چند اشتباه رایج استایل که مسافران مرتکب می‌شوند

بسیاری فکر می‌کنند که در هنگام مسافرت نیاز دارند تا بهترین لباس‌های‌شان را همراه با خود ببرند و آنها را تن کنند، اما خود این کار معمولا باعث خراب و زشت شدن استایل آن‌ها می‌شود. شما نه تنها نیاز ندارید بهترین لباس‌های‌تان، برای مثال لباس‌های مهمانی، را همراه با خود ببرید، بلکه می‌توانید بهترین استایل را از لباس‌های روزمره‌تان بسازید و خوش‌تیپ دیده شوید. شما فقط نیاز دارید تا بدانید چگونه آن‌ها را با هم تلفیق کنید. نشان یک استایل خوب، مجلل بودن لباس‌ها نیست بلکه هنر ترکیب لباس‌های معمولی با یکدیگر است. در ادامه با مدمن و بررسی موارد و اشتباهاتی که مسافران مرتکب می‌شوند همراه باشید.

 

لباس نامناسب در شرایط نامناسب

 

شما باید پوشش‌ خود را براساس سفر از پیش‌تعیین‌شده‌تان انتخاب کنید. لباس نامناسب نه تنها از زیبایی و جذابیت شما می‌کاهد بلکه ممکن است سفررا برای شما سخت کند. به عنوان مثال برای سفر‌های سرد باید لباس‌های گرم با خود ببرید تا از صرف هزینه در سفر خودداری شود؛ بسیاری این اشتباه را انجام داده و در سفر پشیمان می‌شوند که آن زمان دیگر دیر شده و پشیمانی فایده‌ای ندارد.

نکته بعدی در خصوص با استایل شما است؛ شما مجبور نیستید تا از لباس‌های مجلل در سفر‌تان استفاده کنید، زیرا که شکلی توریستی به خود گرفته و ظاهری بدی به شما می‌دهد. پیشنهاد ما به شما این است که بیشتر به فکر راحتی سفر خود باشید و به‌جای ظاهری خاص، از جنس‌های خوب استفاده نمایید. شما باید بسیار هوشمندانه لباس‌های‌تان را انتخاب کنید. برای مثال یک کاپشن در جنگل بیشتر به کار شما می‌آید تا کتی زیبا، این به شما کمک می‌کند تا نهایت لذت را از سفر خود برده و در میانه‌ی سفر پشیمان نشوید.

 

امنیت فردی در میان سفر

 

امروزه در کلانشهرها جیب‌بر‌هایی به دنبال اهدافی آسان برای دزدی هستند. شما حداقل سعی‌تان بر این باشد که هدف ساده‌ای نباشید. یکی از نشانه‌های اهداف آسان برای جیب‌برها، مانند توریست‌ها لباس پوشیدن است. همانطور که قبلا اشاره کردیم سعی کنید از لباس‌های روزمره‌تان استفاده نمایید و کمتر به شکل یک توریست دیده شوید، این شما را از اولین خطر احتمالی  جیب‌برها حفظ می‌نماید. نکته دیگر این است که  تلاش کنید از محیط اطلاعات کافی به دست آورده و کاملا آن را بشناسید و اگر می‌خواهید به مسیری بروید، سعی کنید از پیش مسیر آن را در موبایل‌تان جستجو کرده و آن را حفظ کنید تا در مسیر کمتر مجبور شوید به گوشی‌تان نگاه کنید. جیب‌برها از محیط‌های شلوغ برای پنهان شدن استفاده می‌کنند، پس بهتر است کمتر از مسیرها و محیط‌های شلوغ استفاده نمایید. سعی کنید وسایل مهم‌تان را تا جای ممکن در هتل یا خانه‌تان قرار دهید و آن را با خود حمل نکنید و اگر مجبور شدید آن را با خود ببرید یکی از گزینه‌های شما استفاده از زیپ‌ها یا جیب‌های مخفی است. با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید خطر جیب‌بری را کاهش دهید و سفری ایمن را برای خود به ارمغان بیاورید.    

 

فضای نامناسب برای لباس‌ها

 

در قدم اول سعی کنید یک کیف یا ساک کوچک تهیه کنید. این شما را مجبور می‌کند تا وسایل غیرضروری را کنار بگذارید و همچنین اگر مسافرت‌تان با هواپیما انجام می‌شود، می‌تواند پول و زمان زیادی را ذخیره کند.

در زمان جمع کردن وسایل‌تان به این دقت داشته باشید که در وهله اول وسایل ضروری‌تان را با خود ببرید؛ در وهله دوم سعی کنید کمتر از لباس‌های پف‌دار و پوشاکی که حجم زیادی را اشغال می‌کنند استفاده کنید و اگر همراه داشتن آن‌ها امری ضروری است، می‌توانید آن‌ها را بپوشید و از گذاشتن‌شان در ساک خودداری کنید.

و نکته آخر در مورد استایل شما این است که باید لباس‌هایی را با خود ببرید که قابل ترکیب و تلفیق با یکدیگر باشند، این گونه شما نیاز ندارید تا لباس‌های زیادی را همراه‌تان داشته باشید و با کمترین لباس هم می‌توانید بهترین و جذاب‌ترین استایل را برای خود ایجاد کنید. سعی کنید از تمام بخش‌های ساک‌تان استفاده نمایید؛ شما همچنین می‌توانید به راحتی از جیب‌های لباس‌های‌تان یا فضای داخل کفش‌های‌تان برای وسایل کوچک استفاده نمایید و آن‌ها را در این مکان‌ها پنهان کنید.

 شما با با در نظر گرفتن همین نکات ساده می‌توانید سفری راحت و ایمن را برای خود به ارمغان آورید.

 

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. لطفا آن را به اشتراک بگذارید.