چند نکته مهم در مورد انتخاب تیشرت و پلوشرت در این روزهای داغ تابستان


حالا که تابستان است و فصل پوشیدن لباسهای خنک ؛ کمترکسی پیدا میشود که به خرید تیشرت رو نکند, خیلی از ما به دنبال استایلی هستیم که زیبا و جذاب باشد و هیچگاه از مد نیفتد. تیشرت درعین حال که لباس ساده و راحتی است به سادگی میتوان آن با لباسهای دیگر ست کرد؛ اما باید بدانید که در این روزهای داغ چه مدل تیشرتی انتخاب کنید که جذاب تر به نظر بیایید. با ما همرا باشید تا چند نکته کاربردی درباره پوشیدن تیشرت با شما در میان بگذاریم.


تیشرت هایی با طرح ساده انتخاب کنید

کارشناسان مد و فشن جمله ی معروفی دارند که میگوند: تی شرت هر چه ساده تر باشد, بهتر است. تیشرت هایی با طرح ساده را میتوان به راحتی  با هر رنگ و مدل لباسی ست کرد. برای مثال میتوانید با شلوار جین، شلوارهای رنگی و یا در فصل سرد با کت تک چرم بپوشید.

تیشرت ساده

 

تیشرت هایی متناسب با  سایز خودتان انتخاب کنید

اگر تیشرت طرح ساده انتخاب کرده اید پیشنهاد میکنیم تیشرت هایی انتخاب کنید که اندازه تن تان باشد مخصوصا قسمتهایی مانند آستین و یا روی سینه اگر به بدنتان بچسبد بهتر است. در نتیجه تی شرت های خیلی گشاد انتخاب مناسبی برایتان نیست..

در نظر داشته باشید این موضوع مرتبط به فرم بدن شماست. اگر اندام ورشکاری دارید و تی شرت های تنگ تر میتوانید بپوشید اندامتان را جذاب تر نشان میدهد. اما اگر اضافه وزن دارید مخصوصا در قسمت شکم ؛ تیشرت هایی که نسبتا آزاد است انتخاب مناسب تری برای شما خواهد بود..

یکی از موارد دیگری که نیاز است در انتخاب تیشرت به آن توجه کنید, اندازه آستین آن است.تی شرتی که اندازه آستین آن بین آرنج و بازویتان قرار بگیرد؛ برای شما مناسب است. همچنین قد آن به اندازه ای باشد که روی کمربندتان قرار بگیرد. توجه کنید تیشرت های خیلی بلند مانند روپوش بر تن تان زار میزند و تیشرت های خیلی کوتاه شکم شما را آشکار میکند..

انتخاب یقه ی مناسب لباس یکی از موارد بسیار مهم است که به کمک آن میتوانید فیت بودن تیشرت تان را تشخیص دهید. وقتی شما دستتان را بالا می آورید؛ نباید فاصله ای بین گردن و یقه لباس ایجاد شود. همینطور یقه لباس نباید آنقدر تنگ باشد که نتوانید به راحتی گردن تان را تکان دهید. 

مهمترین نکته ای که قبل از انتخاب سایز تی شرت باید به آن اهمیت دهید کیفیت لباس است. تی شرت هایی که ازنظرجنس بی کیفیت هستند؛ پس از 3 یا 4 بار شستشو رنگ و حالت خود را از دست میدهند، بنابراین قبل از خرید تی شرت حتما از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنید..

 

بهترین اندازه تیشرت مردانه

اگر شما اندامی ورزشکار و خوش استایل دارید میتوانید از تیشرت های آستین کوتاه استفاده کنید و یا در بعضی مواقع آستین های خودتان را تا بزنید تا بازوهایتان نمایان باشد. برای افراد چهارشانه میتوان با پوشیدن یک تیشرت اندامی شانه ها و زیر بغل ها رو به خوبی نمایان کرد.

اگر در مورد بدن خودتان خیلی اعتماد به نفس ندارید و نمیخواهید نمایان باشد ؛ میتوانید از تیشرت های مدل کلاسیک و نرمال استفاده کنید وحتما به جنس، کیفیت، رنگ و نوع یقه تی شرت دقت بیشتری داشته باشید.

