جدیدترین لباس های پاییزی زنانه 2020

با آغاز ماه شهریور، کم کم بوی پاییز هم به مشام می‌رسد و هوای خنک این روزها به ما یادآور می‌شود که دیگر باید به سراغ لباس‌های گرم برویم. اگر تازه‌های دنیای مد را دنبال می‌کنید، حتما به این فکر می‌افتید که لباسی بخرید که مطابق با مد سال باشد. اما شاید تنوع محصولات موجود در بازار باعث سردرگمی در انتخاب شود. امسال استایل‌های متنوعی برای انتخاب وجود دارد که می‌توانید هر کدام که باب میل‌تان است، امتحان کنید؛ از ترکیب‌ رنگ‌های خنثی گرفته تا رنگ‌های روشن و جذاب. در ادامه همراه ما باشید تا جدیدترین لباس پاییزی زنانه 2020 را به شما معرفی ‌کنیم.

۱. کت و شلوار با رنگ‌های روشن

جدیدترین لباس پاییزی زنانه 2020

کت و شلوار با رنگ‌های روشن و شاد، از برترین استایل‌های پاییزی امسال است. شما می‌توانید با این تیپ هم در سر کار حاضر شوید و هم برای نوشیدن قهوه در کنار دوستان‌تان به کافه بروید. این رنگ‌های شاد و روشن هم بسیار انرژی‌بخش هستند و هم می‌توانند به کمد لباس‌تان رنگ جذابی بدهند. به جای اینکه به دنبال رنگ‌های تیره سنتی بروید، رنگ‌های خاص شاد مثل قرمز یا آبی را امتحان کنید. رنگی پیدا کنید که متناسب با رنگ پوست‌تان باشد. اکسسواری مثل کیف دستی مجلسی پررنگ و یک جفت کفش پاشنه‌بلند شیک و راحت هم می‌تواند استایل شما را شیک‌تر کند. با این مدل لباس پاییزی قطعا در میان جمع می‌درخشید. 

۲. مانتوی چرمی قهوه‌ای

مانتوی چرمی قهوه‌ای

وقتی یک کت بلند چرمی بر تن دارید، چه اهمیتی دارد که هوا چقدر سرد باشد؛ این لباس حتما شما گرم نگه می‌دارد! این مانتوی پاییزی زنانه گزینه‌ای کلاسیک محسوب می‌شود که می‌توانید هم در اوایل پاییز بپوشید و هم در اواخر فصل که هوا سردتر است. کت بلند را با شلوار راسته ست کنید. حتی می‌توانید از کمربند هم استفاده کنید. مانتوی چرمی قهوه‌ای با شلوار سیاه، خاکستری یا آبی ترکیب بسیار جذابی به وجود می‌آورد. این مدل مانتوی زنانه را می‌توانید برای رفتن به هر جایی انتخاب کنید.

۳. لباس پاییزی زنانه با رنگ‌های طبیعی و ساده

لباس پاییزی زنانه با رنگ‌های طبیعی و ساده

این رنگ‌ها چندین سال است که در دنیای مد نقش مهمی ایفا می‌کنند و هنوز هم جذابیت خاص خود را دارند؛ به این زودی‌ها هم قرار نیست از این صنعت کنار گذاشته شوند. ست کردن لباس‌های تک‌رنگ ساده است و معمولا به هر کسی می‌آید. از یک کت یا مانتوی پاییزی زنانه شنی با بلوز یقه اسکی استفاده کنید. از ست کردن لباس با طیف‌های مختلف این رنگ نترسید؛ از رنگ شنی، پوست شتر یا حتی چرم قهوه‌ای روشن گاوی استفاده کنید. برای شیک بودن با این رنگ، فرصت‌ زیادی وجود دارد و گزینه‌های بی‌پایانی دارید.

۴. شلوار گشاد به همراه بوت

شلوار گشاد به همراه بوت

ترکیب و ست کردن لباس‌های جدید روشی فوق‌العاده برای کشف چیزهای جدید است و این همان چیزی است که امروزه در دنیای مد صورت می‌گیرد. بوت‌ها را روی شلواز گشاد راسته بکشید؛ با این کار یک استایل کلاسیک شیک خلق می‌کنید. اگر به طرح‌های کابوئي علاقه دارید، می‌توانید با انتخاب این مدل لباس پاییزی، تیپ‌تان را به شخصیت و علائق خود نزدیک‌تر کنید.

۵. ست رنگ آبی با رنگ‌های طبیعی

ست رنگ آبی با رنگ‌های طبیعی

رنگ‌های خنثی با ترکیب رنگ آبی انتخابی پرطرفدار و یکی از برجسته‌ترین ترکیبات رنگی این فصل است. کت و شلوار قهوه‌ای براق با یک کیف به رنگ آبی روشن، یا ست تک رنگ آبی با یک جفت کفش زنانه چرمی کلاسیک می‌تواند لباس پاییزی زنانه جذابی باشد. این استایل مدل لباس پاییزی خیره‌کننده‌ای برای هر کسی است.

۶. مانتوی بلند زردرنگ

مانتوی بلند زردرنگ

با رنگ زرد به روزهای سرد سال گرما ببخشید. زرد، رنگی انرژی‌بخش و سرزنده است و قطعا توجه دیگران را نیز به شما می‌کند. رنگ‌های متنوع یا یک بلوز یقه اسکی و بوت قهوه‌ای با این مانتوی پاییزی زنانه زردرنگ ترکیب فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند.

