راهنمای استایل شیک و زیبای سال

خیابان‌‌ها یکی از مهمترین مکان‌ها برای به نمایش گذاشتن و معرفی بهترین‌های مد و فشن سال محسوب می‌شوند، از این جهت طراحان دقت و تلاش زیادی صرف این استایل به خصوص می‌کنند.
از خصوصیت‌های بارزی که پوشش بیرون از خانه باید دارا باشد، راحتی و زیبایی را می‌توان نام برد. هرساله استایل‌های جدیدی طراحی شده و مد و فشن را تغییر می‌دهند، امسال هم مانند سال‌های پیشین شاهد تغییر و تحولاتی در ضمینه‌ی مد و فشن به خصوص استایل‌های خیابانی بوده‌ایم.
در این مقاله ما سعی کرده‌ایم که با ریز‌بینی و دقت، شش مورد را برای داشتن استایلی جذاب و خیابانی به شما معرفی کنیم.
اگر به دنبال استایل روز سال می‌گردید، با مدمن همراه باشید.

1. ترکیب رنگ‌ها

خیلی‌‌ها معمولا از تنوع رنگ در ظاهرشان استفاده نمی‌کنند و سرتاسر یک رنگ می‌پوشند، این کار یک ظاهر خسته‌کننده و تکراری را شکل می‌دهد. از جهتی دیگر افرادی هم هستند که رنگ‌های متضاد را به‌کار می‌برند و لباس‌های‌شان با یکدیگر تطابق ندارند، این کار هم از جذابیت آن‌ها می‌کاهد.
تعادل، یکی از مهم‌ترین عوامل یک استایل زیبا محسوب می‌شود. رنگ‌های غیر زنده مثل قهوه‌ای، طوسی، خاکستری و... را با رنگ‌های روشن مثل سفید و کرم و... بپوشید. این استایل، یک‌رنگ و خسته‌کننده‌بودن پوشش‌تان را تغییر داده و شما را خوش‌تیپ نشان می‌دهد. برای مثال ژاکت قهوه‌ای روشن را با یک شلوار کرم و پیراهن سفید بپوشید. همچنین اگر به فکر ست کردن هم هستید، می‌توانید از کفش‌های هم‌رنگ ژاکت‌تان استفاده کنید.


2. کت‌های رنگی؛ جذاب و پرانرژی

امروزه کت‌ یا بارانی‌های مشکی زیادی را در سطح خیابان در تن افراد می‌بینیم. این استایل یک ظاهر کسل‌کننده و روزمره از آن‌ها می‌سازد و توجه زیادی را جلب نمی‌کند.
پاییز، فصل به نمایش گذاشتن رنگ‌های متنوع و شاد است و بسیاری به این نکته توجه‌ای نمی‌کنند.
از رنگ‌های غنی پاییزی مثل نارنجی تیره، سبز لجنی، آبی آسمانی و... با توجه به شخصیت و رنگ پوست‌تان استفاده کنید. این استایل از شما ظاهری زیبا و پرانرژی به نمایش می‌گذارد و نگاه‌ها را به سمت‌تان جذب می‌کند. چنین پوششی به دلیل جذابیت بالایی که دارد، خاطری خوش و زیبا از شما در ذهن مخاطب‌های‌تان ایجاد خواهد کرد.

3. چهارخانه بپوشید

امروزه طرح‌های چهارخانه را در هر چیزی می‌توانیم ببینیم، از پیراهن و تی‌شرت‌ها گرفته، تا اکسسوری‌ها و شال‌گردن‌ها.
این استایل در مد و فشن امسال، در رنگ و طرح‌های متفاوت، جذابیت خاصی را ایجاد و توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده ‌است.
شما هم می‌توانید با انواع چهارخانه‌ها، جذاب و متفاوت به نظر برسید. اما به این نکته توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید تمام پوشش‌تان، مثل پالتو و شلوار چهارخانه باشد، از طرح و رنگ یکسان استفاده کنید. این تطابق رنگ و طرح، تاثیر بسزایی بر ظاهر شما می‌گذارد. این طرح‌ را همچنین می‌توانید به آسانی با بقیه پوشش‌تان ست کنید، برای مثال می‌توانید شال‌گردن خود را با شلوار چهارخانه خود ست کنید و خوش‌تیپ به نظر برسید.


4. طرح‌های نظامی

طرح‌‌های نظامی هیچ‌وقت مثل امسال طرفداران زیادی به خود جذب نکرده بودند و تنها در طرح‌های محدود مثل کاپشکن یا کت‌ طراحی و دوخته می‌شدند.
اما امسال این استایل در مدل‌های متنوع زیادی دیده می‌شوند و افراد بیشماری را به سوی خود می‌کشند.
شما عموما در دو صورت می‌توانید این طرح را بپوشید‌:
• تمام پوشش‌تان را مانند کت، پیراهن، شلوار و... نظامی کنید
• بخش‌هایی از پوشش‌تان را از طریق این طرح با یکدیگر ست کنید. برای مثال می‌توانید کت و بوت‌تان را با یکدیگر ست کنید و جذاب و منحصربه‌فرد دیده شوید.

5. هودی‌ها

بر خلاف شمار زیادی از مخالفانِ پوشیدن هودی، این استایل توانست طرفداران خاص خود را به دست آورد و در لیست یکی از مهم‌ترین استایل‌های امسال قرار بگیرد.
افراد زیادی را دیده‌ایم که هودی‌های مختلف را در طرح و رنگ‌های متنوع می‌پوشند، ولی یکی از مشهور‌ترین نوع این استایل، پوشیدن هودی با یک بارانی یا کت است که علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده است.
سعی کنید این استایل را با تناسب رنگ و طرح، برای مثال هودیِ رنگ روشن را با بارانی‌ای سبک و رنگ غیر زنده مثل قهوه‌ای، پوشیده و خوش‌تیپ به نظر برسید.


6. حس خوبی داشته باشید

افراد زیادی مشکلاتی با چگونگی استایل و پوشیدن لباس‌های‌شان دارند و این موضوع ذهن آن‌ها را به خود مشغول کرده ‌است.
توصیه مدمن به شما:
راحت باشید و از رنگ‌ها، جنس‌ها و دوخت‌های متفاوت استفاده کنید و از آن‌ها لذت ببرید. بیشتر اوقات افراد مختلف ممکن است بیش از حد در پوشش‌شان دقت کنند و وسواس به خرج دهند، که از خوش‌تیپی و جذابیت‌شان خواهد کاست.
از رنگ‌های متفاوت در پوشش‌تان استفاده کنید، این باعث بالا رفتن اعتمادبه‌نفس‌ شما می‌شود. همچنین هر جنس و استایلی را که دوست دارید و با آن راحت هستید بپوشید و به بیرون بروید.


از همراهی همیشگی‌تان سپاس گذاریم. لطفا این مطلب را به اشتراک بگذارید.