معرفی چند مدل هودی مردانه

هودی از جمله آیتم های استایل کژوال است که در فصول سرد سال توسط خانم ها و آقایان استفاده می شود. اگرچه این آیتم بیشتر به عنوان لباسی ورزشی شناخته می شود؛ اما می توان از آن برای استفاده روزانه نیز بهره برد. طراحی هودی اگرچه از سال های گذشته تغییر آنچنانی نداشته است، اما متریالی که برای آن استفاده می شود، بسیار متنوع تر شده است. ما در ادامه قصد داریم به بررسی چند مدل هودی بپردازیم و برخی از بهترین و رایج ترین متریالی که برای تولید و دوخت هودی استفاده می شود، بررسی کنیم. قبل از معرفی مدل های مختلف هودی بهتر است با مزایای استفاده از این لباس آشنا شویم.

 

مزایای پوشیدن هودی چیست؟

برای معرفی چند مدل هودی مردانه، در این قسمت قصد داریم به شما مزایای استفاده از هودی را بگوییم.

اولاً، هودی می تواند به عنوان ژاکت برای گرم نگه داشتن شما عمل کند. درجه گرمایی که هودی می تواند ایجاد کند، به ضخامت پارچه و نوع ماده ای که برای ساخت هودی استفاده می شود، بستگی دارد.

در معرفی چند مدل هودی مردانه فوق برخی از آن ها دارای کلاه بودند که همین کلاه می تواند عنوان محافظ خوبی در برابر باران و برف نیز عمل کند. البته هودی با وجود کلاه، هیچگاه جایگزین چتر نمی شود و اگر برف و باران سنگین باشد، خیس خواهد شد.

 

انواع پارچه های مورد استفاده برای تولید هودی

قبل از اینکه به معرفی چند مدل هودی مردانه پرطرفدار بپردازیم، ابتدا رایج ترین پارچه هایی را که برای هودی استفاده می شود، بررسی خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید تا با این موارد آشنا باشید.

 

پارچه فرنچ تری French Terry

معرفی چند مدل هودی مردانه

پارچه فرنچ تری تک رو پارچه ای ترک و از جنس بافتنی و گرم است که از نخ تشکیل شده و همچنین این پارچه بسیار نرم است. از آن اغلب در تولید پیراهن های آستین بلند و آستین کوتاه، استفاده می شود و دارای خاصیت جذب کنندگی رطوبت و عرق بدن است.

 

پارچه پشت پشمی Fleece-Back

برای ایجاد پارچه های پشت پشمی، زیر پارچه بافتنی را با کاغذ سنباده یا برس های سیمی برس می زنند تا نخ نرم و پشمی شود.

پارچه پشت پشمی Fleece-Back 

پارچه دو رو Double-Face

این متریال از دو پارچه بافتنی به هم پیوسته تشکیل شده است. از جمله معروف ترین و با کیفیت ترین پارچه ها، تریکو است.

پارچه دو رو Double-Face

پارچه ژرسه Jersey

بر خلاف پنبه، ژرسه یک پارچه نیست، بلکه نوعی بافتنی است. این بافتنی بدون استفاده از مواد اضافی یا الیاف مصنوعی حالت کششی را حفظ می کند.

پارچه ژرسه Jersey

پارچه بافت معکوس Reverse Weave

تولید پارچه بافت معکوس به سال 1938 بازمی گردد. به جای دوخت عمودی مبتکر این پارچه آن را، به صورت افقی انجام داد و به معرفی چند مدل هودی مردانه با این پارچه پرداخت.

پارچه بافت معکوس Reverse Weave

هودی بامبو

پس از معرفی چند مدل هودی مردانه، در این قسمت قصد داریم به معرفی هودی های بامبو بپردازیم. در واقع بامبو نام متریالی است که برای تولید این مدل استفاده شده است. این مدل هودی از نوعی پارچه به نام بامبو تولید می شود که بسیار راحت و زیبا است. این متریال ضد باکتری و جاذبی عالی است؛ به همین دلیل می تواند از بوی بد عرق بدن جلوگیری نماید. به علاوه هودی بامبو دارای قدرت جذب بسیار بالایی است که از خیس شدن لباس پس از تعریق جلوگیری می کند.

