پوشاک مناسب روزهای سرد زمستانی

تقریبا وارد روزهای زمستانی شده‌ایم و کم‌کم باید برای هوای سرد آن آماده شویم. انتخاب پوشاک مناسب این فصل و در عین حال توجه به زیبایی و استایلی شیک، کار سختی خواهد بود. اما در این مقاله سعی کرده‌ایم موارد مناسبی را که می‌توانید در زمستان بپوشید و خوش‌تیپ ظاهر شوید، برای‌تان معرفی کنیم.
پس در ادامه با مدمن و پوشاک مناسب روزهای سرد زمستانی همراه باشید.


پیراهن یقه هنلی

پیراهن‌های یقه هنلی، در اصل یونیفورم‌هایی سنتی برای کسانی که در مسابقات قایق‌رانی روئینگ انگلستان بازی می‌کردند، بوده است. هنلی‌ها را می‌توان نوعی تی‌شرت، که دارای شخصیت است، در نظر گرفت. هنلی‌ها دارای یقه نیستند و یک چاک را، که معمولا 10 سانتی‌متر است، دارا هستند. این نوع پوشاک در دو مدل آستین‌ کوتاه و بلند تولید می‌شود، که مدل آستین‌بلند آن گزینه‌ی مناسب‌ برای زمستان خواهد بود.
هنلی را می‌توان چیزی میان تی‌شرت و پولوشرت خواند که مورد خوبی برای چندلایه پوشیدن به حساب می‌آید. بر روی هنلی می‌توانید جنس‌هایی نظیر فلانل، کتان و پنبه بپوشید. همیشه به یاد داشته باشد که به اندازه‌ی مناسب لباس‌ها دقت کرده و همچنین از هنلی‌هایی که رنگ‌های خنثی دارند استفاده کنید.


پیراهن یقه دکمه‌دار

این نوع پیراهن دارای دو دکمه در انتهای یقه است که آن را به پیراهن متصل می‌کند. یقه‌ این نوع پیراهن‌ها معمولا از پارچه‌های فلانل و کتان تولید می‌شوند. فلانل شما را گرم‌ نگه می‌دارد و در کنار تی‌شرت و یا هنلی، پوشش خوبی محسوب می‌شود.
چند لایه پوشیدن با پیراهن یقه دکمه‌دار و هنلی، ظاهر شیکی به شما می‌دهد، اما باید دقت داشته باشید که 3 یا 4 دکمه‌ی بالایی پیراهن را باز بگذارید تا دکمه‌های هنلی دیده بشوند. همچنین بهتر است از پیراهن‌های نسبتا آزاد‌تر استفاده کنید تا ظاهر بهتری با تی‌شرت و هنلی‌های فیت داشته باشد.


هودی

هودی‌ها در دهه 30 میلادی و به عنوان راهی برای گرم نگه‌داشتن کارگران در شرایط سخت ساخته شدند. این نوع پوشاک توسط مجموعه فیلم‌های «راکی» و همچنین فرهنگ هیپ‌هاپ معروف شد.
هودی‌ها، لباس‌های راحتی هستند، اما اگر به درستی پوشیده شوند می‌توانند ظاهری خوب مثل انواع پلیورهای راحت داشته باشند. اندازه‌ی هودی باید طوری باشد که شما در آن احساس راحتی کنید و در عین حال بخش‌های اضافی و آویزان در اطراف پهلو و کمرتان وجود نداشته باشد.
هودی‌ها در انواع رنگ و طرح‌ها دیده می‌شوند و می‌توانید طبق سلیقه‌‌ی خودتان آن‌ها را خریداری کنید. اما لازم است بدانید که هودی‌های ساده و بدون طرح، انتخاب‌های بهتری هستند و ظاهر شیک و استایل زیباتری از شما به نمایش می‌گذارند.


لباس بافتنی

لباس‌های بافتنی، جزء ضروری پوشاک زمستانی هر فردی به شمار می‌روند. پشم، بهترین جنس برای گرم نگه‌داشتن شما است و لباس‌های بافتنی هم شما را خوش‌تیپ و شیک‌پوش نشان می‌دهند. البته باید بدانید که لباس‌های پشمی بعد از شست‌وشو کوچک‌تر می‌شوند؛ پس هنگام خرید بهتر است سایز بزرگتری را انتخاب کنید.
این نوع پوشاک برای چندلایه‌ خیلی مناسب است. برای مثال اول یک پیراهن و سپس لباس بافتنی را روی آن بپوشید، در آخر هم یک ژاکت روی آن تن کنید.


بوت چرمی

بوت‌های چرمی بادوام بوده و بهترین گزینه برای زمستان هستند. این نوع از پاپوش‌ها به همراه شلوار جین‌های تیره و لباس‌های بافتنی، ظاهری جذاب و چشم‌گیر شکل می‌دهند.
سعی کنید از بوت‌های محکم، که دارای زیره لاستیکی هستند، استفاده کنید. کفش‌هایی که جنس زیره‌ی آن‌ها لاستیک است، از لیز خوردن شما جلوگیری می‌کنند. علاوه بر این، به ضدآب بودن بوت‌ها هم اهمیت داده و آن را از اولویت‌های اصلی خریدتان قرار دهید


امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. لطفا آن‌ را به اشتراک بگذارید.