آیا می خواهید بدانید استایل مناسب آقایان در بهار چیست ؟

آیا می خواهید بدانید استایل مناسب آقایان در بهار چیست ؟

  اکثر آقایان همواره بدنبال داشتن یک چهره و استایل شیک و جذاب هستند, استایلی که با آن برای همیشه در خاطره ها بمانند.
 مطمئنا برای شما پیش آمده که گاهی در بدو ورود به یک مهمانی و دورهمی ناخودآگاه جذب فرد خاصی می شوید. ایا تا بحال به این فکر کرده اید که چه چیزی باعث این جذابیت, می شود؟

  خیلی ها فکر میکنند که پوشیدن لباسهای لوکس و پر زرق و برق باعث خاص شدنشان می شود در حالی که اصلا اینگونه نیست. جذابیت افراد شناختی است که در ذات همه وجود دارد و کافیست که هر فرد به ان دست پیدا کند ولی چگونه باید به این شناخت برسیم؟

  برای داشتن یک استایل خاص تنها شناخت رنگ ها مهم نیست بلکه شناخت ترکیب رنگها و ایجاد یک هارمونی مناسب بین رنگ پوست و رنگ لباس اهمیت ویژه ای در داشتن یک استایل خاص دارد.

همچنین ست کردن اکسسوری و پوشاک در ایجاد یک استایل خاص بسیار مهم و موثر است.

چند استایل خاص برای بهار97

 کت و شلوار سرمه ای به همراه پیراهن طوسی (یا ترکیب عکس آن)

ترکیب این رنگها استایل اسپرت و جوانی را بوجود میآورد که این ترکیب مناسب همه رنگ پوستی بوده و همه می توانند از آن استفاده کنند. استفاده از یک کراوات همرنگ کت و شلوار در جذابیت استایل شما بسیار تاثیر گذار است. استفاده از یک ساعت نقره ای با بند چرم سرمه ای یا استیل, دستبند استیل, انگشتر نقره و یک کمربند سرمه ای با سگگ طرحدار,اکسسوری های پیشنهادی ماست برای کامل کردن این استایل خاص و جوان پسند.

استفاده از یک عطر تلخ و تند برای کامل شدن جذابیت این استایل ایده ای بی نظیر برای ثبت شدن در خاطره هاست.

کت و شلوار نخودی و پیراهن سفید

   این استایل بسیار با پرستیژ بوده و هست. در این استایل خاص , داشتن کراوات ضرورتی ندارد ولی در صورتی که تمایل به استفاده از کراوات دارید, بهتر است از یک کراوات کلاسیک با رنگ های قهوه ای سوخته و یا مشکی استفاده کنید و حتما دقت کنید که رنگ کراوات با کمربندتان ست باشد تا استایلتان جذابیت و نمای بیشتری به خود بگیرد.

  در کنار این استایل خاص, استفاده از یک ساعت طلایی با بند چرم قهوه ای, دستبند قهوه ای و کمر بند قهوه ای تیره به جذابیت شما اضافه میکند. همچنین استفاده از رایحه های allure ho,e sport Fahrenheit   و brave diesel   پیشنهاد هیجان انگیز ما به شماست.

و اما استفاده از رنگ سال 1397- 2018 در استایل بهاره

از سال 2000 تا کنون هر ساله مجموعه پنتون, رنگی را بعنوان رنگ سال معرفی می کند که این رنگ تاثیر بسزایی در ترند و فشن هر سال دارد و در تولیدات سالانه تغییرات زیادی را بوجود می آورد.

رنگ انتخابی مجموعه پنتون برای سال 97 (2018) , بنفش انتخاب شده است و این موضوع می تواند باعث سهولت در خرید شما شود.

 اما اکثر اقایان در ست کردن لباسهایشان دچار مشکل می شوند. همانطور که در بالا نیز اشاره شد, ست کردن موضوع پیچیده ای نیست فقط کافیست رنگهایی را انتخاب کنید که با پوست و استایل شما هارمونی خوبی ایجاد میکند.

حال اگر بدنیال ترکیب رنگ بنفش با رنگ های دیگر هستید ما به شما رنگهایی از قبیل طوسی, سفید] کرم, لیمویی, زرشکی و مشکی را پیشنهاد می دهیم که با رنگ بنفش هارمونی خوبی ایجاد می کنند.



منبع: دلیجی