ویژگی قابل توجه دیگر آن، جلوگیری از آلرژی است. اگر از آلرژی، اگزما و حساسیت پوستی رنج می برید، این مدل می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

به علاوه دوستدار محیط زیست است؛ زیرا از گیاه بامبو ساخته شده است.

هودی بامبو

معرفی چند مدل هودی مردانه

در این قسمت با ما همراه باشید تا به معرفی چند مدل هودی مردانه بپردازیم که می توانید برای پاییز یا زمستان امسال استفاده کنید.

 

 مدل 10-Year Pullover

در این مدل شما دو برش از قسمت بالا مشاهده می کنید و همچنین مدل جیب کانگورویی را می بینید که در برای بیشتر هودی ها از آن استفاده می شود.

 مدل 10-Year Pullover

مدل Long-Sleeve Pullover Hoodie

یکی از مدل های محبوب هودی ها مدل ها ساده است که از سوییشرت الهام گرفته شده است و شما می توانید از آن به عنوان یک سوییشرت جلو بسته نیز استفاده نمایید.

مدل Long-Sleeve Pullover Hoodie

مدل Heavyweight Hoodie

این مدل همانطور که نام آن پیدا است از پشم گوسفند تولید شده و به همین دلیل دارای وزن زیادی نسبت به سایر مدل ها است. اگر به دنبال مدلی با دوام و ماندگار هستید، می توانید از این مدل استفاده کنید.

مدل Heavyweight Hoodie

مدل Trackhouse Sweatshirt

در معرفی چند مدل هودی مردانه باید به این مدل هودی پرداخت که پارچه ای از متریال جدید بافت معکوس است، به همین دلیل ایستایی بسیار خوبی دارد‎. می توانید به راحتی این مدل را با انواع لباس های کژوال ست نمایید.

مدل Trackhouse Sweatshirt

مدل Pullover Fleece Hoodie

این مدل هودی بیشترین شباهت را به لباس های ورزشی دارد و شما می توانید آن را در بسیاری موقعیت ها استفاده کنید.

معرفی چند مدل هودی مردانه

مدل Reverse Weave Hoodie Sweatshirt

همان طور که پیش از این در معرفی چند مدل هودی مردانه گفته شد، این هودی نیز از پارچه بافت معکوس تولید شده است و با تفاوت های اندکی که دارد می تواند تکمیل کننده استایل کژوال شما باشد.

مدل Reverse Weave Hoodie Sweatshirt

مدل Heavy Fleece Hooded Pullover

این مدل هودی نیز از پشم گوسفند تهیه می شود و به نسبت وزن زیادی دارد. به علاوه شسته شده است تا جمع نشود.

مدل Heavy Fleece Hooded Pullover

مدل Brushed Loopback Hooded Sweatshirt

این مدل از داخل کرک دار است و به همین دلیل می تواند انتخاب خوبی برای افراد سرمایی باشد. جنس رویی این مدل نیز بسیار نرم است و طراحی آن بسیار زیبا است.

مدل Brushed Loopback Hooded Sweatshirt

مدل Cayucos Pullover Hoddie

این مدل الهام گرفته از سبک های کلاسیک است و طراحی آن شبیه به مدل های دهه 1930 است.

مدل Cayucos Pullover Hoddie

مدل Prospector Hoodie

این مدل نیز از پشم طبیعی گوسفند تولید شده و بسیار بادوام است. ترکیب 75 درصد پنبه و 25 درصد پلی استر در آن باعث شده که کمتر چروک شود و بسیار گرم و نرم باشد.

مدل Prospector Hoodie

روش ست کردن هودی با دیگر آیتم ها در استایل

پس از انتخاب مورد مناسب از میان هودی هایی که در مقاله معرفی چند مدل هودی مردانه ذکر کردیم، لازم است در این قسمت، با روش ست کردن هودی با دیگر آیتم ها در استایل آشنا شوید.

هودی را می توانید به راحتی با انواع شلوار جین و کت چرم ست نمایید. البته توجه داشته باشید که هودی شما باید بلندتر از کت باشد.

به عنوان مثال، یک هودی خاکستری با یک کت جین سرمه ای برای یک استایل روزانه عالی به نظر می رسد.

می توانید به راحتی هودی مورد علاقه خود را با یک شلوار جین ست کنید. شلوار جین آبی و مشکی معمولاً با هودی پوشیده می شود. اگر هودی سفید پوشیده اید، حتی می توانید آن را با شلوار جین سفید بپوشید.