مدل پیراهن مردانه 1400

رسیدن سال جدید زمان تصمیم گیری های جدید نیز هست. شاید مایل باشید در سال نو تغییراتی در ظاهر و لباس های خود ایجاد کنید. پیشنهاد ما برای این کار امتحان کردن مدل های پیراهن مردانه جدید است. پیراهن مردانه اساس استایل شما را شکل می دهد و با تنوع زیادی که دارد می تواند ظاهر شما را شگفت انگیز و جذاب کند. آشنایی با مد و مدل پیراهن مردانه 1400 به شما این امکان را می دهد که استایل خود را تغییر داده و یا بر اساس استایل همیشگی خود انتخاب های بهتر و جدیدتری داشته باشید.

پیراهن آستین کوتاه طرح دار

پیراهن آستین کوتاه طرح دار یا پیراهن هاوایی یک مدل پیراهن مردانه 1400 است که انتخاب خوبی برای استفاده در بهار و تابستان محسوب می شود. این پیراهن های مردانه معمولا در رنگ های شاد با پارچه های نازک و نخی تولید می شوند تا بتوانید در فصل گرم از پوشیدن آنها لذت ببرید. طرح های چاپی روی این پیراهن ها محدودیتی ندارد و از طرح گل تا شکلک های مختلف در بازار موجود هستند.

پیراهن مردانه هاوایی

اگر می خواهید یک استایل کژوال و راحت برای سفرهای تابستانه خود داشته باشید این مدل پیراهن مردانه 1400 یک انتخاب مناسب برای شما است.

پیراهن مردانه زیپ دار

پیراهن مردانه زیپدار

یک مدل شیک پیراهن مردانه 1400 پیراهن مردانه زیپ دار است. در دنیای امروز گرایش جهانی به ساده سازی همه چیزهایی است که ما را احاطه کرده اند و استفاده از زیپ در لباس یکی از روش های ساده برای به روز کردن پیراهن های مردانه است.
این مدل پیراهن ها می توانند زیپ های کوتاه در نزدیکی یقه داشته باشند یا یک زیپ بلند در جلوی لباس، که در واقع جایگزینی برای دکمه های زیاد محسوب می شود. استفاده از زیپ در مدل پیراهن مردانه 1400 بسیار رایج بوده و یک انتخاب خوب برای آقایان ساده پوش و البته طرفدار مد است. طراحان لباس این تغییر را در پیراهن های مردانه برای هر دو سبک کلاسیک و اسپرت ایجاد کرده اند، بنابراین همه می توانند یک پیراهن مناسب برای هر شرایطی انتخاب کنند. اگر همیشه عجله دارید، پوشیدن پیراهن مردانه زیپ دار می تواند یک تنوع خارق العاده برای شما باشد.

پیراهن مردانه بدون یقه

پیراهن مردانه

پیراهن مردانه بدون یقه، یقه ایستاده و اصطلاحا یقه دیپلمات یک مدل پیراهن مردانه 1400 پرطرفدار است. این مدل پیراهن ها یک انتخاب خوب برای افرادی است که مایل نیستند خود را در لباس های رسمی حبس کنند. در واقع پیراهن مردانه بدون یقه یک انتخاب عالی برای آقایانی است که از پوشیدن کراوات فراری هستند. اگر مایلید در سفرهای تابستانه ی خود یک استایل شیک اما راحت داشته باشید، این مدل پیراهن مردانه 1400 برای شما مناسب خواهد بود.

پیراهن مردانه چهارخانه

پیراهن مردانه چهارخانه

پیراهن مردانه چهارخانه نه تنها یک مدل پیراهن مردانه 1400 است بلکه یک پیراهن شیک مناسب همه جا و همه ی فصول نیز هست. تمام برندهای معروف تولید لباس مردانه طرفدار تولید پیراهن مردانه چهارخانه هستند. شما می توانید با انتخاب یک پیراهن مردانه چهارخانه خوب استایل خود را به طور کلی تغییر داده و تبدیل به یک مرد شیک و جذاب شوید.
پیراهن مردانه چهارخانه ریز مناسب پوشیدن زیر انواع کت است. پیراهن مردانه چهارخانه درشت را می توانید به تنهایی یا همراه با تی شرت بپوشید. به طور کلی اگر قصد دارید تنها با خرید یک مدل پیراهن مردانه 1400 یک استایل خاص و جدید بسازید، پیشنهاد ما امتحان کردن پیراهن مردانه چهارخانه است. این سبک پیراهن ها را اگر در طیف رنگی روشن تهیه کنید، بسیار شما را جوان و اهل مد نشان خواهد داد.

پیراهن مردانه راه راه

پیراهن مردانه راه راه

پیراهن مردانه راه راه یک مدل پیراهن مردانه 1400 کلاسیک و محبوب برای آقایان است. این مدل پیراهن مردانه نیز مناسب برای همه ی آقایان در هر سنی است. شما می توانید با توجه به رنگ این پیراهن آن را در فضاهای رسمی و غیر رسمی بپوشید. این مدل از پیراهن یک گزینه ی مناسب برای استفاده در زیر کت است.

پیراهن مردانه با راه راه عمودی شما را لاغر و کشیده تر نشان می دهد. شما می توانید رنگ های تیره پیراهن مردانه راه راه را با شلوار جین بپوشید و یک استایل شیک و امروزی برای خود بسازید.

پیراهن مردانه طراحی شده

یکی از مدل های پیراهن مردانه 1400 که طرفداران بسیاری در میان قشر جوان دارد، پیراهن های مردانه طراحی شده است. این پیراهن ها معمولا با گلدوزی یا اضافه کردن پارچه ها و تصاویر خاص مختلف طراحی می شوند. اگر به دنبال یک استایل فوق العاده خاص و آوانگارد هستید این سبک از پیراهن ها مناسب شما است. گاهی اوقات طراحی این پیراهن ها به حدی خاص و چشمگیر است که شما نیاز نیست اکسسوری و یا لباس طرح دار دیگری بپوشید. پیراهن های مردانه طراحی شده بیشتر مناسب مراسم خاص و غیر رسمی است.

پیراهن مردانه طرحدار

 

رنگ پیراهن مردانه 1400

برای آشنایی با جدیدترین مدل پیراهن مردانه 1400 بد نیست با رنگ هایی که امسال در پیراهن مردانه ترند شده اند نیز آشنا شوید.

قرمز

در مدل پیراهن مردانه 1400 رنگ قرمز و صورتی مرجانی بسیار دیده می شود. شما می توانید یک پیراهن زرشکی ساده را با یک کت و شلوار مشکی ست کنید و یک استایل شیک برای خود بسازید.

پیراهن مردانه قرمز

 

آبی

طیف رنگ آبی می تواند به شما نشاط ببخشد و مخاطب شما را جذب کند. رنگ آبی در مدل پیراهن مردانه 1400 بسیار پرطرفدار بوده است و شما می توانید با ترکیب آن با رنگ های روشن و بژ یک استایل شیک و مد روز بسازید.

پیراهن مردانه آبی

 

سبز

رنگ سبز بهترین انتخاب برای لباس های بهار و تابستان است. شما می توانید پیراهن های طیف سبز را هم با کت و شلوار و هم با شلوار جین ست کنید و در موقعیت های مختلف از آن استفاده کنید.

پیراهن مردانه سبز