چگونه استایل پاییزی داشته باشیم

با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز و سرد تر شدن هوا، کم کم وقت بیرون آوردن لباس های گرم و ضخیم رسیده است. لازم است لباس های نازک و خنک خود را جمع کنید و به جای آن ها، به دنبال نیم بوت ها، بارانی ها و لباس های چهارخانه خود بگردید. فصل پاییز با برگ های درخشان و میوه های خوشمزه، زیبا ترین و رمانتیک ترین فصل سال است با داشتن یک استایل پاییزی فوق العاده، این فصل را خوش حال تر و  پر انرژی تر از سابق سپری کنید. اگر می خواهید یک استایل زیبا داشته باشید، لازم است ادامه مطلب را برای پاسخ به سوال چگونه استایل پاییزی داشته باشیم، مطالعه کنید.

 

 

 

چند استایل پاییزی

چند استایل پاییزی

1) خرید یک کت چند کاره

برای پاسخ به سوال چگونه استایل پاییزی داشته باشیم ، باید بدانید که خرید یک کت جین، کشمیری یا چرم مشکی می تواند جزو آیتم های همیشگی کمد شما محسوب شود. پیشنهاد ما این است که کت خریداری شده بسیار سبک باشد تا هنگامی که هوا سرد شد، به راحتی آن را بر روی چند لایه لباس دیگر امتحان کنید و اگر هوا گرم شد، آن را به دور کمر خود بسته و یا در کوله پشتی جای دهید.

اگر کتی با رنگ های خنثی مانند طوسی و مشکی تهیه کنید، صرفه اقتصادی بیشتری برای شما خواهد داشت، زیرا این رنگ ها با همه نوع لباس به راحتی ست می شوند. درواقع با هزینه کردن بر روی یک لباس، استایل های متفاوتی به وسیله آن خواهید داشت.

چگونه استایل پاییزی داشته باشیم

2) خرید یک جفت بوت یا نیم بوت

برای پاسخ به سوال چگونه استایل پاییزی داشته باشیم ، باید بدانید که جایگزین کردن بوت و نیم بوت ها بجای صندل های رنگارنگ، یکی از نشانه های آمدن پاییز است. بوت های بلند یا نیم بوت های کوتاه، پاشنه دار یا تخت، به استایل شما حال و هوای پاییزی می دهد تا در عین گرم نگه داشتن پاهایتان، خوشتیپ و به روز نیز باشید.

خرید یک جفت بوت یا نیم بوت

3) خرید لباس های نخی

با توجه به اینکه پارچه های جین و کتان، پیشنهاد تکراری برای فصل پاییز اند، لباس های نخی از جنس پنبه که بسیار سبک و نرم هستند، این امکان را به شما می دهند که استایل خود را با کت های مختلف امتحان کنید و همچنین از باد پاییزی نیز لذت ببرید.

خرید لباس های نخی

4) استفاده از رنگ های متنوع

در ادامه پاسخ به سوال چگونه استایل پاییزی داشته باشیم، باید گفت که فصل پاییز پر از رنگ های مختلف و زیبا است. شما نیز می توانید کمد خود را پر از رنگ های زیبا و روشن کنید. توجه داشته باشید که نیازی نیست هم رنگ فصل باشید. یعنی برای پاییز، نیازی به خرید لباس های نارنجی و سبز نیست، بلکه رنگی را انتخاب کنید تا به شما حس تازگی دهد و از رنگ های تکراری فصل گذشته، به طور جدی خودداری کنید. اگر در فصل تابستان، فقط لباس های روشن پوشیده اید، در پاییز کمی به سمت رنگ های تیره تر حرکت کنید تا استایل شما تکراری و قابل پیش بینی نباشد. در مقاله های بعدی بیشتر در مورد رنگ ها در استایل پاییزی گفته می شود.

چگونه استایل پاییزی داشته باشیم

5) استفاده از طرح های مختلف

اگر می خواهید به سوال چگونه استایل پاییزی داشته باشیم ، پاسخ دهید، بهتر است که به دنبال طرح هایی مانند چهارخانه، راه راه، پلنگی و گل گلی باشید، زیرا این طرح ها مخصوص فصل پاییز هستند و استایل شما را به شدت خاص جلوه می دهند. لباس های طرح دار خود را با پایه های ساده ست کنید تا استایلتان شلوغ و زشت نشود. به عنوان مثال یک شلوار ساده با یک هودی ساده و یک کت چهار خانه، استایل بی نظیری برای فصل پاییز خواهد بود.

 

6) پوشیدن چند لایه لباس

جهت داشتن یک استایل زیبا در فصل پاییز، بهتر است به پاسخ سوال چگونه استایل پاییزی داشته باشیم، توجه کنید. باید کمی به روز باشید و با مد پیش بروید. لباس های تابستانی خود را جمع نکنید یا آن ها را دور نیندازید، بلکه با استفاده درست و پوشیدن آن ها در زیر پالتو و کت های اور سایز، رنگی تازه به استایل خود ببخشید. پیشنهاد ما به شما استفاده از یک پیراهن تابستانی ساده زیر یک کت اور سایز (سایز بزرگ) به همراه جین ساده و مام استایل است.

چگونه استایل پاییزی داشته باشیم

7) استفاده از کت های ترند (مد) شده

در ادامه پاسخ به سوال ‌چگونه استایل پاییزی داشته باشیم، لازم است بدانید که برخی از کت هایی که بیشتر مردم استفاده می کنند مانند، تدی کت، ترنج کت یا کت چرم، در قدیم مورد استفاده قرار نمی گرفتند، اما امروزه با شلوار های کتان و جین راسته یک استایل بی نظیری را برای شما خواهد ساخت.

 

کار های لازم جهت آماده سازی کمد لباستان

کار های لازم جهت آماده سازی کمد لباستان

1) سازماندهی کمد لباستان

جهت پاسخ به سوال چگونه استایل پاییزی داشته باشیم، نیاز است که بدانید سازماندهی کمدتان باعث تصمیم گیری ساده تر نیز می شود. با این کار شما می دانید چه زمانی، چه لباسی برای شما مناسب است و چه مدل هایی را می توانید با یکدیگر ست کنید.

2) تهیه یک لیست

توجه داشته باشید که در صورت سازماندهی لباس هایتان، می توانید یک لیست از چیز هایی که باید بخرید را تهیه کنید تا به ندرت تمام اقلام لیست را به کمدتان اضافه کنید. هنگام تهیه لیست، می توانید آن را به دو قسمت تقسیم کنید. قسمت اول، مواردی که ضروری هستند و قسمت دوم آیتم هایی که داشتنشان ضروری نیست اما استایل شما را زیبا می سازد. اغلب بهتر است که از قسمت اول شروع به خرید کنید.

امیدواریم با پاسخ به سوال چگونه استایل پاییزی داشته باشیم ، شما را از سردرگمی نجات داده باشیم. تا همیشه و در همه جا با لباس هایتان بدرخشید.