پیراهن هاوایی
در جستجوی بهترین پیراهن تابستانی هستید؟ مدت زیادی از روز را بیرون خانه و در گرمای داغ تابستان سپری می کنید؟ می خواهید لباس خنکی پیدا کنید تا گرمای تابستان را برای شما مطبوع کند؟ از رنگ ها و طرح های تکراری خسته شده اید و به دنبال طرحی متفاوت و شاد می گردید؟
شاید پیراهن هاوایی، گزینه ای باشد که شما به دنبال آن هستید.
پیراهن های هاوایی، استایلی است که از هاوایی گرفته شده است. این لباس ها یقه دار و دکمه دار و معمولا آستین کوتاه هستند و در آن از پارچه هایی که روی آن چاپ شده است استفاده می شود. جنس پارچه این لباس ها نخ و یا کتان و پلی کتان است. این لباس ها نه تنها به عنوان لباس کژوال استفاده می شود، بلکه در بعضی از کسب و کارهای غیر رسمی هم مورد استفاده قرار می گیرد. لباس های هاوایی هم مردانه و هم زنانه هستند اما معمولا در مدل زنانه، مدل یقه بازتر و به صورت V شکل است و همچنین در بعضی از مدل ها هم در بخش پایین آن پارچه ها بلند است می توان آن را گره زد.

پیراهن هاوایی مردانه و زنانه
طرح های پیراهن هاوایی معمولا یادآور جنگل های استوایی است. درختان بزرگ، بامبو، برگ جنگل های استوایی و گل های شاد و رنگارنگ از متداول ترین طرح های آن است. این پیراهن ها طرح های شلوغ، همراه با رنگ های بسیار شاد دارند و چشمگیر بودن طرح های آن از ویژگی های اصلی شان است.
افراد زیادی بخاطر جنس پیراهن های هاوایی و خنک بودنشان، مایل به پوشیدن این پیراهن ها هستند اما بعد از جستجو برای خرید تنها با طرح های بسیار شلوغ و رنگ های بسیار شاد مواجه می شوند که مورد پسندشان نیست. پیشنهاد می کنیم بیشتر از این نگردید، پیراهن هاوایی با گل های کوچک و طرح های خلوت پیدا نمی شود، پیراهن هاوایی با همین شاخصه محبوب شده است؛ شاید بد نباشد کمی چارچوب های قبلی را بشکنید و طرح ها و رنگ های جدیدی را امتحان کنید.
پیراهن هاوایی
تاریخچه:
پیراهن های هاوایی برگرفته از طرح کیمونوهای ژاپنی است. یک مهاجر ژاپنی اولین فردی بود که در شهر هونولولو در هاوایی به تولید این پیراهن ها پرداخت. بعد از آن یک فرد چینی به تولید گسترده تر پیراهن های هاوایی پرداخت. البته در آن زمان این پیراهن ها به نام آلوها (Aloha Shirt) شناخته می شدند. بعدها با افزایش رفت و آمدها به هاوایی، توریست های زیادی این لباس ها را خریداری کردند و با طراحی دوباره ی فردی به نام آلفرد شهین، پیراهن های هاوایی وارد صنعت فشن شدند. الویس پرسلی از اولین سلبریتی هایی بود که از پیراهن هاوایی در پوشش خود استفاده کرد که بنوعی بزرگترین تبلیغات برای این لباس به حساب می رفت.

پیراهن هاوایی الویس پرسلی
امروزه با فرا رسیدن فصل گرم، میزان جستجوها برای خرید پیراهن هاوایی افزایش می یابد. علاوه بر پیراهن، تیشرت و پلوشرت های هاوایی نیز از لباس های پرفروش در فصل تابستان هستند، هرچند که تنها طرح کار شده روی آن ویژگی پیراهن هاوایی را دارد.



پیراهن هاوایی را با چه چیزی ست کنیم؟ رایج ترین استایل با پیراهن هاوایی، شلوارک و کلاه است. این سبک پوشش را شاید بتوان سمبل خوبی برای پوشش تابستان دانست. اما این لباس تنها محدود به پوشیدن با نوع خاصی از شلوار نمیشود. شما می توانید آن را با شلوار جین و یا شلوارهای پارچه ای ست کنید. مهم ترین نکته در این نوع پوشش نمایش آزادی و راحت بودن در نوع پوشش است. دیگر اینکه چه چیزی برای شما بیشتر راحت است یا در چه پوشش احساس آزادی و راحتی بیشتری می کنید به انتخاب خود شما بستگی دارد.



پیراهن هاوایی با چه عنوان هایی شناخته می شود؟ ممکن است برای رسیدن به نام پیراهن هاوایی عنوان های زیر را جستجو کنید:
پیراهن گلدار مردانه
پیراهن تابستانی مردانه
پیراهن خنک تابستانی
پیراهن نخی تابستانی
پیراهن ساحلی مردانه

 قیمت پیراهن های هاوایی:
قیمت پیراهن های هاوایی در تابستان ۹۹(سال ۲۰۲۰)، بسته به جنس و برند آن از حدود ۹۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر است.

شما می توانید ‍پیراهنهای هاوایی را از لباس فروشی ها، و یا به صورت اینترنتی از فروشگاه های آنلاین پوشاک مانند مدمن خریداری نمایید.
جدیدترین مدل پیراهن های هاوایی سال ۹۹

هاوایی