مدل های بارانی مردانه

با سرد تر شدن هوا و وارد شدن به فصل پاییز و زمستان، مدل های بارانی مردانه جدیدی وارد بازار شده اند که می توانند به استایل آقایان رنگ و بوی تازه ای ببخشند. بارانی های بلند مخصوص آقایان، در زمان جنگ های جهانی بسیار مورد توجه قرار گرفتند، اما یک دوره کوتاهی پس از آن به فراموشی سپرده شدند. امروز هم شاهد ظهور دوباره مدل های بارانی مردانه هستیم که به یک ترند بسیار جذاب و کاربردی تبدیل شده اند. بارانی جزو آیتم هایی است که تمامی آقایان باید یک نمونه از آن را در کمد لباس خود داشته باشند.

با استفاده از مدل های بارانی مردانه می توانید علاوه بر زیبایی استایل خود، سرما را راحت تر تحمل کنید و حتی زیر باران هم به کار های خود رسیدگی کنید. در ادامه مطلب شما را با مدل های بارانی مردانه بیش تری آشنا خواهیم کرد و همچنین نحوه استفاده از آن در استایل های مختلف را برایتان توضیح خواهیم داد.

 

نحوه استفاده و انتخاب بارانی های مردانه

مدل های بارانی مردانه

  • لایه ای: با توجه به ترند سال جدید، مدل های بارانی مردانه باید به صورت لایه ای پوشیده شوند و به هیچ عنوان به تنهایی استفاده نشوند. پوشیدن یک هودی یا پیراهن پاییزی زیر بارانی های شما می تواند استایتان را خاص و شیک جلوه دهد.
  • بارانی متناسب با اندامتان را انتخاب کنید: در میان مدل های بارانی مردانه، لازم است نمونه ای را انتخاب کنید که از همه بیش تر با هیکلتان هم خوانی دارد. اگر لاغر اندام هستید، پیشنهاد ما انتخاب مدل های گشاد تر است و در غیر این صورت نمونه های اندامی را امتحان کنید. بلندی و کوتاهی آن را با توجه به قد خود انتخاب کنید. تا استایلی چشم گیر داشته باشید.
  • از ضد آب بودن بارانی خود مطمئن شوید: هیچ صحنه ای نا خوشایند تر از یک بارانی مرطوب و خیس در هوای بارانی نیست. بارانی شما اگر به طور کامل ضد آب باشد، قطره های باران بر روی آن می لغزند و هیچ آسیبی به ظاهر و استایل شما نخواهند رساند.
  • انتخاب شلوار مناسب: برای استفاده درست از مدل های بارانی مردانه، لازم است یک شلوار مناسب برای خود انتخاب کنید. برای آقایان اغلب شلوار های پاییزی و راسته پیشنهاد می شود. استفاده از شلوار های نازک و مناسب فصل های گرم، یکی از اشتباهات رایج در میان مردان است.
  • انتخاب رنگ مناسب: با توجه به این که بارانی های مردانه اغلب در فصل های پاییز و بهار مورد استفاده قرار می گیرند، رنگ آن ها نیز باید با این فصل ها هم خوانی داشته باشد. پیشنهاد ما انتخاب نمونه های خنثی است تا دستتان در ساختن استایل های متفاوت باز تر باشد. رنگ آبی تیره، قهوه ای، سبز، کرمی، طوسی و مشکی جزو انواع پرطرفدار مدل های بارانی مردانه است.
  • انتخاب مدل مناسب: اگر بارانی خود را جهت استفاده در محل کارتان می خواهید، بهتر است نمونه ای رسمی تر انتخاب کنید که به راحتی چروک نشود، زیرا در محل کارتان، دسترسی به اتو ندارید و زمان نسبتا زیادی را موظف هستید که در آن جا صرف کنید ولی اگر بارانی خود را تنها برای گردش و استفاده روزانه می خواهید، نمونه های اسپرت گزینه ای مناسب خواهند بود.

