافتنی‌های مختلفی در رنگ و طرح‌های متنوع استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند استایلی تکراری نداشته باشید و متفاوت دیده شوید. علاوه بر این شما می‌توانید استایل‌های گوناگون را امتحان و بهترین‌های‌شان را انتخاب کنید.

توصیه مدمن به شما: پلیور‌های یقه هفتی از آن جهت که علاوه بر طرح خود پلیور، شما می‌توانید طرح پیراهن‌تان را هم به نمایش بگذارید، یکی از بهترین گزینه‌های این استایل محسوب می‌شوند. همان‌طور که قبلا نیز گفتیم، بهتر است رنگ‌های تیره را به‌کار بگیرید و پلیور و پیراهن‌تان را با یکدیگر ست کنید.

 

امیدواریم این مطلب برای‌تان مفید بوده باشد. لطفا آن را به اشتراک بگذارید.