اکسسوری‌های مهم زمستانی

اکسسوری‌ها یکی از ابزار‌های زیبایی در فصول مختلف به حساب می‌آیند و بر زیبایی استایل شما می‌افزایند. این اکسسوری‌ها علاوه بر زیبایی، کاربرد‌های دیگری هم دارند و در این مقاله می‌خواهیم به برخی از آن‌ها که در فصولی مانند پاییز و زمستان بیشتر به‌کار گرفته می‌شوند، اشاره کنیم.

فصل زمستان سردترین فصل سال محسوب می‌شود و زیبایی چشم‌گیری دارد. بسیاری بر این باورند که اکسسوری‌های زمستانه به دلایلی مانند شکل و جنس‌شان، از زیبایی استایل می‌کاهند؛ اما شما با استفاده درست از اکسسوری‌های زیر می‌توانید علاوه بر زیبایی، خود را در برابر سرمای این فصل هم مقاوم کنید. در این مقاله ما به بررسی اکسسوری‌های مهم زمستانی می‌پردازیم. در ادامه با مدمن همراه باشید.

 

1. سربند‌های کلاسیک زمستانی

 

شما نیاز دارید تا از سرتان در برابر سرما محافظت کنید. چیزی که ابتدا به ذهن می‌رسند، کلاه‌های پشمی و یا خلبانی هستند. اما این نوع اکسسوری با تمام استایل‌ها سازگار نیست و مثلا شما برای ترکیب اورکت و یک اکسسوری، به گزینه‌ای بهتر نیاز دارید. پیشنهاد مدمن به شما کلاه‌های تخت است. این کلاه‌ها طرح اصلی خود را از کلاه‌های کلاسیک گرفته‌اند و به نوعی طرح مدرن‌شده‌ی آن‌ها به حساب می‌آیند. این کلاه‌ها معمولا از الیاف گرم مانند پشم ساخته می‌شوند و می‌توانند از سر شما در برابر سرما محافظت کنند. کلاه‌های تخت تلفیق بسیار زیبا و جذابی با استایل‌های کلاسیک و رسمی مثل اورکت ایجاد می‌کنند و با توجه به طرح مدرن آن‌ها دیگر نگران خراب شدن تیپ‌تان نخواهید بود.

 

2. عینک‌های آفتابی

 

عینک‌های آفتابی بر خلاف باور عمومی، سالیان زیادی است که طراحی و ساخته شده‌اند. این عینک‌ها ابتدا در جهت جلوگیری آسیب نور خورشید برای چشم‌ها طراحی شدند و به مرور زمان شکل امروزی‌شان را پیدا کردند. امروزه عینک‌های آفتابی در طرح‌های مختلفی ساخته و به بازار عرضه می‌شوند. این اکسسوری علاوه بر زیبایی از چشمان شما در برابر نور خورشید و خشک شدن آن‌ها توسط سرما و باد جلوگیری می‌کند و از اکسسوری‌های پرطرفدار و پر کاربرد سال به شمار می‌رود.

 

3. کمربند‌های تنظیم‌شونده

 

در گذشته کمربند‌ها صرفا برای بالا و ثابت نگه داشتن شلوار استفاده می‌شدند. اما با گذر زمان با اضافه شدن طرح‌ها و جنس‌های گوناگون، کمربند‌ها هم به عرصه اکسسوری‌ها اضافه شدند و از مضامین زیبایی در کنار کاربردی بودن‌شان محسوب شدند. امروزه نوع جدیدی از آن‌ها به بازار عرضه شدند که قابلیت تغییرپذیری دارند و می‌توانند به راحتی کوچک و بزرگ شوند. بسیاری بر سرتنظیم سایز آن‌ها در شرایط مختلف به مشکل می‌خورند و ممکن است اندازه‌شان نباشد و شلوارشان را به شکل مورد نظرشان نگه ندارد و از زیبایی استایل‌شان کم کند. اما امروزه با استفاده از تغییری جزیی در آن‌ها، این نوع کمربند‌ها قابلیت تغییر سایز پیدا کرده‌اند و دیگر نگران تنظیم آن‌ها نخواهید بود.

 

4. ادکلن‌های زمستانی

 

اکسسوری‌ها تنها به ظاهر خلاصه نمی‌شوند. برای مثال ادکلن‌ها نیز عضو بزرگی از این مجموعه به حساب می‌آیند. این اکسسوری را اکسسوری زمستانی نامیدیم زیرا که نوع تابستانی آن نیز در بازار موجود است. در زمستان دوام بوی ادکلن‌ها اهمیتی ندارد، بلکه پخش شدن بوی آن‌ها حائز اهمیت است. شما نیاز دارید تا از بوهای تند‌تر در زمستان استفاده کنید تا مخاطبان شما متوجه بوی ادکلن شما شوند. بوی خوش شما تاثیر زیادی بر مخاطبان‌تان می‌گذارد و می‌تواند باعث احساس راحتی در مخاطب شما شود و آن‌ها را به شما نزدیک‌تر کند.

 

5. دستکش‌ها

 

دستکش‌ها جزو آن دسته از اکسسوری‌هایی هستند که علاوه بر زیبایی، باعث گرم نگه‌داشته‌شدن بدن شما نیز می‌شوند. بسیاری فکر می‌کنند که نیاز است تا دستکش‌های‌شان را با کت‌ها یا اورکت‌شان ست نمایند. اما شما می‌توانید از رنگ‌های مختلفی استفاده کنید، برای مثال بیشترین رنگ استفاده شده در سال‌های اخیر قهوه‌ای است. اما علاوه بر این، رنگ‌های سبز پررنگ و یا خاکستری هم انتخاب‌های خوبی خواهند بود. نکته دیگر در مورد دستکش‌ها اندازه‌ی مناسب آنهاست. اندازه نبودن دستکش‌ها می‌تواند تاثیر بدی روی استایل شما داشته باشد.

 

6. جوراب‌های زمستانی

 

جوراب‌های زمستانی از لحاظ ظاهر تقریبا مثل جوراب‌های فصول دیگر هستند، اما جنس و گاهی طرح‌های متنوع‌شان، آن‌ها را از سایر جوراب‌ها متمایز کرده است. این جوراب‌ها معمولا از الیاف گرم مثل پشم دوخته می‌شوند و گاهی طرح‌های زمستانه، برای مثال طرح‌هایی نظیر کریسمس بر روی آن‌ها چاپ می‌شود. یکی از مشکلاتی که گریبان‌گیر بسیاری از خریداران این نوع جوراب می‌شود، گران‌قیمت بودن‌شان و همچنین آلرژی داشتن بعضی از مردم به آن‌ها است. امروزه با پیشترفت مد و فشن، شما به راحتی می‌توانید از جنس‌های دیگر هم استفاده کنید و گرم و خوش‌تیپ باقی بمانید.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. لطفا آن را به اشتراک بگذارید.