5 اکسسوری که از شما یک فرد خوش‌استایل می‌سازند

اکسسوری‌ها مدت‌هاست که تاثیر زیادی بر مد و فشن گذاشته‌اند و بخش مهمی از استایل اکثر مردم را شکل داده‌اند. از این جهت، ما امروز تصمیم گرفتیم تا به بررسی 5 اکسسوری مهمی که از بهترین‌های امسال بوده‌اند، بپردازیم و آن‌ها را به شما معرفی کنیم.
اگر شما هم به دنبال اکسسوری‌های محبوب امسال هستید، با مدمن همراه باشید.

1. دستمال گردن

دستمال‌گردن‌ها یکی از اکسسوری‌های مهم جهان مد و فشن و یکی از مناسب‌ترین‌های این فصل، یعنی پاییز محسوب می‌شوند؛ زیرا که علاوه بر زیبایی، در هوای نسبتا سرد پاییز، گرمای دلنشینی را دور گردن شما ایجاد می‌کنند.
دستمال گردن‌ها در رنگ و طرح‌های مختلفی طراحی و دوخته می‌شوند و طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده‌اند. این اکسسوری با هر نوع استایل و فردی سازگار است و به خوش‌تیپی آن‌ها کمک می‌کند. شما همچنین می‌توانید آن را با کت، پیراهن، پلیور و... بپوشید و جذاب به نظر برسید.

2. زنجیر کلید

راز زنجیر کلید‌ها در سادگی آن‌هاست. زنجیر کلید‌ها، اکسسوری‌های کوچک ولی با جذابیت بالایی هستند که توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند. در گذشته نیز این نوع اکسسوری به عنوان یکی از اکسسوری‌های پرفروش و جذاب سال انتخاب شده بود، امسال هم این اکسسوری با سروصدای زیادی پا به دنیای مد و استایل گذاشته و تبدیل به یکی از اکسسوری‌های محبوب سال شده است.
زنجیر کلید‌ها معمولا در دو رنگ نقره‌ای یا طلایی، و با طرح‌های ریز و درشت به بازار عرضه می‌شوند. شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. این اکسسوری محدویت پوششی خاصی را هم دارا نیست و شما می‌توانید با هر نوع استایل و تیپ از آن استفاده کنید.

3. کیف دستی‌

کیف دستی‌ هم محدودیت استایلی و پوششی ندارد و شما به راحتی می‌توانید آن را با هر نوع پوششی به کار بگیرید و جذاب دیده شوید. کیف دستی‌ها همچنین این امکان را به شما می‌دهند که آن‌ها را با بقیه یا بخشی از پوشش و استایل‌تان ست کنید و ظاهری منحصر به فرد را شکل دهید.
در گذشته کیف دستی‌ها معمولا در دو رنگ مشکی و قهوه‌ای، و از جنس چرم با طرح‌های محدود ساخته می‌شدند، ولی امروزه با طرح‌ و رنگ‌های مختلف در جنس‌های متنوع می‌توان آن‌ها را پیدا کرد.

4. کیف مدارک

اگر حمل کردن کیف دستی‌ها برای شما سخت است یا فکر می‌کنید آن‌ها مناسب استایل و تیپ شما نیستند، می‌توانید به جای آن‌ها از کیف مدارک استفاده کنید.
این کیف‌ها هم مانند کیف‌دستی‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع ساخته می‌شوند، فقط با این تفاوت که از ظرافت بیشتری نسبت به آن‌ها برخوردارند. راز این کیف‌ها در تطبیق‌پذیری‌شان با استایل و تیپ‌های مختلف است. کیف‌های مدارک به دلیل ظرافت و طراحی خاص‌شان توجه‌های زیادی را به خود جلب می‌کنند.

5. کلاه‌

درست است که کلاه‌ها مناسب هر نوع استایلی مثل کت و شلوار نیستند و شاید پوشیدن یا ست کردن آن‌ها سخت به نظر برسد، ولی شما با انتخابی سنجیده و مناسب با استایل اسپورت خود، می‌توانید بهترین بهره را از زیبایی کلاه‌ها ببرید.

این اکسسوری با وجود ساده به نظر رسیدن، تاثیر زیادی بر زیبایی استایل و شیک‌پوشی شما می‌گذارد. علاوه بر زیبایی، کلاه‌ها به دلیل جنس و بافت‌شان شما را از سرما حفظ کرده و گرمای لذت بخشی را در فصول سرد برای‌تان فراهم می‌کنند.
خوشبختانه امروزه کلاه‌ها در رنگ و طرح‌های گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند، بنابراین شما می‌توانید با توجه به سلیقه و استایل‌تان کلاه مناسب را خریداری کرده و استایل زیبایی را برای خود به ارمغان بیاورید.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.