پیراهن چهارخانه پاییزی مردانه

همه آقایان در کمد لباس هایشان، یک پیراهن چهارخانه دارند که در فصل پاییز از آن در استایل خود استفاده می کنند. طرح چهار خانه، یکی از طرح های بسیار معروف در میان طراحان مطرح جهان مانند نیکولاس دالی و گابانا است و مخصوصا در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ جزو ترند های اصلی پاییز محسوب می شود که هیچ گاه از مد نمی افتد و همیشه می توانید آن را با انواع مختلف استایل ها داشته باشید. از آن جایی که طرح چهار خانه را بر روی انواع مختلف لباس ها و حتی کفش ها استفاده می کنند، می توان گفت که این طرح، در میان آقایان از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد و داشتن یک پیراهن چهارخانه پاییزی مردانه، در کمد لباس هر آقایی لازم و ضروری است.

 

 تفاوت میان پیراهن مردانه فلانل و چهار خانه

پیراهن چهارخانه پاییزی مردانه

اگر به ظاهر پیراهن چهارخانه پاییزی مردانه، در کنار پیراهن مردانه فلانل نگاه کنید، به نظرتان خیلی شبیه می آیند و تفاوتی در آن ها نمی بینید اما این دو بسیار متفاوت هستند. برای مثال شما می توانید یک پیراهن چهارخانه معمولی بخرید یا یک پیراهن فلانل و یا حتی ترکیبی از هر دو را تهیه کنید یعنی پیراهن چهارخانه فلانل. در ادامه مطلب تفاوت این دو مورد را به طور دقیق بررسی خواهیم کرد.

  • فلانل: فلانل در اصل یک جنس از پارچه می باشد که از پشم، پنبه و گاهی اوقات هم مواد مصنوعی ساخته شده است. یک روی آن بسیار نرم، و روی دیگر آن کمی خشک می باشد. تولید کننده می تواند هر طرحی که دلش می خواهد بر روی آن بزند و فقط طرح چهارخانه ملاک نیست.
  • چهارخانه: چهارخانه نوعی جنس نیست بلکه نوعی طرح و الگو است که با استفاده از انواع مختلف خطوط افقی و عمودی پی در پی و در اندازه های مختلف بر روی پارچه های گوناگون، می توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

از آن جایی که پیراهن هایی که از جنس فلانل می باشند، اغلب با طرح چهارخانه به فروش می رسند، مردم عادی آن ها را با یکدیگر اشتباه می گیرند و این دو اصطلاح را به جای هم دیگر استفاده می کنند.

 

تفاوت میان پیراهن مردانه طرح چک و پیراهن مردانه چهارخانه

تفاوت میان پیراهن مردانه طرح چک و پیراهن مردانه چهارخانه

در میان اشتباهات رایجی که در مورد پیراهن چهارخانه پاییزی مردانه شکل می گیرد، اشتباه گرفتن آن با طرح چک است. به دلیل اینکه کلمه (check) را در زبان فارسی به چهارخانه معنی کرده اند، اغلب مردم آن دو را یکسان می دانند اما اصلا این طور نیست. در ادامه به تفاوت آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • طر ح چک: الگوی چک بسیار شبیه به چهارخانه است اما تمامی طراحی هایش یکنواخت و دارای اندازه های نسبتا یکسانی می باشد.
  • چهارخانه: در الگوی چهارخانه شما می توانید مربع و یا مستطیل هایی با عرض و طول متفاوتی داشته باشید و هیچ نیازی به یکنواختی و شبیه بودن آن ها به هم نیست.

این سری که به دنبال خرید پیراهن چهارخانه پاییزی مردانه بودید، حواستان را به مدل های متفاوت جمع کنید تا بتوانید با هوشیاری تمام نمونه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

ویژگی های مثبت پیراهن چهارخانه مردانه

ویژگی های مثبت پیراهن چهارخانه مردانه

  • استفاده در استایل های مختلف: یکی از ویژگی های حائز اهمیت پیراهن چهارخانه پاییزی مردانه، همه کاره بودن آن است. می توان از این طرح به عنوان آچار فرانسه کمد شما یاد کرد. اگر به مکانی رسمی دعوت هستید، می توانید آن را با یک شلوار پارچه ای و مردانه بپوشید تا رسمی تر دیده شوید و اگر در یک دورهمی دوستانه دعوت هستید می توانید آن را کاملا راحت روی هر شلواری که دلتان می خواهد بپوشید و از راحتی این ست لذت ببرید.
  • تنوع رنگ و مدل های متفاوت: مهم ترین ویژگی که پیراهن چهارخانه پاییزی مردانه را همیشه ترند نگه می دارد، تنوع رنگی و مدلی بسیار زیاد آن است. شما هیچ گاه از طرح چهارخانه خسته نخواهید شد زیرا همیشه رنگ و مدلی جدید در بازار وجود دارد که هنوز امتحان نکرده اید. اگر می خواهید یک استایل پاییزی داشته باشید می توانید از پیراهن چهارخانه پاییزی مردانه استفاده کنید.

ویژگی هایی که باید هنگام خرید پیراهن چهار خانه مردانه، به آن توجه کنید

ویژگی های مثبت پیراهن چهارخانه مردانه  

فصل مورد استفاده

فصلی که جهت استفاده از پیراهن چهارخانه مردانه در نظر دارید، می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی انتخاب شما بگذارد. به عنوان مثال رنگ، جنس و مدل هر پیراهن را می تواند به راحتی تغییر دهد.

  • رنگ: اگر یک پیراهن چهارخانه پاییزی مردانه برای فصل پاییز در نظر دارید، می توانید از رنگ های پاییزی مانند سبز، قهوه ای، زرد، نارنجی و کرم بهره ببرید و اگر پیراهن را برای فصلی مانند زمستان احتیاج دارید، پیشنهاد ما به شما رنگ های خنثی است.
  • جنس: برای خرید پیراهن چهارخانه پاییزی مردانه، نیاز است از جنس های ضخیم استفاده کنید تا سرمای فصل پاییز اذیتتان نکند اما اگر برای فصلی مانند تابستان آن را خریداری می کنید، پیشنهاد ما جنس های خنک و نازک تر می باشد تا گرمای تابستان، مشکلی برایتان ایجاد نکند.

 

مدل چهارخانه های بر روی پیراهن

 اگر کمی چاق و سنگین وزن هستید، پیشنهاد ما به شما چهارخانه های ریز است تا با خرید آن لاغر تر به نظر بیایید. اگر لاغر اندام هستید و می خواهید تو پر تر دیده شوید، پیشنهاد ما یک پیراهن مردانه با چهارخانه های درشت است که اندام شما را پر تر نشان می دهد.