عواقب خوش‌تیپ بودن! (بخش دوم)

همه ما به دنبال خوش‌تیپ و شیک‌پوش بودن هستیم و می‌خواهیم در هر جمعی که قرار می‌گیریم، با لباس‌های‌مان خاص و منحصربه‌فرد دیده شویم.

البته باید بدانید که خوش‌تیپ بودن عواقبی هم به دنبال دارد. البته این موارد خیلی هم چیز بدی نیستند، اما بااین‌حال بد نیست با آن‌ها آشنا بشوید. اگر می‌خواهید خوش‌تیپ باشید، باید با پیامدهای آن هم روبه‌رو شوید، ولی اگر نمی‌خواهید این اتفاقات برای شما بیفتند، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که تیپ بد و استایل نامناسبی داشته باشید. در بخش اول این مقاله، 5 مورد از عواقب خوش‌تیپ بودن را برای‌تان آوردیم. در ادامه با مدمن و 5 مورد دیگر همراه باشید.

 

  1. خوش‌تیپ بودن = شهرت و اعتبار خوب

با پوشیدن لباس‌های شیک و زیبا، بدون این‌که حتی یک کلمه حرف بزنید، شهرت و اعتبار خوبی برای خود به دنبال خواهید داشت.

فرض کنید در دوره‌ کارآموزی هستید و در یکی از جلسه‌ها حضور دارید. شما در آخر نشسته‌اید و نکاتی را یادداشت می‌کنید، و ناگهان رییسِ رییس‌تان از او درباره‌ی شما پرس‌وجو می‌کند. «اونی که اون ته نشسته بود کیه؟ به نظر می‌رسید واقعا داشت به حرف‌هام گوش می‌کرد. بهش می‌خورد سطح بالا باشه.»

شما همانند تصور او از موفقیت دیده شده‌اید. رییس شما در هر صورت باید در آینده به دنبال افرادی برای سپردن مسئولیت به آن‌ها باشد و شما هم با توجه به ظاهرتان، که مناسب محیط و کار است، انتخاب خواهید شد.

 

  1. خوش‌تیپ بودن به این معناست که همه به شما خیره می‌شوند

این مورد خیلی هم جای تعجب ندارد، چون شما با ظاهرتان در میان بقیه افراد بیشتر به چشم می‌آیید، شگفت‌انگیز دیده می‌شوید و انگار همین الان از عکس‌گرفتن برای مجله‌های مد و فشن برگشته‌اید!

شاید برای شما خنده‌دار باشد، اما برای بقیه شما خوش‌تیپ‌ترین فردی هستید که تابه‌حال دیده‌اند. و این باعث می‌شود که آن‌ها شروع به سوال پرسیدن از شما کنند و این هم به عاقبت خطرناک هشتم منجر خواهد شد!

 

  1. خوش‌تیپ بودن به این معناست که بقیه‌ مردها از شما مشاوره می‌گیرند

«از کجا می‌تونم مثل این کت‌ و شلوار رو بخرم؟» «پسر، عجب کفش‌هایی...» «چه ساعت قشنگی. مارکش چیه؟» «چند خریدی؟»

اگر خوش‌تیپ باشید، همیشه افرادی پیدا می‌شوند که از این دست سوال‌ها از شما بپرسند. یا حتی ممکن است به شما بگویند که به دنبال بالا بردن سطح استایل‌شان هستند و آیا می‌توانید کمک‌شان کنید یا خیر.

مطمئن باشید با کمک کردن به این نوع افراد، علاوه بر بهتر کردن تیپ و ظاهرشان، مقدمات شروع یک دوستی خوب و صمیمی را هم آماده کرده‌اید.

 

  1. خوش‌تیپ بودن باعث می‌شود همسرتان حسودی کند

همسر شما نه تنها نسبت به جالباسی و پوشاک معرکه‌تان حسودی خواهد کرد، بلکه تعریف و تمجیدهایی که بقیه از شما و استایل‌تان می‌کنند هم باعث پیش آمدن این مورد می‌شود. ممکن است یک شب هر دو با تیپ و ظاهری شیک و زیبا به بیرون بروید و دوستان و آشناهای‌تان اول از همه از شما تعریف کنند. فرقی هم ندارد اگر اول از همسرتان صحبت کنند، در هر صورت به دلیل این‌که همه از استایل شما خوش‌شان آمده و درباره‌ی شما حرف می‌زنند، این موضوع باعث می‌شود همسرتان به این اتفاق کمی حسودی کند و نخواهد فرد دیگری به دنبال شما باشد.

شما باید یاد بگیرید چگونه با این موضوع کنار بیایید. البته این‌که همه از شما خوش‌شان بیاید و بخواهند با شما باشند، می‌تواند به رابطه‌ی شما و همسرتان کمک هم بکند. چون همسرتان می‌بیند شما فردی هستید که بقیه خواستارتان هستند، پس همسرتان سعی می‌کند هر کاری در توان دارد بکند تا شما را از دست ندهد!

 

  1. خوش‌تیپ بودن باعث می‌شود فعالیت بهتری را از خودتان در محیط کار ارائه بدهید

این مورد از ناخودآگاه ناشی می‌شود و ثابت می‌کند خوش‌تیپ بودن نه تنها روی دیگران تاثیر دارد، بلکه روی شما، درک‌تان از خود و نحوه‌ی عملکرد شما هم تاثیر خواهد گذاشت.

این موضوع درباره‌ی لباسی خاص پوشیدن نیست. برای مثال اگر علاقه‌ای به کت و شلوار ندارید، آن را نپوشید. اما باید لباسی به تن داشته باشید که برای موقعیتی که در آن قرار دارید مناسب باشد و به شما اعتماد‌به‌نفس بیشتری برای انجام کارها به بهترین شکل ممکن بدهد.

در آخر دوباره مروری به عواقب خوش‌تیپی می‌کنیم:

  • خوش‌تیپ بودن به این معناست که همه‌کاره خواهید شد
  • خوش‌تیپ بودن به این معناست که مردم هر کاری بخواهید انجام می‌دهند
  • خوش‌تیپ بودن به این معناست که مردم از شما توقع دارند پول بیشتری بگیرید
  • خوش‌تیپ بودن باعث می‌شود باهوش‌تر به نظر برسید
  • خوش‌تیپ بودن باعث می‌شود به عنوان یک نمونه آدم موفق شناخته شوید
  • خوش‌تیپ بودن = شهرت و اعتبار خوب
  • خوش‌تیپ بودن به این معناست که همه به شما خیره می‌شوند
  • خوش‌تیپ بودن به این معناست که بقیه‌ مردها از شما مشاوره می‌گیرند
  • خوش‌تیپ بودن باعث می‌شود همسرتان حسودی کند
  • خوش‌تیپ بودن باعث می‌شود فعالیت بهتری را از خودتان در محیط کار ارائه بدهید

 

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. لطفا آن را به اشتراک بگذارید.

با تشکر از همراهی شما.