ست کمربند و کراوات مردانه

کراوات و کمربند، هر دو در انواع رنگ ها و مدل ها موجود هستند. بهترین راه برای پیدا کردن یک ست کمربند و کراوات مردانه، استایل و نوع لباس پوشیدنتان است. یکی از بهترین راه هایی که می توان کمربند و کراوات را ست کرد، هماهنگ کردن رنگ آن ها است.

راه دیگر ست کمربند و کراوات مردانه استفاده از رنگ های متضاد است. با این کار استایل شما متفاوت به نظر می رسد. این روش بهترین کار برای جلب توجه دیگران است.

اگر سعی دارید یک ست رسمی داشته باشید، می توانید از کمربند و کراوات ساده استفاده کنید. کمربند ها و کراوات های ساده بهترین گزینه برای رویداد های رسمی هستند.

در ادامه بهترین کمربند ها و کراوات های موجود را معرفی کرده ایم که همه آن ها با یکدیگر هماهنگی نسبی دارند و می توانید از آن ها در ست کمربند و کراوات مردانه استفاده کنید.

 

ست کراوات

ست کمربند و کراوات مردانه

بسیاری از مردان هنگام انتخاب یک کراوات مناسب با لباس شان انتخاب های اشتباهی را انجام می دهند و نمی توانند گزینه مناسبی را انتخاب کنند. به همین خاطر ما در این مقاله به طور کامل در مورد ست کمربند و کراوات مردانه صحبت کرده ایم تا شما بتوانید یک انتخاب درست و زیبا داشته باشید و با آن به جذابیت خود بیفزایید.

 

کراوات ابریشمی سورمه ای ساده

کراوات ابریشمی سورمه ای ساده

این کراوات رنگی خاموش، تاریک و خنثی دارد؛ اما اگر بتوانید از آن در لباس های مناسب استفاده کنید، می توانید به عنوان یکی از کراوات های بسیار خوب برای لباس های رسمی روی آن حساب باز کنید. این کراوات برای موقعیت هایی مانند مصاحبه، خوب است و توجه زیادی را به خود جلب نمی کند. این کراوات بافت قوی ای دارد؛ البته به اندازه بافت کراوات های بافتنی قوی نیست؛ ولی می توان آن را با لباس های رسمی پوشید. حتی اگر از رنگ های تند استفاده نکنید.

 

کراوات بورگوندی

کراوات بورگوندی

دومین انتخاب جذاب در یک ست کمربند و کراوات مردانه، می تواند کراوات بورگوندی باشد. این کراوات بافت زیادی دارد و به همین دلیل با کت تویید (کشمیر) یا کت اسپرت بسیار همخوانی دارد و به راحتی با آن ها ست می شود. همچنین می توان از آن در کنار تمامی کت های با رنگ زغالی و سورمه ای و آبی استفاده کرد و نتیجه خوبی گرفت. همچنین این کراوات باعث می شود هوای بیشتری درون لباس جریان داشته باشد و به همین علت می توان از آن برای ست های تابستانی استفاده کرد.

 

کراوات قهوه ای

کراوات قهوه ای

رنگ قهوه ای به طور کلی نسبت به دیگر رنگ ها کمی غیر رسمی تر است. کراوات های جذاب زیادی مانند توتونی قهوه ای یا گرانادین قهوه ای از این رنگ وجود دارند که می توانید از آن ها در ست کمربند و کراوات مردانه خود استفاده کنید.

برای این رنگ، هیچ فرقی ندارد که شما از کت های اسپرت استفاده می کنید یا از کت و شلوار های تجاری. می توانید از کراوات های ابریشمی قهوه ای رنگ نیز استفاده کنید. این رنگ زیاد براق نیست و توجه زیادی را جلب نخواهد کرد. همچنین اگر در آب و هوای سرد زندگی می کنید، می توانید روی یک کراوات پشمی با رنگ قهوه ای حساب باز کنید.

