شش پوشش مناسب برای هوای سرد

بیدارشدن در یک صبح زمستانی برای رفتن به محل کار احساس بدی دارد، چرا که باید تخت‌خواب گرم خود را رها کرده، از خانه‌ی گرم‌‌مان خارج شده و در مقابل سرمای سوزناک زمستان قرار بگیریم. پوشیدن لباس‌های گرم زمستانی این احساس بد را کاهش می‌دهد، اما اگر این لباس‌های گرم زیبا به‌نظر نرسند، این احساس بد بیشتر و بیشتر می‌شود! ما در این مقاله قصد داریم پوشش‌هایی را به شما معرفی کنیم که درکنار گرم بودن، زیبایی و جذابیت فراوانی هم دارند!

در ادامه با مدمن و شش پوشش مناسب برای هوای سرد همراه باشید.

 

پالتوهای شیرلینگ (shearling) + یقه اسکی + شلوار پشمی

 

همه‌ی ما به‌دنبال این هستیم که در تمام فصول سال جذاب به‌نظر برسیم، اما زمستان فصل متفاوتی است و می‌توان گفت که برخلاف دیگر فصل‌ها، طبیعت ما را مجبور به پوشیدن لباس‌های خاصی می‌کند. اما این موضوع بدین معنی نیست که ما نمی‌توانیم دراین فصل جذاب به نظر برسیم! برای مثال نگاهی به پالتو‌های شیرلینگ بیاندازید، پالتو‌هایی که درعین زیبایی، بدن شما را به‌خوبی گرم نگه می‌دارند و قیمت بسیار مناسبی هم نسبت به دیگر پالتو‌ها دارند. در زیر این پالتوی زیبا می‌توان از یک یقه اسکی مشکی، خاکستری یا سفید استفاده کرد و نیم‌تنه پایین را با یک شلوار پشمی تیره پوشاند، و درآخر هم این ترکیب زیبا را با یک جفت کفش دربی کامل کرد.

 

کت‌های جین + اورکت + کلاه کشی

 

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در هر فصل سال، تمامی لباس‌های مربوط به فصل قبل خود را جمع کرده و در گوشه‌ای انبار می‌کنند، قبل از کنار گذاشتن کت‌های جین خود اندکی صبر کنید. این کت‌ها که معمولا مناسب هوای پاییز و بهار هستند، می‌توانند به زیبایی و آراستگی پوشش زمستانه‌ی شما بیافزایند و به عنوان یک لایه مقاوم در مقابل سرما، از شما مراقبت کنند. توصیه ما این است که از کت‌هایی با رنگ‌های قهوه‌ای، خاکستری، مشکی یا سبز استفاده کنید‌ و سپس یک اورکت برروی این کت جین بپوشید تا گرما و زیبایی آن دوچندان شود. به لطف ترکیب بی‌نظیر این پوشش، شما می‌توانید برای تکمیل کردن آن از هرچیز شیک و غیررسمی که می‌خواهید استفاده کنید، برای مثال ما یک کلاه کشی ساده را پیشنهاد می‌کنیم که از رسمی بودن این پوشش بکاهد و اندکی تضاد با اورکت ایجاد کند.

 

کت‌ بامبر (bomber) + شلوار جین + بوت‌‌های چلسی (Chelsea)

 

بسیاری بر این باورند که تنها افرادی خاص از کت‌های بامبر استفاده می‌کنند و این کت‌ها نمی‌توانند جزو پوشش دائمی یک فرد در زمستان باشند. این باور کاملا غلط است زیرا این کت‌ها به‌شدت راحت و سبک هستند و بدن را هم به خوبی گرم نگه می‌دارند. خوشبختانه انتخاب لباس برای پوشیدن به‌ همراه کت‌‌های بامبر کار سختی نیست، تمامی لباس‌های ساده و عادی شما ترکیب زیبایی با این نوع کت تشکیل می‌دهند. برای مثال می‌توانید یک بلوز ساده و یک شلوار جین آبی در کنار کت بامبر خود پوشیده و در آخر به کمک یک جفت بوت چلسی، تیپی جذاب و چشمگیر داشته‌ باشید.

