عواقب خوش‌تیپ بودن! (بخش اول)

همه ما به دنبال خوش‌تیپ و شیک‌پوش بودن هستیم و می‌خواهیم در هر جمعی که قرار می‌گیریم، با لباس‌های‌مان خاص و منحصربه‌فرد دیده شویم.

البته باید بدانید که خوش‌تیپ بودن عواقبی هم به دنبال دارد. اگرچه این موارد خیلی هم چیز بدی نیستند، اما بااین‌حال بد نیست با آن‌ها آشنا بشوید. اگر می‌خواهید خوش‌تیپ باشید، باید با پیامدهای آن هم روبه‌رو شوید، ولی اگر نمی‌خواهید این اتفاقات برای شما بیفتند، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که تیپ بد و استایل نامناسبی داشته باشید! در ادامه با مدمن و بخش اول عواقب خوش‌تیپ بودن همراه باشید.

 

  1. خوش‌تیپ بودن به این معناست که همه‌کاره خواهید شد

اگر همانند فردی که کنترل را در دست دارد به نظر برسید، مردم تسلیم شما و نظرات‌تان می‌شوند. اگر یک ژاکت اسپرت به تن داشته باشید و مثل یک رییس دیده شوید، هر کسی که پیش شما بیاید فکر می‌کند شما همان فردی هستید که به دنبالش هستند و می‌تواند کارشان را راه بیندازد.

البته ممکن است آن روز اولین روز از شروع کار شما در شرکت باشد، پس باید برای چنین موقعیتی آماده باشید و بتوانید آن‌ها را به فردی که نیاز دارند راهنمایی کنید، یا حتی می‌توانید محیط را به آن‌ها نشان بدهید تا خیال کنند شما کسی هستید که همه‌کاره بوده و نیاز بقیه را رفع می‌کند.

 

  1. خوش‌تیپ بودن به این معناست که مردم هر کاری بخواهید انجام می‌دهند

هنگامی که همانند یک فرد پرقدرت و صاحب‌اختیار لباس بپوشید، مردم هر کاری که ازشان بخواهید را برای‌تان انجام خواهند داد. برای مثال پلیس‌ها و آتش‌نشان‌ها را در نظر بگیرید؛ آن‌ها یونیفرم تن می‌کنند چون به اعتماد فوری مردم برای رسیدگی به موارد اضطراری نیاز دارند، و ما هم به خوبی از این موضوع پیروی می‌کنیم.

پس با پوشیدن یک ژاکت و داشتن موی مرتب، نشان می‌دهید که اختیار همه‌چیز را دارید و مردم بدون زیر سوال بردن شما، به کاری که از آن‌ها خواسته‌اید رسیدگی می‌کنند. البته شما نباید از موضوع سواستفاده کنید و باید همیشه به دنبال نکات مثبت آن باشید.

 

  1. خوش‌تیپ بودن به این معناست که مردم از شما توقع دارند پول بیشتری بگیرید

خوب لباس پوشیدن می‌تواند شما را گران‌قیمت نشان بدهد، درست مثل فردی که درخواست حقوقی بالا می‌کند. این گاهی ممکن است برای شما بد شود، اما می‌تواند به نفع شما هم باشد.

برای مثال اگر فروشنده هستید یا صاحب یک شرکت و می‌خواهید محصولات‌تان را بفروشید، مردم انتظار دارند تا با یک قیمت بالا روبه‌رو شوند. زیرا آن‌ها از روی ظاهر قضاوت می‌کنند و لباس‌های شما هم نشان‌دهنده‌ی درآمد بالا و گران‌قیمت بودن شما خواهند بود.

آمار موارد زیادی را نشان داده و ثابت کرده که یک فرد بعد از ارتقای سطح استایلش، توانسته میزان فروش خود را بالاتر ببرد. پس این موضوع حقیقت دارد و اگر مثل یک فرد بادرجه و پردرآمد لباس بپوشید و مثل آن‌ها حرف بزنید، می‌توانید فروش بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتری به دنبال داشته باشید.

 

  1. خوش‌تیپ بودن باعث می‌شود باهوش‌تر به نظر برسید

زمانی که شیک‌پوش باشید، مردم فکر می‌کنند باهوش‌تر از آن‌چه واقعا هستید، به نظر می‌رسید. باهوش و متقاعدکننده بودن ویژگی خیلی خوبی است و با انتخاب درست لباس‌های‌تان می‌توانید کاری کنید که همانند یک فرد با هوش بالا و دارای قابلیت متقاعد کردن افراد مختلف دیده شوید. برای مثال رنگ قرمز می‌تواند بهترین انتخاب برای نشان دادن این ویژگی‌ها باشد.

مورد دیگری که می‌توانید از آن استفاده کنید، عینک است. با به چشم داشتن یک عینک، همه فکر می‌کنند که فردی درس‌خوانده و باهوش هستید. عینک همچنین باعث می‌شود نگاه‌ها سوی چشمان‌تان خیره شوند و تصور مردم از سطح هوش شما را بالاتر ببرد.

 

  1. خوش‌تیپ بودن باعث می‌شود به عنوان یک نمونه آدم موفق شناخته شوید

اگر همیشه خوش‌پوش باشید به یک مدل از موفقیت تبدیل خواهید شد. باعث می‌شوید شرکت‌تان از شما بخواهد که روی تصویر بروشور آن قرار بگیرید، چون همیشه ظاهر و استایل شیکی دارید و نشان‌دهنده‌ی سطح شرکت خواهید بود.

مردم به موفقیت به عنوان یک حرف و کلمه نگاه نمی‌کنند، بلکه آن را تصویری می‌پندارند و این تصویر و ظاهر شماست که می‌تواند نمایان‌گر یک فرد موفق باشد. پس با لباس‌های خوب و مناسب، کاری می‌کنید مردم شما را الگوی خود برای رسیدن به موفقیت در نظر بگیرند.

البته شاید این موضوع شما را تحت فشار قرار دهد، ولی خب خوش‌تیپ بودن عواقبی هم دارد!

نظرات‌تان راجع‌به این موارد چیست؟ آیا چیزهای بدی به نظر می‌رسند؟ آیا خوش‌تیپ بودن ارزش این عواقب را دارد؟ منتظر ادامه‌ی این مقاله باشید تا عواقب دیگری را که خوش‌استایل و شیک‌پوش بودن برای شما به دنبال خواهند داشت ببینید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

با تشکر از همراهی شما. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

لطفا این مقاله را به اشتراک بگذارید و مدمن را به دوستان خود معرفی کنید.