پیراهن مردانه 2021

اگر به عنوان یک طرفدار مد به دنبال لیست پیراهن مردانه 2021 هستید، ما مطالعه ی این مطلب را به شما توصیه می کنیم. تقریبا می توان گفت اصلی ترین لباس آقایان پیراهن مردانه است. یک پیراهن کاملا متناسب می تواند یک پسر بازیگوش را فورا به یک آقای شیک تبدیل کند در نتیجه از معجزه ی آن در استایل و ظاهر خود غافل نشوید.

اهمیت پیراهن مردانه در استایل

قبل از پرداختن به مدل های پیراهن مردانه 2021 بد نیست به اهمیت و نقش یک پیراهن در استایل آقایان بپردازیم. پیراهن برای پوشاندن قسمت بالای بدن مورد استفاده قرار می گیرد اما برش و رنگ آن تاثیر بسیاری بر ظاهر شما خواهد داشت. 

پیراهن مردانه ساده

آنها متناسب با هیکل مردانه دوخته می شوند و انواع مختلفی دارند. پیراهن های مردانه برای حرفه ای به نظر رسیدن در یک محیط کاری و ایجاد ظاهری رسمی بسیار مهم هستند. همچنین یک پیراهن مردانه مناسب جایگزینی راحت برای کت های سنگین و لباس های رسمی است. شما می توانید با تغییر ساده نحوه پوشیدن و مدل دادن به پیراهن خود کاملا متفاوت در جمع های مختلف ظاهر شوید.

نکات مهم در خرید پیراهن مردانه 2021


• در هنگام خرید پیراهن مردانه فضایی که قصد حضور در آن را دارید در نظر داشته باشید.
• پیراهن مردانه باید متناسب با سایز و بدن شما باشد در نتیجه از خرید لباس های خیلی تنگ یا گشاد خودداری کنید.
• اگر قصد دارید پیراهن خود را به همراه کت و شلوار و یا تی شرت بپوشید بهتر است به قد لباس و قد آستین آن دقت کنید.
• قبل از خرید پیراهن همیشه امتحان کردن آن مهم است.
• پیراهن را به درستی بپوشید و دکمه آن را ببندید تا از اندازه دقیق آن مطلع شوید.
• درز پیراهن باید در گوشه استخوان شانه شما قرار بگیرد.
• بعد از بسته شدن یقه باید بتوانید دو انگشت خود را در آن جای دهید و تست کنید که یقه تنگ نباشد.
• قسمت بازو پیراهن مردانه باید راحت باشد.

جدیدترین مدل های پیراهن مردانه 2021

اگر برای سال جدید قصد خرید پیراهن دارید و مایلید استایل خود را با انتخاب یک پیراهن مردانه 2021 تغییر دهید می توانید از مدل های زیر استفاده کنید.

  1. پیراهن مردانه سفید

    پیراهن مردانه کتان ساده

احتمالا از اینکه اولین مدل پیشنهادی در لیست پیراهن مردانه 2021 پیراهن کتان ساده است کمی ناراحت هستید اما فراموش نکنید یک پیراهن مردانه ساده هیچ وقت از مد نمی افتد و شما می توانید آن را با لباس های مختلف ست کنید. البته نکته مهم در انتخاب پیراهن مردانه 2021 توجه به رنگ ها است و اگر قصد دارید یک پیراهن کتان ساده مطابق مد سال بخرید بهتر است رنگ آن روشن و در طیف رنگ های پاستلی مانند صورتی روشن، سبز و آبی باشد.

پیراهن مردانه کتان

  1. پیراهن مردانه طرح دار

در لیست پیراهن مردانه 2021 پیراهن های طرح دار جزو لباس های پرطرفدار مردانه هستند. این پیراهن ها به شما این امکان را می دهند که متنوع و جذاب لباس بپوشید.

یک پیراهن مردانه طرح دار را می توانید با یک کت و شلوار شیک و ساده بپوشید و یک استایل خاص برای خود بسازید. در واقع مدل های شیک و رسمی این پیراهن ها ، مناسب فضای کار است و طرح های گل دار و رنگی آنها مناسب فضاهای غیر رسمی و پیک نیک است.

  1. پیراهن مردانه تکه دوزی

طراحی پیراهن مردانه 2021 با خلاقیت های متنوعی آمیخته شده است. اگر می خواهید یک استایل خاص و آوانگارد داشته باشید استفاده از این پیراهن های تکه دوزی شده با رنگ های مختلف می تواند برای شما مناسب باشد.

 این پیراهن ها مناسب مراسم خاص هستند و اگر قصد دارید آنها را با کت و شلوار بپوشید، بهتر است به هماهنگی رنگ لباس های خود دقت کنید.


    4.  پیراهن مردانه چهارخانه

پیراهن های چهارخانه هیچ وقت قدیمی نمی شوند در نتیجه در لیست پیراهن مردانه 2021 نیز دیده می شوند. این پیراهن ها را می توانید با توجه به فضایی که قصد حضور در آن را دارید استفاده کنید.
چهارخانه های ریز مناسب پوشیدن با کت و شلوار در مراسم رسمی است و چهارخانه های درشت مناسب پوشیدن با شلوار کتان و جین در محیط های غیر رسمی است.
اگر پیراهن چهارخانه شما رنگبندی خوب و مناسبی داشته باشد، می توانید با آن یک استایل خاص برای خود بسازید.

  1. پیراهن مردانه بدون یقه

یکی از جدیدترین مدل های پیراهن مردانه 2021 پیراهن بدون یقه است. این سبک از پیراهن ها یک استایل راحت و کژوال برای شما می سازند و بیشتر مناسب فضاهای غیر رسمی هستند. اگر مایلید در محیط کار از این پیراهن ها استفاده کنید می توانید آن را با شلوار جین و یک کت اسپرت ست کنید تا یک استایل زیبا و شیک داشته باشید.

     6. پیراهن مردانه هاوایی

پیراهن هاوایی

پیراهن های هاوایی یک انتخاب مناسب برای خوش تیپ بودن در سفر و پیک نیک در فصل گرم است. این پیراهن ها طراحی های متنوعی دارند و به شما یک ظاهر شاد و جوان می بخشند. در بین این سبک پیراهن ها می توانید پیراهن های گلدار را نیز ببینید. پوشیدن پیراهن های مردانه با طرح هاوایی و گلدار مناسب آقایان جسور و طرفدار مد است.