 

کراوات راه راه

کراوات راه راه

این کراوات ها، به عنوان یک کراوات کلاسیک در ست کمربند و کراوات مردانه شناخته می شوند. این مدل را تقریبا می توان در کمد تمامی مردان دید. به همین خاطر می توان این مدل را یکی از متداول ترین کراوات های موجود دانست. این کراوات ها صد ها الگوی مختلف دارند و همیشه نیز محبوب بوده اند. این کراوات در طول هر زمانی قابل استفاده است و هرگز از مد نمی افتد.

 

کراوات شانتونگ (پارچه‌ای شبیه به ابریشم)

کراوات شانتونگ (پارچه‌ای شبیه به ابریشم)

این مدل را می توانید در رنگ ها و طرح های مختلف مانند طرح راه راه تهیه کنید. اما یک چیز است که در این کراوات ثابت است. جنس این کراوات در اکثر مواقع از جنس ابریشم است. همچنین باید گفت که بافت این کراوات از گره های ریزی تشکیل شده است که باعث می شوند مانند بسیاری از کراوات ها، ظاهر معمولی ای داشته باشد؛ اما اگر بتوانید یک طرح خوب و زیبا و متفاوت را پیدا کنید، می توانید به عنوان یکی از گزینه های جذاب روی آن حساب کنید.

 

ست کمربند

ست کمربند و کراوات مردانه

همان طور که گفتیم در این مقاله قصد داریم در مورد ست کمربند و کراوات مردانه صحبت کنیم. تا اینجای کار برخی از بهترین مدل های کراوات برای ست کردن را معرفی کردیم. اما این بخش از مقاله به کمربند اختصاص دارد. آن زمان که از کمربند فقط به عنوان یک وسیله ساده برای نگه داشتن شلوار استفاده می شد گذشته است. امروزه کمربند نقش مهمی در ست ها و لباس های مردانه دارد. استفاده از یک کمربند زیبا و هماهنگ با لباس می تواند زیبایی لباس شما را دو چندان کند. به همین خاطر ما در ادامه مقاله در مورد اینکه چگونه می توانید کمربند خود را با بقیه لباس ها هماهنگ کنید، صحبت کرده ایم.

 

کمربند چرم معمولی

ست کمربند و کراوات مردانه

یکی از بهترین انتخاب ها برای کمربند در یک ست کمربند و کراوات مردانه، انتخاب یک کمربند چرم معمولی است. در این مدل سعی کنید تا کمربندی را انتخاب کنید که طراحی های ظریف و رسمی و سگک مات یا برنجی داشته باشد. در صورتی که به چرم علاقه ندارید می توانید از کمربند هایی از جنس جیر نرم استفاده کنید. کمربند های چرمی معمولی یکی از بهترین کمربند ها برای از بین بردن ظاهر ساده هستند.

 

کمربند پارچه ای

ست کمربند و کراوات مردانه

در ست کمربند و کراوات مردانه، در اکثر اوقات کمربند های پارچه ای دست کم گرفته می شوند؛ زیرا برخی از افراد فکر می کنند که این گونه کمربند ها برای افراد بزرگسال مناسب نیستند؛ اما این طرز تفکر به طور کامل غلط است. در صورتی که از کمربند های پارچه ای به درستی و با لباس های مناسب استفاده شود، می تواند به عنوان یکی از ست های زیبا در نظر گرفته شود. برای مثال کمربند های پارچه ای، با شلوار های بافت دار به راحتی ست می شوند.

 

کمربند مشکی

ست کمربند و کراوات مردانه

اگر از کفش های مشکی استفاده می کنید، یکی از بهترین راه ها برای ایجاد هماهنگی بین لباس هایتان، استفاده از یک کمربند مشکی است. مهم نیست که از چه نوع جنس کمربندی استفاده کنید، کفش های مشکی با انواع کمربند های تیره از خاکستری گرفته تا زغالی و مشکی هماهنگی دارند.

 

جمع بندی

در این مقاله با هم در مورد ست کمربند و کراوات مردانه صحبت کردیم و بهترین نمونه ها و ست های مد روز را برای شما نام بردیم تا بتوانید با انتخاب یکی از آن ها لباس های زیبایی برای خود انتخاب کنید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.