اکسسوری های مناسب فصل تابستان

امروز با مقاله بهترین اکسسوری مناسب فصل تابستان در خدمت شما هستیم. همه ما می دانیم که در میان تمام فصل ها  در تابستان است که ما فرصت بیشتری برای تفریح و خوشگذرانی و مسافرت در اختیار داریم و میتوانیم با استایل تابستانی شیک و منحصر به فرد خود به مسافرت و ازتباط با دوستان و مهمانی ها بپردازیم. یکی از چیزهایی که در استایل ما تاثیر گذار است انتخاب اکسسوری مناسب فصل تابستان است که در این مقاله به چگونگی انتخاب آنها و چگونگی ست کردن با لباس می پردازیم.

اکسسوری مناسب فصل تابستان

ست کردن اکسسوری با لباس

بهتر است اکسسوری ها را با جزئیات لباس ست کنید تا حس بهتری در هنگام ست کردن لباس هایتان داشته باشید. یا مثلا اکسسوری ها را با رنگ ثانویه در لباس ست کنید. اگر لباس هایتان را ترکیبی از چند رنگ انتخاب کنید انتخاب اکسسوری نیز راحت تر می شود.

اکسسوری مناسب فصل تابستان

  • برای مثال فرض کنید رنگ لباستان لیمویی روشن و ترکیب شده با سفید است اکسسوری رنگ بنفش و یا رنگ های دیگر متضاد آن بسیار جذاب به نظر می آید. به طور کلی رنگ های خنثی نیز به عنوان زمینه ای برای اکسسوری ها بسیار مناسب هستند.
  • اگر لباستان طرح های بولد داشته باشد اکسسوری های ظریف را به شما پیشنهاد می کنیم چراکه باعث می شود که تناسب در استایل شما حفظ شود.
  • ست گوشواره های میخی و گردنبند های مروارید تک در اینطور مواقع بسیار به کار می آید. یا گردنبندهای سه تایی با زنجیر های سه تایی که ترند اکسسوری ها در سال 2021 شده است.
  • ست کیف و کفش نیز بسیار مهم است سعی کنید اغلب رنگ های آن را ست انتخاب کنید. اگر از جزئیات در اکسسوری استفاده نمی کنید کیف و کفش مناسب با استایلتان یک اضل به شمار می رود.  

استفاده از رنگ ها در انتخاب اکسسوری ها

همانطورکه اشاره کردیم رنگ های خنثی برای  ست کردن با اکسسوری های مناسب فصل تابستان  مناسب هستند. فرض کنید کیف وکفشتان طرح دار است و یا یکی از اجزای لباستان یک طرح شلوغ یا ترکیبی از چند رنگ متضاد دارد. فراموش نکنید که ذز این صورت نمی توانید از اکسسوری رنگ طلایی استفاده کنید زیرا ظاهر شما را بسیار شلوغ تر نشان می دهد.

اکسسوری مناسب فصل تابستان

باید بدانید انواع جواهرات دارای تنالیته های رنگی هستند. فلزاتی مانند طلا یا مس با رنگ های تن گرم بهتربا یکدیگر هماهنگ می شوند. زیرا این جواهرات زمینه گرم دارند.

اما زمانی که از نقره جات استفاده می کنید باید رنگ زمینه لباستان سرد و روشن باشد تا استایلتان جذاب تر به نظر بیاید.

همچنین اگر لباسی با زمینه رنگ های پاستلی مانند صورتی کمرنگ، گلبهی، بنفش یاسی دارید آن را با اکسسوری رنگ سبز سدری، سنگ یشم یا جواهرات نقره ای مزین با سنگ های قرمز ست کنید.

 

چگونه از اکسسوری ها درست استفاده کنیم؟

دانستن این نکته اهمیت دارد: زمانی که با لباس و اکسسوری خود احساس راحتی داشته باشید رفتار شما طبیعی تر و جذاب تر خواهد بود. بنابراین نقش اکسسوری ها را در یک استایل جذاب و خوب نادیده نگیرید. اما نکاتی وجود دارند که باید آنها را بدانیم تا بتوانیم از اکسسوری ها در زمان درست و با لباس مناسب استفاده کنیم که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

اکسسوری مناسب فصل تابستان

ابتدا بهتر است بدانید باید اکسسوری ها را با لباستان تطبیق دهید جنیه ای که در لباس نیز باید مورد توجه قرار بگیرد رنگ لباس است. سپس فصل را در نظر بگیرید، اکسسوری فصل زمستان با بهار یا تابستان متفاوت است و توجه به این نکته به شما کمک می کند تا اتنتخاب بهتری داشته باشید و در هزینه و زمان شما نیز هنگام خرید آن صرفه جویی شود. به طور کلی اکسسوری ها باعث می شوند تا استایل ما بهتر به نظر بیاید.

از اکسسوری های مناسب فصل تابستان می توان به کلاه فدورا، عینک آفتابی، پابند، دستبند، گوشواره و دستمال سر اشاره کرد.

همواره ست کیف و کفش، انتخاب آرایش و میکاپ مناسب با استایلتان را باید مورد توجه قراردهید.

نکاتی درباره اکسسوری ها

در اینجا به نکاتی که  درهنگام خرید اکسسوری می تواند به شما کمک کند اشاره می کنیم: 

اکسسوری مناسب فصل تابستان

  •  در هنگام خرید اکسسوری سعی کنید مدل و رنگ هایی انتخاب کنید که با کلیت لباس های کمدتان جور در بیاید.
  • یکی از اکسسوری های فوق العاده برای دختر خانم های کم سن و نوجوان دستمال سر و گردن است.
  • اگر صورت های مربع یا گرد دارید از تل های رنگی و پهن استفاده کنید اما سعی کنید رنگ تلتان به رنگ پوست، موها و لباستان ست باشد.

