5 استایل زیبا با پلیور یقه اسکی

پلیور‌های یقه اسکی سال‌های زیادی است که به مد و فشن پا گذاشته‌اند و در فصول سرد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. این طرح پلیور به گذشته دوری بر‌می‌گردد و امروزه در طرح‌ و رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. این پوشش علاوه بر زیبایی خاص خودش، به دلیل جنسی که دارد، می‌تواند شما را در سرمای زمستان گرم نگه دارد. این پلیور به دلیل طرح یقه خاص خود، کارکرد یک شال گردن را هم دارد و از گردن شما در روزهای سرد محافظت می‌کند.
در این مقاله به بررسی 6 استایل زیبا و جذاب با ترکیبی از این پلیور و پوشش‌های دیگر می‌پردازیم. در ادامه با مدمن همراه باشید.

 


1. زیر یک ژاکت چرم


بر خلاف تصور عموم، این استایل، یعنی پلیور یقه اسکی با یک ژاکت چرم، زیبایی و جذابیت خاصی را ایجاد می‌کند. شما می‌توانید این استایل را با شلوار جین پوشیده و ظاهری مدرن و رسمی برای خود شکل دهید. این پلیور‌ها، به خصوص رنگ‌های تیره آن، به راحتی با ژاکت و شلوار‌های گوناگون ست می‌شوند و توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند. شما این استایل را به دلیل رسمی بودنش می‌توانید در محیط کار هم بپوشید و خو‌ش‌تیپ ظاهر شوید.
در این استایل برای مردان رنگ‌های تیره و برای زنان رنگ‌های روشن‌تر مثل قهوه‌ای روشن یا سبز لجنی و ... را توصیه می‌کنیم.

 


2. زیر یک بارانی


گاهی فکر کردن زیاد به یک تیپ خاص، از زیبایی آن می‌کاهد و آن را در نگاه‌ها بد جلوه می‌دهد. اگرچه پوشیدن یک پلیور یقه اسکی در زیر بارانی، یک گزینه عالی برای استایلی زیبا و جذاب محسوب می‌شود.
برای استایل خاص با بارانی، ما یک شلوار پارچه‌ای یا پشمی را با یک جفت کفش تیره‌رنگ مثل مشکی یا قهوه‌ای سوخته، در کنار یک پلیور کرمی یا سفید به شما توصیه می‌کنیم.
البته شما هم می‌توانید با توجه به سلیقه و شخصیت خود تیپ خاصی را در نظر بگیرید و آن را به تن کنید و منحصربه‌فرد دیده شوید.

 


3. زیر یک کت و شلوار


شما علاوه بر بارانی می‌توانید پلیور یقه اسکی‌تان را با یک کت و شلوار بپوشید. این استایل بسیار مناسب محل کار یا مهمانی‌ها است و از شما یک شخصیت جذاب و خوش‌تیپ به نمایش می‌گذارد.
شما با تلفیق رنگ‌های مناسب و جنس‌های مرغوب می‌توانید در عین زیبایی، گرمای مناسبی را در فصول سرد برای خود ایجاد کنید. رنگ‌های سرد مثل آبی نفتی و سبز لجنی و... جذابیت خاصی را به دنبال دارند و همچنین می‌توانید بخش‌هایی از پوشش‌تان را با یکدیگر ست کنید تا تیپ شیکی را شکل بدهید.

 


4. چندلایه پوشیدن


بسیاری از مردم این پلیور‌ها را بیشتر برای گرم نگه داشتن خود می‌پوشند و کمتر از آن به عنوان پوششی برای مد و فشن استفاده می‌کنند. این افراد معمولا پلیور‌های یقه اسکی را در زیرین‌‌ترین بخش پوشش خود می‌پوشند و روی آن را با پیراهن یا پلیور‌های دیگر مثل پلیور‌های یقه هفتی و... می‌پوشانند.
همچنین ترکیب پیراهن و پلیور با ژاکت، بارانی و یا حتی کت هم ظاهری چندلایه و متفاوت را شکل می‌دهد. پس شما می‌توانید با درنظرگرفتن رنگ‌های مناسب، از این استایل هم استفاده کنید.

 


5. پوشش خیابانی پلیور


همانطور که بالاتر اشاره کردیم، امروزه این پلیور‌ها مانند گذشته محدود به چند رنگ و مدل نمی‌شوند و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شوند.
شما با استفاده از رنگ‌های روشن پلیور‌ها مثل قرمز، زرد، نارنجی و... و همچنین پوشیدن شلوار و کتانی‌های مناسب، می‌توانید از استایل کلاسیک این پلیور‌ها فاصله گرفته و یک استایل خیابانی خاص و زیبا ایجاد کنید.
این استایل معمولا با رنگ‌های روشن و شاد پوشیده و غالبا از جنس‌های راحت و آزاد تشکیل می‌شود. شما علاوه بر خیابان می‌توانید این نوع استایل را در خانه نیز بپوشید و از گرمای آن لذت ببرید.


از همراهی‌تان سپاس گذاریم. امیدواریم این مطلب برای‌تان مفید بوده باشد.