نکاتی برای استایل افراد لاغر

شایع‌ترین و مهم‌ترین مشکلی که گریبان‌گیر افراد لاغر می‌شود، بد ایستادن لباس در تن آن‌ها و بسیار افتاده بودن لباس یا به اصطلاح پف نداشتن آن است. بسیاری به جای ارائه استایل و لباس مناسب، افراد را به اضافه کردن وزن یا صرف هزینه و وقت در باشگاه‌ها ترغیب می‌کنند. این راه‌حل ممکن است روش مناسبی به نظر برسد، ولی احتمالا به کار همه افراد نمی‌آید. به عنوان مثال بسیاری از مردم زمان کافی برای باشگاه رفتن ندارند یا نمی‌توانند رژیم غذایی مناسبی برای خود ترتیب ببینند. افرادی نیز هستند که به علت متابولیسم بالای بدن‌شان، باشگاه یا رژیم غذایی راه‌حل خوب و کارآمدی برای آن‌ها محسوب نمی‌شود. ما در مقاله زیر، به جای توصیه‌های پزشکی و ورزشی، راه‌حلی را به شما معرفی می‌کنیم که مناسب هر فردی خواهد بود؛ استایل مناسب!

استایل مناسب به شما کمک می‌کند تا کمتر لاغر دیده شوید و شیک پوش به نظر برسید. در ادامه با مدمن و نکاتی برای استایل افراد لاغر همراه باشید.

 

از لباس‌هایی که شما را نحیف نشان می‌دهند اجتناب کنید. اولین گام در ایجاد یک احساس قوی در مخاطب، این است که دیگر به سمت لباس‌هایی که شما را ضعیف نشان می‌دهند نروید. اغلب افراد لاغر به سمت چنین لباس‌هایی می‌روند چون فکر می‌کنند که این استایل مناسب آن‌هاست؛ این باور غلطی است که طی چند سال اخیر به وجود آمده است. اگر تاکنون این اشتباه را می‌کردید، دیگر آن را تکرار نکنید؛ در ابتدا ممکن است سخت به نظر برسد و احساس کنید ظار بد و نامناسبی دارید، ولی با تلاش می‌توانید آن دسته از لباس‌ها را کنار گذارید.

 دیگر اشتباه در استایل افراد لاغر، لباس‌های بزرگ و گشاد پوشیدن است. این کار نه تنها به شما کمک نمی‌کند بلکه از زیبایی ظاهری شما هم می‌کاهد. این نوع پوشش شما را لاغر‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهد و از شما تصویری ضعیف به نمایش می‌گذارد.

لباس‌های شما باید زینت اندام شما باشند و تمام بدن‌تان را تزیین کنند. شما نیاز دارید تا در هنگام خرید، فیت‌ترین لباس را انتخاب کنید یا اگر لباس مناسب اندا‌م‌تان را پیدا نکرید، می‌توانید آن را به راحتی پیش یک خیاط برده تا سایز آن را کاملا مناسب بدن شما تنظیم کند.

 

شما همچنین باید توجه زیادی به شانه ها و آستین‌های خود داشته باشید. خط شانه کاملا باید مماس با شانه شما باشد و آستین‌های‌تان باید نه بلند‌تر از مچ‌تان باشد، که لباس را بزرگتر از شما نشان دهد، و نه بالاتر از مچ‌ها، که لباس را کوچک‌تر از سایز اصلی‌تان نشان دهد. وقتی خط شانه لباس با شانه شما مماس نباشد، این توهم را برای مخاطب ایجاد می‌کند که شما در حال حرکت کردن یا تکان خورن هستید.

برای آستین‌ها هم ما به شما توصیه می‌کنیم به دنبال لباسی باشید که سر آستین‌های جذبی دارد و مچ دست‌تان را پوشش می‌دهد. این موضوع در تی‌شرت‌ها بیشتر به چشم می‌آید و اگر لباسی با چنین ویژگی پیدا نکرید می‌توانید مقداری آستین‌های خود را تا بزنید؛ این به سر آستین‌ها و همچنین استایل‌تان کمک می‌کند.

شلوار‌های جین بسیار جذب، ظاهری بدی از پاهای شما به تصویر می‌کشند. دور اینگونه شلوار‌ها را خط بکشید و به جای آن‌ها از شلوار‌های آزاد‌تر استفاده کنید. این شلوار‌ها علاوه بر اینکه ظاهری جذاب برای شما به ارمغان می‌آورند و پف شلوارتان را هم تامین می‌کنند، همچنین احساس راحتی بیشتری را نسبت به شلوارهای جذب برای شما به دنبال دارند.

 

سعی داشته باشید تا آن جایی که می‌توانید از اکسسوری‌های بزرگ و زمخت استفاده نکنید. بسیاری را می‌توان پیدا کردن که ساعت‌ها و دستبند‌های بزرگ و سنگین می‌پوشند. مشکلی که وجود دارد این است که این اکسسوری‌ها ظاهر نامتقارن و در نتیجه ناپسندی را ایجاد می‌کنند و از جذابیت شما می‌کاهند. اکسسوری‌های کوچک نیز مچ دست شما را بیش از اندازه‌ی واقعی کوچک نشان می‌دهند و باعث ضعیف دیده شدن شما می‌شوند. از اکسسوری‌هایی که کاملا فیکس و مناسب بدن‌تان هستند استفاده کنید. 

همچنین بیشتر لباس‌های پف‌دار تن کنید و لباس‌های چسبان را کنار بگذارید. این لباس‌ها باعث بزرگ‌تر و بهتر دیده شدن شما شده و علاوه بر این، مخاطبان‌تان کمتر متوجه لاغری شما می‌شوند.

نکته دیگری که باعث چاق و درشت‌تر دیده شدن شما می‌شود. چندلایه پوشیدن لباس‌ها است. از لایه‌های زیادی در پوشش‌تان استفاده کنید و با استفاده از رنگ‌های مختلف استایلی منحصربه‌فرد خلق کنید.

با در نظر گرفتن این نکات ساده می توانید استایلی زیبا مناسب با سایز بدن‌تان داشته و همیشه خوش‌تیپ باشید.

از همراهی‌تان سپاس گذاریم. امیدواریم این مطلب برای‌تان مفید بوده باشد. لطفا آن را به اشتراک بگذارید.