پیراهن‌های مناسب هوای گرم و تابستانی

روزهای پایانی تابستان سر رسیده و دیگر باید با این فصل پرانرژی و گرم خداحافظی کنیم. قطعا خیلی‌ها طرف‌دار این فصل و پوشاک‌های مخصوص آن هستند و همیشه به دنبال نکاتی برای استایل و تیپ خاص تابستانی می‌گردند. در ادامه به معرفی انواع پیراهن‌هایی که می‌شود در تابستان پوشید و از آن‌ها لذت برد می‌پردازیم. پس اگر می‌خواهید در این روزهای باقی‌مانده از تابستان، با ظاهری شیک و تابستانی به همراه پیراهن‌های مناسب این فصل دیده شوید، با مدمن همراه باشید.


1- پیراهن ساده‌ی سفید 

به احتمال زیاد این مورد را به راحتی می‌توان در کمد و جالباسی شما پیدا کرد. پیراهن سفید، عضو ثابت لباس‌های مردانه محسوب می‌شود و همه از آن استفاده می‌کنند. این لباس همیشه و در همه‌ی ایام سال با دیگر لباس‌ها تناسب دارد و هیچ‌وقت قدیمی و تکراری نمی‌شود؛ اما مناسب‌ترین زمان برای پوشیدن یک پیراهن سفید، تابستان و روزهای گرم سال است. رنگ سفید شما را خنک نگه می‌دارد و به همراه لباس‌های تابستانی می‌تواند ظاهر شیک و خوبی به شما بدهد. برای مثال رنگ‌های آبی روشن، خاکستری روشن و خاکی، تناسب خوبی با پیراهن سفید دارند و استفاده از آن‌ها و ست کردن‌شان با یک کراوات، کمربند و کفش‌های راحتی، استایل زیبا و خوش‌پوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.


 2- پیراهن‌ رنگ روشن 

بعد از پیراهن سفید، پیراهن آبی ‌روشن محبوبیت بالایی میان پوشاک آقایان دارد. با وجود اینکه رنگ سفید رسمی‌تر از آبی ‌روشن است، اما آبی روشن علاوه بر موقعیت‌های رسمی، برای مواقع غیررسمی و به عنوان یک استایل اسپرت و راحت هم مناسب به حساب می‌آید. از نظر علم روان‌شناسی، آبی رنگی تاثیرگذار است و از آن می‌توان به عنوان نشانه‌ی دوستی و اعتماد یاد کرد. همچنین این رنگ را می‌توان با اکثر پوشاک‌های تابستانی پوشید و از آن لذت برد.
رنگ صورتی هم می‌تواند گزینه‌ی مناسب دیگری باشد که معمولا خیلی مورد توجه قرار نگرفته. این رنگ تقریبا با هر رنگ پوست و فرم چهره‌ای تناسب دارد و همچنین می‌تواند در کنار رنگ‌های سردی مثل آبی، مشکی و خاکستری، ترکیب خوبی را به نمایش بگذارد.


3- پیراهن با طرح‌های ظریف 

پیراهن‌های طرح‌دار با راه‌راه‌های ریز و ظریف علاوه بر اضافه کردن حسی شاد و تابستانی به تیپ شما، همچنین جذبه و سنگینی خاصی هم به شما می‌دهند و علاوه‌براین، شما را از ظاهر خشک و رسمی دور می‌کنند.
این نوع پیراهن‌های طرح‌دار برای فضاهای اجتماعی و همچنین تجاری مناسب هستند و اگر از رنگ‌های روشن هم استفاده کنید، می‌توانند مورد خوبی برای روزهای گرم تابستانی باشند. با باز گذاشتن یک الی دو دکمه‌ی بالایی پیراهن هم می‌توانید استایل شیک و زیبایی به خود بدهید.


 4- پیراهن با طرح‌های درشت 

این نوع از پیراهن‌ها نسبت به مورد قبلی از فضای رسمی دورتر هستند و شما را شاد و باانرژی نشان می‌دهد. پس خیلی مناسب موقعیت‌های رسمی و کاری  نبوده و بیشتر می‌توانند برای فضاهای دوستانه و مهمانی‌ها مورد استفاده قرار بگیرند.

همان‌طور که برای موارد قبلی هم گفتیم، اگر می‌خواهید این نوع از پیراهن‌ها را هم برای تابستان بپوشید باید از رنگ‌های روشن استفاده کنید. رنگ‌های تیره و گرم را می‌توانید برای زمستان نگه دارید و استایل زمستانی مناسبی برای خود به تصویر بکشید.


5- پیراهن‌ با مدل و استایل تابستانی 

پیراهن‌های خاصی با طرح‌ها و مدل‌های تابستانی وجود دارند که می‌توانند از بهترین گزینه‌ها‌ی پوشش برای این فصل گرم سال باشند. از این مدل‌های تابستانی برای مثال می‌توان به یقه‌ی دکمه‌دار، آستین کوتاه، جیب‌دار و پیراهن‌های چاک‌دار اشاره کرد.

اگر به دنبال استایل خاص تابستانی می‌گردید، مواردی که در بالا معرفی کردیم می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. استفاده از این نوع پیراهن‌ها در کنار شلوارهای جین و کفش‌های راحتی، بهترین پوشش برای تابستان محسوب می‌شود؛ اما حتما باید به تناسب آن‌ها بایکدیگر دقت شود. همچنین لازم نیست هزینه‌ی زیادی برای پوشاک خود، مخصوصا کفش‌های راحتی کنید و تنها تمیز و نو بودن آن‌ها کافی است.

در آخر فراموش نکنید که حتما سری به محصولات مدمن بزنید و از پوشاک تابستانی آن دیدن کنید.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.