چرا بوت‌ها شما را جذاب‌تر نشان می‌دهند؟

به طور حتم بارها شنیده‌اید که بوت‌ها ظاهر جذاب‌تری نسبت به کفش‌ها دارند و انتخاب بهتری هستند. اگر دقت کرده باشید، بیشتر افراد خوش‌استایل و شیک‌پوش از بوت‌های چرمی استفاده می‌کنند.
شاید برای‌ شما هم پیش آمده که از خودتان بپرسید چرا بوت‌ها جذاب‌تر هستند؟
در این مقاله می‌خواهیم به بررسی این سوال و پیدا کردن جوابی برای آن بپردازیم. در ادامه با مدمن همراه باشید تا ببینید چرا بوت‌ها شما را جذاب‌تر نشان می‌دهند.

1. بوت‌ها به قد شما اضافه می‌کنند

مردهای قدبلند ناخودآگاه جذاب‌تر به نظر می‌رسند. بوت‌ها هم با توجه به پاشنه‌شان، به قد شما اضافه می‌کنند و در نتیجه باعث می‌شوند ظاهر بهتری داشته باشید.
اگر قد کوتاهی دارید، راه‌های زیادی وجود دارند که قدبلندتر به نظر برسید؛ اما ساده‌ترین کار، پوشیدن بوت است. با این کار علاوه بر بلندتر شدن قد، استایل شیک و زیبایی هم برای خود به ارمغان می‌آورید.

2. پاهای شما بزرگ‌تر دیده می‌شوند

برای اینکه ورزیده‌تر دیده شوید، باید کاری کنید که هر بخش از اندام‌تان بزرگ‌تر به نظر برسد و این کار هم تنها با پوشش صحیح شدنی است. در روزهای سرد که با چندلایه پوشیدن از نفوذ سرما جلوگیری می‌کنید، باید دقت داشته باشید که پایین‌تنه خود را هم بزرگ‌تر جلوه دهید تا اندام‌تان متناسب به نظر برسد.
بوت‌ها باعث می‌شوند پاهای شما بزرگ‌تر دیده شوند. آن‌ها کاری می‌کنند تا از نظر بقیه، شما دارای پاهای ورزیده و سنگینی باشید.

3. چرم ظاهر ورزیده‌ای دارد

زمانی که چرم به تن دارید، قوی‌تر به نظر می‌رسید. در طی یک بررسی، مشخص شده که الیاف مختلف تاثیر گوناگونی بر ظاهر افراد دارند. برای مثال پشم شما را فردی آرام نشان می‌دهد. جین هم باعث می‌شود پرانرژی دیده شوید و در آخر، چرم نیز انتخاب خوبی برای قوی و ورزیده‌تر شدن است.
چرم ظاهر سنگین و سختی دارد و یادآور شکار و شکارچی (برای به دست آوردن چرم) است. به همین دلیل ظاهر ورزیده‌ای به شما می‌دهد.

4. بوت‌ها کاربردی هستند

بوت‌ها به خوبی از پا محافظت می‌کنند، زیره‌ی لاستیکی دارند و با وجود چرمی مرغوب، مچ‌های پا را می‌پوشانند. با به پا داشتن یک جفت بوت، به راحتی می‌توانید در برف، یخ و باران راه بروید و نگران پاهای خود نباشید. علاوه بر این، تا زمانی که به خوبی از بوت‌ها نگه‌داری کنید، هیچ جای نگرانی برای آسیب دیدن آن‌ها وجود نخواهد داشت.
بوت‌ها همچنین تنها برای آب‌وهوای سرد نیستند و مدل‌های متنوعی هم برای روزهای گرم سال وجود دارند، پس بهترین انتخاب برای افرادی که می‌خواهند استایل خاص و شیکی داشته باشند محسوب می‌شود.


امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا آن را به اشتراک بگذارید.