۷. بوت بلند کرم‌رنگ

بوت بلند کرم رنگ

با این بوت‌های بلند شیک در جمع ظاهر شوید. بوت‌ها باید دقیقا زیر زانو قرار بگیرد و کمی شل باشد تا با هر قدم که برمی‌دارید، کمی حالت چروکی بگیرد؛ چنین بوت‌هایی برای ماه‌های سرد سال عالی دیده می‌شود. چه کرمی پررنگ دوست داشته باشید چه کرمی مایل به سفید، فرقی نمی‌کند؛ با هر طیفی از این رنگ شیک خواهید بود. بوت کرمی روشن را با تی‌شرت سفید یا یقه دکمه‌دار با کت ست کنید؛ با یک مانتوی سیاه و ژاکت گشاد هم تیپ فوق‌العاده‌ای خواهید داشت.

۸. لباس پاییزی زنانه طرح ببری

لباس طرح ببری

هر سال در فصل پاییز و زمستان، طرح پوست یک حیوان روی لباس‌ها مد می‌شود؛ امسال قرار است ویترین لباس‌فروشی‌ها پر از طرح ببر شود. این طرح شیک و تازه روشی عالی برای جان بخشیدن به یک ست تک‌رنگ است. ترکیب رنگ سیاه و قهوه‌ای تیره کاملا با دمای هوا در فصل پاییز مطابقت دارد. یک شلوار جین آبی هم به این ترکیب اضافه کنید و از اینکه با این استایل اکسسوار یا کفش‌های طرح‌دار بپوشید، نترسید؛ این ترکیب یک مدل لباس پاییزی جذاب است. حتما این استایل جدید را امتحان کنید و به ظاهر خود رنگ جدیدی بدهید.

۹. کیف‌های رنگی

کیف های رنگی

طراحان لباس زیادی از Bottega Veneta گرفته تا Miu Miu، از این کیف‌های رنگی در کنار لباس پاییزی زنانه استقبال می‌کنند. لباس چرمی قهوه‌ای گزینه فوق‌العاده‌ای برای ماه‌های سردتر سال محسوب می‌شود و روش‌های جذاب زیادی برای ست کردن با لباس چرمی وجود دارد. کیف‌هایی با رنگ روشن و شاد را انتخاب کنید؛ مثلا به جای قهوه‌ای یا رنگ‌های خنثی، نارنجی و به جای آبی یا شرابی و سفید، زرد را انتخاب کنید. برای اینکه کیف جلوه بیشتری داشته باشد، مثل تصویر بالا آن را در دست‌تان بگیرید؛ این یک استایل شیک و راحت برای هر کسی محسوب می‌شود.

۱۰. گردنبند زنجیری با گوشواره‌های حلقه‌ای

گردنبند زنجیری و گوشواره حلقه ای

وقتی نوبت به اکسسوار می‌رسد، هرچه بیشتر تنوع به خرج دهید، بهتر است. چرا از یک گردنبند زنجیری شیک با یک جفت گوشواره حلقه‌ای استفاده نمی‌کنید؟ این گزینه‌های کلاسیک بسیار شیک دیده می‌شود و می‌توان با هر ترکیبی از آن استفاده کرد. برای تیپ‌های کلاسیک و سنتی گردنبند و گوشواره طلا یا نقره مناسب است؛ اگر می‌خواهید کمی به لباس‌تان رنگ بدهید، از اکسسوار رنگی استفاده کنید. حتما عاشق این استایل می‌شوید و می‌خواهید هر روز با چنین تیپ شیکی در میان مردم حاضر شوید.

۱۱. خز مصنوعی

خز مصنوعی

قطعا هیچ لباسی نرم‌تر از خز مصنوعی نیست. با این استایل، ظاهری ثروتمند از خود را به نمایش می‌گذارید! حتما سعی کنید مدل پاییزی زنانه ای را انتخاب کنید که در طراحی آن از خز مصنوعی استفاده شده است.

۱۲. لباس ریشه‌دار

لباس ریشه دار

امسال در میان انواع مدل لباس پاییزی، طرح‌های ریشه‌دار و ریش ریش را نیز خواهید دید. ممکن است این ریشه‌ها روی ژاکت جین باشد یا حتی پایین شلوار. اگر به این مدل مانتوی زنانه علاقه دارید، پاییز امسال می‌تواند فرصت خوبی برای تجربه این تیپ باشد.

۱۳. لباس‌هایی با رنگ متالیک

لباس با رنگ متالیک

امسال طراحان لباس می‌توانند با طراحی انواع مانتو پاییزی زنانه به رنگ متالیک، ویترین مغازه‌ها را خوش‌رنگ کنند. نقره‌ای، طلایی و برنزی از رنگ‌های جذاب پاییز امسال خواهد بود. در میان برگ‌های پاییزی زرد و نارنجی رنگ‌پریده، قطعا با لباس پاییزی زنانه متالیک می‌درخشید.

۱۴. طرح‌های هندسی

لباس با طرح های هندسی

یکی از جدیدترین استایل‌های پاییز 2020، لباس‌هایی با طرح‌های هندسی است. خطوط و نقاط انتزاعی می‌تواند طرح هر لباسی، از کت‌های سایز بزرگ تا ژاکت باشد.

منابع: theeverygirl ، thetrendspotter