هدیه شب یلدا

شب یلدا کم‌کم فرا می‌رسد و در این اوضاع کرونایی، امکان دور هم جمع شدن و هدیه دادن مهیا نیست. اما چطور می‌توانیم برای این شب برای عزیزان‌مان هدیه بخریم و کمی از تلخی این روزها بکاهیم تا نه جان خودمان به خطر بیفتد و نه عزیزان‌مان؟ در ادامه مقاله با مدمن همراه باشید.

شب یلدا یا شب چله همان آخرین شب پاییز است که از همهٔ شب‌های سال طولانی‌تر است. ایرانیان از دیرباز به دنبال بهانه‌ای برای دور هم جمع شدن و شادی بودند و این شب را نیز به فال نیک گرفته و جشن می‌گرفتند. حالا این میراث گران‌بها به ما رسیده و هر سال در این شب، مردم اغلب به خانهٔ بزرگترهای فامیل می‌رفتند و تا پاسی از شب از کنار هم بودن لذت می‌بردند.

شب یلدا

یکی از سنت‌های زیبای شب یلدا خرید هدیه‌ای هرچند کوچک برای عزیزان‌مان است. در برخی نقاط کشور در این شب برای نامزدها و تازه عروس و دامادها هدیه می‌خرند و به اصطلاح «خنچه» می‌برند.

این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا از این دورهمی‌ها محروم هستیم و دیگر خبری از مهمانی‌های ویژهٔ این شب نیست. برای حفظ سلامت خود و اطرافیان‌مان هم شده، باید امسال را بدون شیرینی حضور فامیل و دوستان سپری کنیم. اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانیم برایشان هدیه بخریم! این روزها که همه مجبور به دوری از هم هستیم، می‌توانیم با خرید هدیهٔ کوچکی به عزیزان‌مان یادآور شویم که چقدر به یادشان هستیم و تا چه اندازه حضورشان در زندگی برایمان مهم و ارزشمند است. ارزش این هدیه‌ها به میزان گرانی‌شان نیست؛ هر هدیه با هر قیمتی که بخرید، ارزش معنوی دارد و دل اطرافیان‌مان را به تحمل این شرایط گرم‌تر می‌کند.

در شرایط کرونایی چطور هدیه بخریم؟

خرید اینترنتی هدیه

کرونا باعث شده که حضور در مکان‌های عمومی مثل مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز خرید جان‌مان را به خطر بیندازد. به همین دلیل این روزها بهتر است تا حد امکان از منزل خارج نشوید و اینترنتی خریدهای خود را انجام دهید. فروشگاه‌های فروش آنلاین این امکان را برای هموطنان مهیا کرده‌اند تا به راحتی بتوانند در کمترین زمان ممکن، جنس مورد نظرشان را خریده و دم در منزل تحویل بگیرند؛ این روش خرید باعث جلوگیری از شیوع بیماری می‌شود و امن‌تر است.

اما در خرید اینترنتی باید مراقب باشید و از سایت‌های معتبر خرید کنید. اگر می‌خواهید فروشگاه‌های آنلاین معتبری که در زمینه فروش لباس فعالیت می‌کنند را بشناسید، می‌توانید مقاله «فروشگاه اینترنتی لباس ؛ مزایا و معایب» را مطالعه کرده و در بخش آخر مقاله با اسامی این فروشگاه‌ها آشنا شوید. شما با جستجو در فروشگاه اینترنتی مدمن می‌توانید لباس مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را به سبد خریدتان اضافه کنید؛ سپس هزینه را به‌صورت اینترنتی می‌پردازید و در موعد مقرر لباس را دم در منزل تحویل می‌گیرید. مدمن به مناسبت شب یلدا، برای محصولاتی که در فروش ویژه قرار دارند، ۲۰ درصد تخفیف در نظر گرفته که می‌توانید از این فرصت برای خرید هدیه استفاده کنید!

اگر می‌خواهید هدیه بخرید و کالا مستقیما به دست عزیزان‌تان برسد، کافی است در قسمت آدرس، آدرس منزل فرد مورد نظر را وارد کنید تا به دست او برسد.

برای هدیه شب یلدا چه چیزی بخریم؟

خرید شب یلدا

لباس همواره گزینه مناسبی برای هدیه دادن است؛ هم گزینه‌های زیادی در دسترس دارید و هم رنگ‌بندی متنوعی. با شناختی که از عزیزان‌تان دارید، می‌توانید لباس یا اکسسوری مطابق با سلیقه‌اش بخرید و به او یادآور شوید که چقد خواسته‌ها و علاقه‌اش برایتان اهمیت دارد. در ادامه فهرستی از گزینه‌های مناسب برای خرید هدیه شب یلدا ارائه می‌کنیم:

کیف

کیف یکی از کالاهایی است که می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه محسوب شود؛ چون طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی داشته و مهم‌تر از همه، سایزبندی ندارد که نگران باشید به تن طرف مقابل مناسب است یا نه. در ضمن کیف‌ها بسته به جنس و کیفیت‌شان قیمت متنوعی دارند و می‌توانید بسته به بودجهٔ خود خرید کنید.

