7 راه برای افراد چاقی که می‌خواهند خوش‌تیپ باشند

همانطور که می‌دانید، امروزه چاقی به یکی از مشکلات اساسی بین مردم کشور‌های جهان تبدیل شده ‌است. چاقی علاوه بر مضراتی که به دنبال دارد، مشکلاتی را برای پوشش هم ایجاد می‌کند و از خوش‌تیپی افراد می‌کاهد. امروز در این مقاله سعی داریم تا با در نظر داشتن استایل‌های مختلف، 7 استایل مناسب برای افراد چاق را معرفی کنیم. پس اگر چاق هستید و می‌خواهید خوش‌تیپ دیده شوید، در ادامه با مدمن همراه باشید.

1. ساس‌بند (بند شلوار) را جایگزین کمربند کنید 

کمربند‌ها مناسب افراد بزرگ اندام نیستند، زیرا که فرم شکم آن‌ها طوری است که ظاهر بسیار خوبی را با کمربند ایجاد نمی‌کند. به علت بزرگی شکم‌شان، کمربند پایین آمده، روی آن می‌افتد و به آن فشار وارد کرده و آن را از شکل و فرم طبیعی‌اش دور می‌کند.
ساس‌بند‌ها از چنین مشکلی جلوگیری و شکل اصلی شلوار را هم حفظ می‌کنند. ساس‌بند‌ علاوه بر زیبایی بیشتر، از فشار آمدن به شکم شما هم جلوگیری می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا در راحت‌ترین حالت به کار‌های روزمره خود برسید.


 2. از پیراهن‌های یقه اسپرت یا دارای یقه‌هایی پهن‌تر استفاده کنید

اگر صورت‌تان پهن و کشیده است از یقه‌های پهن استفاده کنید.
بسیاری از برند‌ها یقه‌های معمولی عرضه می‌کنند و ممکن است از یقه‌های پهن در محصولات‌شان استفاده نکنند. شما باید دنبال برندی بگردید که چنین یقه‌هایی را تولید می‌کنند. این یقه‌ها، صورت و پوشش‌تان را مناسب نشان می‌دهند و همسانی بین آن‌ها را رعایت می‌کنند، همچنین تناسب مناسب‌تری بین کراوات شما و پوشش‌تان به وجود می‌آورند و شما را خوشتیپ‌تر نشان می‌دهند.


3. کلاه بپوشید 

کلاه یکی از اساسی‌ترین و تاثیرگذار‌ترین اکسسوری‌ها در مد و فشن محسوب می‌شود. با پوشیدن کلاه، شما این پیام را به اطرافیان‌تان می‌دهید که استایل و پوشش‌ برای‌تان مهم است و به آن توجه می‌کنید. این کار از شما یک شخصیت منظم می‌سازد. همچنین علاوه بر زیبایی خاصی که کلاه‌ها به استایل شما می‌دهند، در فصول سرد می‌توانند پوششی گرم و دلپذیر باشند. امروزه، کلاه‌ها در انواع شکل و رنگ‌ها به بازار عرضه می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ خود آن‌ها را انتخاب کرده و بپوشید.


 4. برای پوشش کار‌تان از لباس‌های یک تکه استفاده کنید

تی‌شرت و شلوار‌های جین را کنار بگذارید و بیشتر سعی داشته باشید از لباس‌های یک تکه استفاده کنید. بخش جلویی لباس از دیده شدن و بد فرمی شکم‌تان جلوگیری می‌کند و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس‌تان می‌شود.
این یک استایل کلاسیک است که این روز‌ها نیز طرفداران خودش را دارد. این لباس علاوه بر زیبایی و فیت بودن، بسیار مناسب کار است، زیرا یک تیکه بودن لباس باعث محافظت از بدن شما در برابر خطرات مختلف می‌شود.


5. ریش‌های‌تان را هر روز مرتب کنید

ریش یکی از اساسی‌ترین عوامل در زیبایی به خصوص در افراد بزرگ اندام محسوب می‌شود و جذابیت خاصی را در آنان ایجاد می‌کند. سعی داشته باشید همیشه ریش‌های متوسطی صورت‌تان را بپوشانند و هر روز آن‌ها را مرتب و اصلاح کنید. این جذابیت منحصر به فردی را در صورت شما ایجاد می‌کند و باعث کمتر دیده شدن چاقی شما می‌شود.
شما می‌توانید از طرح‌های مختلف ریش‌ الهام بگیرید و با توجه به شخصیت و صورت‌تان از آن‌ها استفاده کنید.


6. از اکسسوری‌های بزرگ استفاده کنید 

تناسب، یک عامل مهم و اساسی در استایل فرد به حساب می‌آید و مناسب و اندازه نبودن اکسسوری‌ها باعث کم شدن زیبایی و جذابیت فرد می‌شود. شما باید با توجه به سایز و سلیقه خود از اکسسوری‌های مختلف استفاده کنید و جذاب به نظر برسید.
اگر فردی چاقی هستید بهتر است اکسسوری‌های بزرگ را به کار بگیرید. این تناسب و همسان بودن باعث جذابیت بالا در شما می‌شود و در نتیجه اعتماد به نفس بیشتری به شما می‌دهد.


 7. پیراهن‌های فیت بپوشید

خیلی‌ها گمان می‌کنند افراد چاق باید لباس‌های گشاد و آزاد بپوشند تا چاقی آن‌ها به چشم نیاید، ولی اینطور نیست و بر خلاف این تصور، گشاد و آزاد پوشیدن باعث شلخته نشان دادن شما می‌شود و چاقی شما بیشتر خودنمایی می‌کند.
شما باید سایز خود را بدانید و با توجه به آن خرید کنید. اندازه و فیت بودن پیراهن، یکی از مهمترین عوامل جذابیت در استایل یک فرد محسوب می‌شود. گشاد یا تنگ بودن پیراهن از زیبایی و جذابیت استایل‌تان می‌کاهد و شما را بیش از اندازه چاق یا لاغر نشان می‌دهد.

امیدواریم این مطلب برای‌تان مفید بوده باشد.