قوانین استایل مردانه الگانت

قوانین شاید در ابتدا دست و پا گیر به نظر برسند اما در نهایت به ما کمک می کنند یک کار را به نحو احسن انجام دهیم. داشتن یک استایل مردانه الگانت نیز قوانین خاص خود را دارد و البته اگر شما اهل مد و شیک پوشی نیستید این مطلب کمک چندانی به شما نخواهد کرد، اما اگر به دنبال قوانین و روش هایی برای داشتن یک استایل مردانه الگانت هستید مطالعه این مطلب به شما پیشنهاد می شود.

استایل الگانت چیست؟

این استایل مخصوص افراد شیک ‌پوش و سخت ‌پسند است که می خواهند در هر جمعی نظر همگان را به خود جلب کنند. لباس ‌های گران قیمت و استفاده از زیورآلات و اکسسوری‌ های پرزرق و برق دو مولفه‌ مهم در استایل مردانه الگانت است. به کار بردن رنگ‌ های طلایی و نقره ‌ای در این استایل رایج تر است و این رنگ ها با درخششی که دارند همه‌ نگاه‌ ها را به سمت خود معطوف می کنند. به علاوه ظاهر فرد نیز در این سبک باید کاملا آراسته باشد. در استایل الگانت معمولا خانم‌ ها آرایشی ملایم دارند و از زیورآلاتی ظریف اما پر تلالو استفاده می‌‌ کنند.آقایان نیز با صورت اصلاح شده و اکسسوری های گرانقیمت دیده می شوند. در این سبک پوشش، باید بین لباس، کیف، کفش و اکسسوری‌ ها هماهنگی وجود داشته باشد.

نکات استایل مردانه الگانت

  1. تناسب را رعایت کنید

متناسب بودن کلید خوش تیپ بودن است. هنگام خرید در نظر داشته باشید قرار است این لباس یا اکسسوری را با چه چیزی ست کنید. در ترکیب استایل مردانه الگانت شما نمی توانید یک کت رنگ روشن را با شلوار تیره و یا اکسسوری زرد و نقره ای را با هم ست کنید.اگر مایلید یک استایل شیک داشته باشید علاوه بر رعایت تناسب میان لباس هایتان،باید میان لباس و مکانی که در آن حضور دارید نیز تناسب برقرار کنید. به عنوان مثال نمی توانید در یک مهمانی رسمی مانند عروسی،کتانی و جین بپوشید و یا در یک محیط ورزشی با کت و شلوار ظاهر شوید.

کت و شلوار مردانه

  1. یک ساعت خوب بخرید

یکی از مهمترین فاکتور های تعیین کننده ی استایل مردانه الگانت، ساعت مناسب است. ساعت اصلی ترین اکسسوری مردانه است که معمولا آقایان به استفاده از آن علاقه زیادی دارند.بهتر است تمام هزینه ای  را که می خواهید صرف خرید اکسسوری های مختلف کنید، صرف خرید یک ساعت برند و گرانقیمت نمایید. داشتن یک ساعت شیک، بروز و گران می تواند استایل شما را تا حد زیادی خاص و جذاب کند. در نظر داشته باشید که در استایل الگانت استفاده از اکسسوری های گران مهم است.

اگر مایل نیستید از اکسسوری های فلزی به رنگ طلایی یا نقره ای استفاده کنید، ساعت های بند چرم یک گزینه ی عالی هستند که می توانید بند آن را با کیف و کفش خود ست کنید.

 

ساعت مردانه

  1. از رنگ ها نترسید

آقایان معمولا از استفاده از رنگ ها هراس دارند و ترجیح می دهند همواره مشکی و سورمه ای بپوشند. درست است که در ترکیب استایل مردانه الگانت استفاده از لباس های تیره توصیه می شود اما دلیلی ندارد شما از رنگ های خاص و فوق العاده ای مثل خاکستری، زرشکی، سبز تیره و حتی رنگ های آبی روشن و بنفش چشم پوشی کنید. اگر بتوانید از رنگ ها در استایل خود استفاده ی هوشمندانه کنید یقینا جذاب تر خواهید بود.

کت و شلوار مردانه آبی روشن

  1. جین بپوشید

علاقه به لباس های جین و به خصوص شلوار جین در استایل مردانه الگانت چندان رایج نیست، اما اگر بتوانید یک ترکیب خاص و متناسب بسازید با پوشیدن جین هم می توان استایل الگانت داشت. برندهای گرانقیمت معمولا انواع شلوار و کت های جین را برای طرفداران خوش سلیقه ی خود تولید می کنند. باید این نکته را در نظر داشت که پوشیدن شلوار جین و شیک پوشی هیچ تناقضی با هم ندارند.

شلوار جین مردانه

  1. به بدن خود توجه کنید

خوش استایل بودن تنها وابسته به پوشیدن لباس های خاص و گرانقیمت نیست،در واقع برای داشتن یک استایل مردانه الگانت خوب باید به بدن خود نیز توجه ویژه ای داشته باشید.فرض کنید یک کت گرانقیمت خریده اید اما اگر شکم شما برآمده باشد چه سودی از پوشیدن این کت خواهید برد؟

در نتیجه فراموش نکنید بهتر است یک رژیم ساده و سبک داشته باشید، هر روز فعالیت کنید، مسواک بزنید، حمام کنید و از کرم های مراقبت پوست استفاده کنید تا علاوه بر پوشش خوب یک بدن سالم و متناسب نیز داشته باشید.

پالتو مردانه

  1. به کفش های خود دقت کنید

یکی دیگر از قوانین مهم خوش پوشی و داشتن یک استایل مردانه الگانت استفاده از کفش های شیک و باکیفیت است. اگر برایتان امکان دارد بهتر است همواره هزینه معقولی برای خرید کفش کنار بگذارید. کفش چرم اصل یا برندی خوب و معتبر تهیه کنید تا استایل چشمگیری داشته باشید. علاوه بر این ها پوشیدن یک کفش خوب موجب راحتی شما نیز خواهد بود.دقت کنید که تمیز بودن کفش همواره بر گران بودن آن ارجحیت دارد. در نتیجه بهتر است همیشه یک واکس همراه خود داشته باشید تا بتوانید در هر مکانی از برق کفش هایتان لذت ببرید.

کفش مردانه چرم

  1. از اکسسوری استفاده کنید

همانطور که قبلا مطرح شد در طراحی یک استایل مردانه الگانت استفاده از اکسسوری ضروری و از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اما سعی کنید اغراق و زیاده روی کنار بگذارید. هیچ شخصی به استفاده از چند انگشتر و ساعت و کلاه و کراوات به صورت همزمان نیاز ندارد، بنابراین لازم است اکسسوری های خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

عینک و کراوات مردانه

  1. سبک خود را داشته باشید

الگو برداری اصلا بد نیست اما برای داشتن استایل مردانه الگانت خاص بهتر است سبک خود را داشته باشید. یک رنگ یا طرح خاص از اکسسوری را انتخاب و به استفاده از آن پایبند بمانید.

دکمه سرآستین