نکات مهم در انتخاب تیشرت مردانه کلاسیک

اندازه قد تی شرت کلاسیک هیچ وقت نباید از قسمت بالایی باسن پایین تر باشد..

اندازه آستین تیشرت نباید از نصف بازوها پایین تر باشد.

اگر به مدل تیشرت استایل آزاد علاقه دارید

استایل بگی در سال 2017 وارد دنیای مد شد. طرفداران این مدل کسانی هستند که دوست دارند در لباس خود احساس راحتی داشته باشند و همینطورخوشتیپ و جذاب به نظر بیایند..

برای انتخاب استایل بگی نباید از تیشرت معمولی با سایز بزرگ را انتخاب کنید، چرا که این کار باعث می شود قدتان کوتاهتر به نظر آید و لباس به شکل پیراهن روی تن شما دیده شود.

استایل آزاد

تیشرت مردانه یقه هفت

 اگر شما از آن افرادی هستید که بالا تنه بزرگی دارید؛ تی شرت یقه هفت بپوشید. این مدل یقه در تی شرت ها باعث میشه بالا تنه جمع و جور تر به نظر بیاید.

توجه داشته باشید هر چقدر اندازه هفت یقه بزرگتر باشد؛ صورت و بدن شما لاغر نمایش میدهد و تمرکز مخاطب را از روی صورت شما برمیدارد. همچنین مدل یقه هفت چون قسمت بیشتری از گردن بیرون است برای افرادی که قد کوتاه دارند مناسب تراست و آنها را بلندتر نشان میدهد.

تیشرت مردانه یقه هفت

تیشرت مردانه یقه گرد

در این روزهای گرم تابستان یکی از بهترین بالاپوشهای مردانه تیشرت یقه گرد است. تیشرت های یقه گرد خنک ترین و راحت ترین انواع تی شرت هستند. تیشرت یقه گرد مناسب افرادی است که بالا تنه ظریف دارند. مدل یقه گرد باعث میشود بالاتنه و سرشانه شما بزرگ تر ازحالت طبیعی اش به نظر بیاید؛ اکثر بدنسازها و کسانی که میخواند ورزشکار به نظر برسند تیشرت یقه گرد می پوشند.

تیشرت یقه گرد

 

تی شرت های طرفداری

طرح و مدل این نوع تیشرت ها مختص افرادی است که طرفداردو آتیشه هنری و ورزشی مثل فوتبال و سینما و.. هستند. فروشگاههای اینترنتی زیادی مختص عرضه تیشرت های طرفداری هستند که می توانید بهترین مدل ها را ببینید و انتخاب کنید.

 

تیشرت مردانه یقه دار (پولوشرت)

شرط اول در انتخاب تیشرت راحتی و جذابیت مدل تیشرت برای همه نوع سلیقه است. پلوشرت و یا تی شرت یقه دار باعث می شود سرشانه های شما بهتر نمایش داده شود و اگر بدن تان چندان پر نیست می توانید از این مدل تیشرت یقه دار استفاده کنید. اگر گردن دراز و یا قد خیلی بلندی دارید, بهتر است انواع یقه دار ان را بپوشید . انواع یقه ها پولو، Uشکل و یا دکمه دارهستند که فرقی ندارد و کاملا به سلیقه خودتان انتخاب کنید.



تیشرت طرح دار:

هنگامی که از تیشرت های طرح دار استفاده می کنید در واقع در اولین نگاه به ظاهر شما تمرکز روی تیشرت و طرح های آن می رود. پس بهتر است اگر تیشرت طرح داری می پوشید، در بقیه لباس ها سادگی را اصل قرار دهید تا تناسب بین لباس های شما برقرار شود و خیلی شلوغ بنظر نرسد.



در طول سال ها مد و فشن در زندگی خیلی از ما تاثیر بسزایی گذاشته است . تنوع مدل در انواع لباسها به بازار آمد و علاوه بر جذابیت و خوش تیپی باعث شد بسیاری از عیب و ایرادات ظاهری برطرف شود و شما به راحتی میتوانید با جستجوی ساده در فضای مجازی از فروشگاههای اینترنتی انتخاب مناسب و خرید راحتی داشته باشید.