مدل های محبوب از لباس های شب برای تابستان سال 2018

مدل های محبوب از لباس های شب برای تابستان سال2018

برای شرکت در مهمانی ها و دورهمی های تابستانه، هیچ انتخابی بهتر از یک لباس شیک و جذاب اما در عین حال راحت و خنک نیست. در تابستان امسال، بیش از هر زمان دیگری، لباس هایی با الهام از مدل های قدیمی دهه های گذشته در کلکسیون های ارائه شده به چشم می خورند و همین امر سبب شده است تا فضایی قدیمی و خاطره انگیز را برای بسیاری از ما در مهمانی ها و دورهمی ها ایجاد کنند. لباس های شب برای تابستان ۲۰۱۸ می توانند بسیار متنوع و متفاوت باشند. با این حال المان های مهمی از طراحی در بسیاری از این لباس های شب مشترک هستند که در اینجا به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

مدل های محبوب از لباس های شب برای تابستان سال ۲۰۱۸

با بررسی طرح های موجود در بازار، متوجه خواهید شد که لباس ها در فصل تابستان دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده اند. به عنوان مثال، آستین لباس ها بزرگ تر شده اند، یقه ی لباس ها مربعی شکل شده اند و بالاتنه های کرستی به طور رسمی بازگشته اند.

مدل های محبوب از لباس های شب برای تابستان سال ۲۰۱۸

از سویی دیگر، حال و هوای دهه نود میلادی را می توان در طرح ها و مدل های موجود در کلکسیون های تابستانی ۲۰۱۸ به خوبی دید. به عنوان مثال کلکسیون تابستانی از طراح مطرح کیت موس، با لباس هایی کوتاه و جذاب یکی از نمونه های موجود در بازار است که به واسطه ی ارائه طرح هایی جذاب از دهه نود میلادی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پارچه هایی با طرح های گل و همچنین لباس هایی گشاد، از جمله طرح های دیگری هستند که برای لباس های شب در تابستان سال ۲۰۱۸ مورد توجه قرار گرفته اند.

مدل های محبوب از لباس های شب برای تابستان سال ۲۰۱۸

تنوع طرح ها برای لباس های شب در تابستان ۲۰۱۸ به قدری زیاد است که شما با هر سلیقه ای می توانید به راحتی لباس مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و از پوشیدن آن در روزهای گرم سال لذت ببرید.

مدل های محبوب از لباس های شب برای تابستان سال ۲۰۱۸