اکسسوری

اکسسوری

اکسسوری دنیای گسترده‌ای دارد و گزینه‌های بسیار زیادی را در اختیار خریدار قرار می‌دهد. برای خرید اکسسوری نیز نیاز به دانستن سایز طرف مقابل ندارید و اطلاع از سلیقهٔ او کافی است. در ادامه اکسسوری‌های مردانه و زنانه را معرفی می‌کنیم که می‌توانید از بین‌شان هدیه‌تان را انتخاب کنید.

اکسسوری مردانه

معمولا خرید هدیه برای آقایان دشوار است، چون گزینه‌های نسبتا کمتری پیش رو دارید. اما اکسسوری‌ها در این شرایط به کمک ما می‌آیند و می‌توانید چیزهای مختلف و باارزشی برای آقایان بخرید. فهرستی از اکسسوری‌هایی که می‌توانید برای آقایان هدیه دهید را برمی‌شمریم:

  • گیره کراوات و دکمه سردست
  • کمربند
  • ساعت
  • دستبند
  • کلاه
  • عینک
  • شال
  • دستمال گردن و جیب
  • کروات و پاپیون
  • دستکش
  • زیورآلات
  • جاکلیدی

اکسسوری زنانه

خانم‌ها معمولا برای داشتن استایل شیک از اکسسوری‌ها کمک می‌گیرند؛ هر لباسی اکسسوار خاص خود را می‌طلبد و این امر، خرید هدیه برای خانم‌ها را آسان‌تر کرده است! چون هرچقدر هم که اکسسوری داشته باشند، باز هم کم است! اگر به دنبال خرید هدیه شب یلدا برای دختر، همسر، مادر یا خواهرتان می‌گردید، این گزینه می‌تواند فوق‌العاده باشد. در ادامه اکسسوری‌هایی که می‌توانید برای خانم‌ها بخرید را یادآوری می‌کنیم:

  • عینک
  • ساعت
  • دستبند
  • زیورآلات مو
  • کمربند
  • کلاه
  • دستکش
  • دستبند
  • کیف لوازم آرایش
  • دستمال سرس و گردن

شال و کلاه

زمستان در راه است و این گزینه می‌تواند هدیه‌‌ای به‌جا و به‌دردبخور باشد. می‌توانید بسته به سلیقه عزیزان‌تان برایشان شال و کلاه بخرید تا هم از سرمای زمستان در امان بمانند و هم هر لحظه در این روزهای سرد، به یاد شما بیفتند و دل‌شان به بودن‌تان گرم شود.

ژاکت و پلیور

ژاکت و پلیور

برای روزهای سرد زمستانی، ژاکت و پلیور می‌تواند هدیهٔ خوبی باشد. در ضمن تنوع محصول و رنگ انتخاب را برای شما آسان کرده است. هم برای خانم‌ها و هم آقایان می‌توانید این گزینه را برای خرید هدیه در نظر داشته باشید.

پالتو، بارانی یا کاپشن

این گزینه نسبت به بقیه ممکن است گران‌تر باشد، اما هدیهٔ خوبی برای افراد درجه یک خانواده است. اگر به فکر هدیهٔ درخوری برای همسر خود هستید، می‌توانید پالتو، بارانی یا کاپشن را انتخاب کنید.

تیشرت و پولوشرت

تیشرت و پولوشرت در هر فصلی از سال به درد می‌خورد و معمولا لباس پرمصرفی است. می‌توانید هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها چنین هدیه‌ای بخرید و خوشحال‌شان کنید.

جوراب

جوراب شب یلدا

شاید با دیدن این گزینه خنده به لب‌هایتان بیاید؛ اما جوراب باکیفیت با طرح‌های متنوع مثل طرح هندوانه که مناسب شب یلدا است، هدیه مقرون‌به صرفه و خوبی محسوب می‌شود که می‌توانید برای اعضای خانواده تهیه کنید؛ از نظر اقتصادی هم فشار زیادی به شما وارد نمی‌شود.

شال و روسری

اگر از نظر مالی نمی‌توانید زیاد هزینه کنید، برای خرید هدیه می‌توانید روی شال و روسری هم حساب کنید. این اجناس تنوع زیادی دارند و می‌توان بسته به بودجه، هم هدیه نسبتا ارزانی خرید و هم شال و روسری‌های گران‌تر و مجلسی؛ انتخاب با شماست.

تمامی این کالاها را می‌توانید به راحتی از فروشگاه آنلاین مدمن خریداری کنید. 

سخن آخر

تمامی این موارد صرفا پیشنهادی برای خرید هدیه است؛ اما حتی با یک شاخه گل هم می‌توان یادی از عزیزان کرد و محبت خود را به‌شان نشان داد. قرار نیست حتما هزینهٔ زیادی برای هدیه در نظر بگیرید؛ می‌توانید در این شب میمون و مبارک با یک زنگ و احوالپرسی هم دل اقوام و دوستان را شاد کرد.