لباس‌های مردانه برای بهار و تابستان ۲۰۱۹

یک باور قدیمی در بین مردم وجود دارد مبنی بر این که در تابستان، خوش‌لباس بودن مردان بسیار سخت‌تر از خوش‌لباس بودن زنان است. لباس‌های تابستانی زنانه، زیبا، راحت و خنک هستند؛ این درحالی است که مردها باید تلاش بسیاری برای جذاب بودن با به تن داشتن لباس‌های تابستانی خود بکنند. در حقیقت، مردها هیچ‌گاه لباس تابستانی خوبی نداشته‌اند، به‌خصوص برای گشت‌وگذار در سطح شهر. اما با این‌حال ۲۰۱۹ فرا رسیده و برند‌های مختلف مد و فشن، محصولات جدید خود را با طرح‌های به‌روز و رنگ‌های منتخب سال عرضه کرده‌اند. لباس‌هایی جدید با استایل‌ها و جنس‌های مختلف که رنگ‌های تازه و متنوعی از جمله مرجانی و خردلی به‌ خود گرفته‌اند.

حال این لباس‌های فوق‌العاده به بازار عرضه شده‌اند و زمان آن رسیده که کمد لباس‌های‌تان را برای بهار و تابستان ۲۰۱۹ به‌روز کنید. پس بدون هیچ معطلی در ادامه با مدمن و معرفی لباس‌های برتر مناسب برای بهار و تابستان همراه باشید.

 

پولوشرت کشباف

این پولوشرت‌ یکی از چندین لباس دست‌کم گرفته شده در بین لباس‌های تابستانی ‌است. رنگ خردلی این تی‌شرت، حسی تابستانی به‌ همراه دارد و در عین‌حال، بسیار نرم و خنک است. تنها کافی ‌است آن‌ را با یک شلوار پارچه‌ای یا یک شلوارک بپوشید تا به استایلی زیبا دست پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید آن ‌را در زیر بلوز خود پوشیده و استایل شیکی را به نمایش بگذارید.

 

شلوار‌های پارچه‌ای

شلوار‌های پشمی شما به هیچ‌وجه مناسب هوای گرم نیستند. پاهای شما لایق شلواری سبک و خنک هستند، شلواری که در کنار داشتن این دو ویژگی، زیبا هم باشد. جنس خاص پارچه‌ی استفاده‌ شده در دوخت این شلوارها، دلیل سبکی و خنک بودن آن‌هاست، جنسی که این شلوار‌ها را به یک انتخاب راحت و زیبا برای تابستان تبدیل کرده ‌است.

 

پیراهن راه‌راه و آستین‌کوتاه

این پیراهن‌ها به لطف آستینِ کوتاه و جنس نازک خود، تهویه مناسبی دارند و این ویژگی در کنار یک استایل کلاسیک، آن‌ها را به یکی از زیباترین و راحت‌ترین گزینه‌ها برای هوای تابستانی بدل‌ کرده است.

 

کت‌ و شلوار اندامی

این مورد یکی از اصلی‌ترین و جذاب‌ترین لباس‌های معرفی‌شده در این مقاله است، لباسی که نه ‌تنها در موقعیت‌های رسمی، بلکه در دیگر مواقع نیز قابل استفاده است. این لباس مانند مدل‌های دیگر کت و شلوار، استایل کلاسیک دارد اما به ‌لطف طراحی خاص‌اش، ظاهری امروزی به‌ خود گرفته است. جنس پارچه‌ی به‌کار‌رفته در این کت و شلوار به‌گونه‌ای است که جریان هوا به راحتی از آن عبور می‌کند و به بدن شما اجازه می‌دهد که در زیر این لباس، بدون هیچ مشکلی تنفس کند. این خاصیت به ‌همراه زیبایی کم‌نظیر این کت‌ و شلوار، آن ‌را به یک پوشش کمیاب بدل کرده که برای هر شرایطی مناسب خواهد بود.

 

ژاکت بافتنی یقه‌دار (کاردیگان)

لباسی مناسب برای روز‌های بارانی بهار و عصر‌های بلند تابستان. یقه‌ی شال‌مانند و دکمه‌دار بودن جلوی آن باعث ‌شده که این لباس به عنوان یکی از راحت‌ترین و زیباترین گزینه‌ها برای روز‌های بارانی و سرد به شمار بیاید. لباسی که به ‌خاطر بافت و استایل خاص خود، چیزی فراتر از یک لباس عادی و ساده را ارائه می‌کند.

 

کت کتان چهارجیب

زیبا، ساده و مدرن؛ برای توصیف این لباس بی‌نظیر تنها به همین سه کلمه نیاز خواهید داشت! کتان خالص و ارگانیک بکاررفته در این کت باعث شده تا این لباس بسیار سبک و درعین‌حال مناسب آب‌وهوای متغیر باشد. به ‌یاد داشته باشید که هیچ‌گاه تمامی روز‌های بهار و تابستان آب‌وهوای یکسانی نخواهند داشت، پس داشتن چنین لباسی برای این فصول ضروری است و می‌تواند علاوه بر زیبایی، در برابر آب‌وهوا هم محافظ خوبی به حساب بیاید.

 

شلوار جین اندامی

یکی از جدیدترین شلوار‌های جین که توسط کمپانی معروف ام اند اس معرفی شده‌است. شلواری زیبا که می‌توان آن‌ را با هر لباسی ترکیب کرد و پوشید. این شلوار برای شما بسیار پرکاربرد خواهد بود و در روز‌های مختلف از آن استفاده خواهید کرد، اما کاربرد اصلی آن در روز‌های خنک‌تر بهار و تابستان است، زمانی که شما به‌ لطف جنس کشی این شلوار، هیچ‌گاه احساس ناخوشایندی نخواهید داشت.

 

شلوارک چینو

بسیاری از مردان علاقه‌ای به پوشیدن شلوارک و نشان‌دادن پاهای خود ندارند، اینجاست که شلوارک‌های مد روز وارد می‌شوند و با زیبایی و استایل‌ متنوع‌شان، بسیاری را متقاعد به پوشیدن خود می‌کنند. شلوارک‌ها همیشه یکی از راحت‌ترین و خنک‌ترین لباس‌ها بوده‌اند و در شلوارک‌های چینو هم این راحتی و خنکی به لطف جنس کتان‌ آن‌ها دوچندان می‌شود. در هنگام پوشیدن نیز تنها کافی است که آن‌ها را با یک تی‌شرت زیبا یا یک پیراهن آستین‌کوتاه بپوشید تا یک استایل کامل، خاص و تابستانی داشته باشید.

 

تی‌شرت یقه‌گرد

تی‌شرت‌ها، نمادی از لباس‌های تابستانی هستند؛ پس درست نیست که در این لیست نامی از آن‌ها نبریم! تی‌شرت‌های عرضه‌شده برای بهار و تابستان ۲۰۱۹، از رنگ‌های مد روز مانند مرجانی و نارنجی استفاده می‌کنند و جنس آن‌ها از کتان یا پنبه است. از آن‌جایی که همه‌ی مردها برای تابستان خود نیاز به یک تی‌شرت زیبا دارند، ما تی‌شرت‌ یقه‌گرد با رنگ‌ نارنجی یا خردلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با خرید لباس هایی که به شما پیشنهاد کردیم، می‌توانید در سال جدید استایل تازه‌ای برای خود به ارمغان بیاورید و سطح استایل خود را بالاتر برده و برای روزهای گرم آماده کنید.

از همراهی شما سپاس‌گزاریم. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. لطفا آن را به اشتراک بگذارید.