 

پیراهن فلانل + شلوار پشمی + بوت‌‌های کوهنوردی

 

برای تمام کسانی که از جوراب‌های خیس درون کفش‌ها در روزهای زمستانی خسته شده‌اند، بوت‌های کوهنوردی راه چاره است. این بوت‌ها با این هدف ساخته شده‌اند که نه تنها از لحاظ ظاهری بلکه از لحاظ کاربردی هم عالی باشند. بهتر است درکنار این بوت‌ها از شلوار‌های جین یا کتان استفاده نکنید. توصیه ما یک شلوار پشمی تیره رنگ است که با تم بوت‌ها نیز سازگاری دارد. برای حفظ تم و هماهنگی پوشش خود از یک پیراهن فلانل استفاده کنید، این پیراهن جدا از هماهنگی با شلوار و بوت‌های‌تان، اندکی رنگ و طرح هم به پوشش شما اضافه می‌کند که در نتیجه باعث جذاب‌تر شدن آن می‌شود. سعی کنید از پیراهن‌هایی با رنگ زمینه آبی، سبز و یا مشکی استفاده کنید و از رنگ قرمز در زمینه پیراهن دوری کنید. درآخر هم برای محافظت از بدن خود در سرما و کامل کردن پوشش خود، از یک کاپشن با رنگ مشکی یا سرمه‌ای بهره بگیرید.

 

کت و شلوار + جلیقه زمستانی + اورکت

 

برای بسیاری از مردان، تیپ زمستانی نیازمند کت و شلوار است، چون آن‌ها مجبور هستند که با لباس رسمی به محل کار خود بروند. نگران نباشید، چراکه با کمک پوشیدنی‌هایی مانند جلیقه زمستانی، پوشیدن کت و شلوار در زمستان تبدیل به فرصتی برای درخشیدن می‌شود! ممکن است این ایده اندکی عجیب به نظر برسد چون هیچ هماهنگی بین یک جلیقه زمستانی و یک دست کت و شلوار دیده نمی‌شود، اما در کمال تعجب، در آخر به ترکیبی زیبا و جذاب می‌رسیم. کلید این روش، استفاده از جلیقه برای ایجاد توازن بین رنگ‌های موجود در پوشش است. ابتدا یک کت و شلوار خاکستری یا سرمه‌ای بپوشید، سپس با یک جلیقه زمستانی، اندکی تضاد بین رنگ‌ها ایجاد کنید. یک کت خاکستری را می‌توان به ‌همراه یک جلیقه سرمه‌ای پوشید و حتی برعکس، می‌توان یک کت سرمه‌ای را به‌ همراه یک جلیقه خاکستری استفاده کرد. حال یک اورکت خاکستری هم به این ترکیب اضافه کنید تا تبدیل به خوش‌تیپ‌ترین فرد در محل کار خود شوید!

 

کاپشن مومی + هودی + کفش‌های اسپورت

 

کاپشن‌های مومی اندکی کلاسیک و قدیمی به ‌نظر می‌آیند، اما گاهی می‌توان از ژانرها و تیپ‌های قدیمی برای متفاوت بودن نسبت دیگران استفاده کرد‌. در تیپ‌ها و ژانر‌های قدیمی‌تر، برخلاف تیپ‌های مدرن، تضاد چندانی دیده نمی‌شود و می‌توان این‌ را به عنوان یک نکته مثبت درنظر گرفت. پس یک کاپشن مومی، یک هودی خاکستری یا سفید، یک شلوار جین مشکی و یک جفت کفش اسپورت را با هم ترکیب کنید تا به یک تیپ کلاسیک اما متفاوت نسبت به دیگران دست پیدا کنید.

 

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. لطفا آن را به اشتراک بگذارید.