در ادامه مطلب شما را با چند نمونه از مدل های بارانی مردانه به روز آشنا خواهیم کرد تا با توجه به نکات بالا بهترین نمونه را برای خودتان انتخاب کنید.

 

بارانی MYSHELTER Parley

بارانی MYSHELTER Parley

برند این بارانی، آدیداس است که در میان تمامی مردم برندی شناخته شده است. از ویژگی های این بارانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد آب است و حتی یک قطره از باران هم در این بارانی نفوذ نخواهد کرد.
  • درز های این بارانی بسیار محکم است و به هیچ عنوان یک قطره از باران یا برف را نیز از خود عبور نمی دهد.
  • یقه بلند و ایستاده ای که دارد، از گردن و قسمتی از صورت شما در برابر باد، گرد و غبار محافظت می کند.
  • خبر خوب برای افرادی که حامی محیط زیست هستند، این است که این بارانی پس از خراب شدن قابلیت بازیافت، بدون آسیب به محیط زیست را دارد.

 

بارانی Dunoon Hood

بارانی Dunoon Hood

همه ما باید از برند این کت یک تشکر ویژه جهت تولید مواد پلاستیکی ضد آب برای بارانی ها بکنیم. مکینتاش یک برند بریتانیایی است که با تولید این مدل پلاستیک ها لطف بزرگی به استایل های پاییزی و زمستانی کردند. ویژگی های دیگر این بارانی به شرح زیر است:

  • این نمونه از مدل های بارانی مردانه کمی کوتاه تر است. اگر به دنبال بارانی جمع و جور می گردید، این مدل برای شما عالی است.
  • در رنگ های مختلفی ارائه می شود تا در انتخاب تنوع بسیار بالایی داشته باشید.
  • یک آستر پشمی دارد که در فصل های سرد سال شما را گرم نگه می دارد و فصل های گرم، می توانید به راحتی آن را از بارانی خود جدا کنید.
  • دارای درز های بسیار محکمی است که به هیچ قطره بارانی اجازه ورود نمی دهد.

 

ترنچ کت

مدل های بارانی مردانه

تاریخچه این کت ها به دوران جنگ و نیمه دوم قرن بیستم می رسد؛ زمانی که برند باربری (burberry) نمونه های بلندی از کت های ضد آب را برای افسران نظامی طراحی و درست کرد. دوره کوتاهی پس از جنگ، این کت ها به فراموشی سپرده شدند، اما امروزه در میان مدل های بارانی مردانه به شدت به چشم می خورند و از طرفداران بسیار زیادی نیز برخوردار هستند.

 

بارانی Parka Raincoat

بارانی Parka Raincoat

این مدل بارانی به دلیل طراحی ساده و مینیمال خود بسیار مشهور است. برای مکان های رسمی جزو اولین انتخاب های شما خواهد بود و با استایل های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.

  • ضد آب است و بدن شما را در فصل های سرد سال بسیار گرم می کند.
  • از جیب های مخفی فراوانی برخوردار است که به شما اجازه حمل اشیای مورد نظرتان را خواهد داد.

 

بارانی Kin Mac Rain Mac

بارانی Kin Mac Rain Mac

  • این مدل ساختار پیچیده ای دارد و به سادگی و مینیمالی مدل قبلی نیست.
  • اندازه آن کمی بلند تر از بارانی های معمولی است ولی به بلندی ترنچ کت نیست.
  • با یک یقه بلند و گرد، جیب های هلالی شکل، کار طراحی خود را به پایان رسانده و نمونه ای جذاب را برای استفاده روزانه به شما ارائه می دهد.

مدل های بارانی مردانه توسط برند های مختلفی طراحی شده اند و قابلیت ها و زیبایی آن ها بهبود یافته است. شاید تهیه این بارانی ها کمی دشوار باشد اما با شناختن آن ها می توانید با نمونه های مشابه هر مدل آشنا شوید و مدل مورد نظر خود را خریداری کنید.