5 راه ساده برای تا زدن شلوار جین

شلوار جین یکی از محبوب‌ترین نوع شلوار در میان مردم جهان است و می‌توان گفت که اصلی‌ترین بخش تیپ و استایل هر فردی را شکل می‌دهد. اما پوشیدن این نوع شلوار با بوت و نیم‌بوت‌های مختلف، دغدغه‌ی بزرگی محسوب می‌شود؛ چون شلوار جین بیشترِ ظاهر این نوع کفش‌ها را می‌پوشانند و نمی‌گذارند آن‌ها خودنمایی کنند. آسان‌ترین راه برای رفع این مشکل، تا زدن شلوار است. این کار حتی به یک استایل خاص هم تبدیل شده و شما را شیک‌پوش‌تر نشان می‌دهد.
امروز در مدمن می‌خواهیم چند روش ساده را برای تا زدن شلوارهای جین به شما معرفی کنیم. پس اگر می‌خواهید با شلوار جین و پوشیدن بوت و نیم‌بوت خود را به خوشتیپ‌ترین فرد حاضر در موقعیت‌های مختلف تبدیل کنید، در ادامه با ما همراه باشید.


راه اول: پشته کردن


این روش جدیدترین و به‌روزترین راه برای بالا دادن شلوار جین و نمایش دادن بوت و نیم‌بوت‌های جذاب‌تان به حساب می‌آید. پشته کردن بیشتر مناسب افراد جوان و همچنین لاغر است، چون باید برای پوشیدن شلوار جین‌های تنگ و باریک مورد استفاده قرار بگیرد.
برای پشته کردن تنها لازم است پارچه‌ی اضافه را همانند تصویر جمع کرده و به حال خود رها کنید. دقت کنید که شلوارتان حتما باید تنگ باشد، چون شلوارهای گشاد این حالت را حفظ نمی‌کنند و به شکل اولیه خود بازمی‌گردند.


مناسب برای: شلوارهای تنگ، نازک، باریک و کشی


راه دوم: عمیق تا زدن (پاکتی)


این روش بسیار قدیمی است اما معمولا مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند ظاهر و استایل خوبی به تیپ‌ شما بدهد. البته تا زدن پاکتی برای افراد مسن مناسب نیست و آن‌ها را نامرتب نشان می‌دهد.
برای تا زدن پاکتی لازم است تا انتهای شلوارتان را حدود 10 الی 15 سانتی‌متر تا بزنید. اگر قدتان کوتاه است، ده سانتی‌متر و اگر قد بلندی دارید، می‌توانید تا زدن را تا 15 سانتی‌متر ادامه دهید.


مناسب برای: شلوارهای باریک، نازک و کلاسیک


راه سوم: تای 5 سانتی


اگر قد کوتاهی دارید، به احتمال زیاد افراد زیادی به شما گفته‌اند که شلوارتان را تا نزنید چون قدتان را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. اما این باور درست نیست و تنها لازم است شلوارتان را نسبتا ظریف و نامحسوس تا بزنید.
در حقیقت این روش برای همه‌ی مردها با هر نوع قدی، که می‌خواهند تای شلوارشان خیلی توی چشم نباشد، مناسب است. برای اینکار لازم است پاچه‌ی شلوار را به اندازه 5 سانتی‌متر بالا بیاورید و انتهای آن‌ را تا بزنید.


مناسب برای: شلوارهای تنگ، نازک و باریک


راه چهارم: قلابی


روش قلابی، که نه خیلی قدیمی و نه خیلی مرسوم به شمار می‌رود، کمی نسبت به بقیه‌ی روش‌ها سخت‌تر است؛ اما جای نگرانی نیست چون امروز آن‌ را از مدمن یاد خواهید گرفت.
برای اینکار، ابتدا شلوارتان را پا کنید و صاف بایستید.

 

سپس گوشه‌ی شلوار را همانند تصویر نگه دارید، و یک کش دور آن بگذارید.

در آخر تنها لازم است دوبار آن را تا بزنید.

مناسب برای: شلوارهای تنگ، نازک و باریک


راه پنجم: دوبار تا زدن


این روش ساده‌ترین و مرسوم‌ترین راه برای تا زدن شلوار جین است که معمولا همه‌ از آن استفاده می‌کنند. برای این کار باید ابتدا لبه‌ی شلوار را به اندازه 2.5 سانتی‌متر بالا بیاورید و سپس دوباره و حدود 4 سانتی‌متر آن را تا بزنید. در هر بار تا زدن، آن را صاف کنید تا شلخته و بی‌نظم دیده نشود.

مناسب برای: شلوارهای باریک، نازک و کلاسیک

در آخر لازم است بگوییم که تا زدن شلوار، معمولا برای موقعیت‌های رسمی مناسب نیستند. همچنین این کار بیشتر در بین جوانان مرسوم است؛ پس اگر سن بالایی دارید، بهتر است شلوار خود را تا نزدید. 

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.