 

  • اکسسوری مناسب فصل تابستان

 

  • برای ایجاد یک استایل غیر رسمی و هنری می توانید به طور همزمان از زیورآلات به مقدار زیاد استفاده کنید.
  • اگر فری درونگرا هستید از زیور آلات بزرگ و تک استفاده کنید و اگر افراد برون گرایی هستید سعی کنید از ست ها و اکسسوری های ظریف استفاده کنید تا با روحیات شما به تعادل برسند.

چه اکسسوری هایی باید در کمد لباس ما باشند؟

اکسسوری مناسب فصل تابستان

  • کمربندها مناسب استایل رسمی و نیمه رسمی هستند کمربندها باید همیشه در کمد ما وجود داشته باشند.
  • ست دستمال گردن با دستبند و یا کلاه با بلباس برای تابستان و زمستان باعث می شود استایل متفاوتی داشته باشید.
  • کیف های شیشه ای، کیف های کمری و کیف های سسز کوچک همیشه و مخصوصا در فصل تابستان کارآمد هستند. 
  • لازم است که در کمدتان دو نوع زیورآلات؛ یکی  وسایل مخصوص مهمانی و دیگری لوازم و زیورآلات مخصوص استایل کاری که به آن نیاز دارید داشته باشید.
  • صندل ها مخصوص تابستان و بهار و بوت ها مخصوص فصل زمستان و پاییز هستند. فراموش نکنید راحتی و خنکی در تابستان و گرما و خصوصیت مراقبت از پاها برای بوت ها در زمستان مهم هستند.

نقش کیف و کفش در بین اکسسوری ها

می توان گفت کیف و کفش دو اکسسوری جدایی ناپذیر و ثابت است که برای تمام استایل ها به کار می رود بنابراین باید در انتخاب آن دقت کافی داشته باشیم. عموما نوع ست کیف و کفش انتخاب را برای ما آسان تر می کند. فرقی ندارد که استایل شما اسپرت است یا مجلسی سعی کنید برای تکمیل کردن آن از ست کیف و کفش استفاده کنید. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه به دنبال ست های ساده هستید می توانید گاهی کیف و کفش براق رنگ نقره ای یا طلایی برای شرکت در مجلس و مهمانی انتخاب کنید و استایل متمایز خود را ایجاد کنید.

کیف و کفش ست

مدل یقه لباس و نحوه ست اکسسوری با آن گردنبند ها یکی از اکسسوری های محبوب برای خانم ها محسوب می شود. اما باید مراقب بود زیرا مهم یقه لباس است زیرا باید با توجه به مدل آن ست گوشواره و گردنبند خود را انتخاب کنیم. برای لباس های یقه بسته بهتر است از گرنبندهای آویز دار و برای یقه های گرد، هفت با و دکلته از گردنبند چوکر استفاده کنیم.

صندل های جادوی رنگارنگ تابستان

پیشنهاد می کنیم حداقل یک صندل رنگی برای تابستان خود انتخاب کنید و آن را با لباس ساحلی، سارافون و یا دامن ست کنید. دستبند های بافته شده رنگی یک اکسسوری بسیار جذاب تابستانی است که با این صندل ها می توان ست کرد.

صندل مناسب فصل تابستان

عینک آفتابی

حتی اگر ساده ترین استایل را برای تابستان انتخاب کنید. عینک آفتابی می تواند آن را از سادگی خارج کند و زیبایی خاصی به ظاهر شما ببخشد. و ناگفته نماند عینک آفتابی مناسب برای سلامت چشم ها در نور آفتاب در تمامی فصل ها لازم است.

انگشتر و ساعت مچی

فراموش نکنید که ساعت مچی همیشه جزء آن دسته از اکسسوری هایی هستند که مخصوصا برای آقایان هرگز از مد نمی افتد، بخصوص وقتی با انگشتر های زیبا و مناسب ست شوند. خانم ها نیز می توانن از انگشترای نگین دار با فلز برنجی یا مس زیبایی اصیلی به انگشتان خود ببخشند. 

اکسسوری مناسب فصل تابستان

کلاه کلاسیک یا حصیری

فصل تابستان فصل بسیار مناسبی برای استفاده از کلاه های کلاسیک و حصیری است. اگر از آن دسته افرادی هستید که از کلاه های کپ و نقاب دار استفاده می کنید این بار از یک کلاه کلاسیک استفاده کنید و آن را با یک کت تک و دامن و یا سارافون ست کنید و به این ترتیب شاهد زیبایی و جذابیت در عین حال متمایز خود باشید.این کلاه ها و البته کلاه های حصیری برای شرکت در کنسرت، مسافرت و رفتن به ساحل کاربرد دارند.

اکسسوری مناسب فصل تابستان

تمام آیتم هایی که به آن اشاره شد مخصوص انتخاب درست اکسوری مناسب برای فصل تابستان بود اما بسیاری از این آیتم ها وجود دارند که می توانید به طور مشترک از آنها در تمامی فصول سال استفاده کنیم. نکته آخر اینکه هه ما می دانیم که فصل تابستان بهترین فصل برای آفتاب گرفتن و تغییر رنگ پوست در حد یک یا دو درجه تیره تر می تواند باشد و این امر به جذابیت و زیبایی بیشتر شما خواهد انجامید زیرا این کار باعث می شود که لباس های رنگ روشن و زیور آلات بر روی پوست و بدن ما بیشتر خود نمایی کنند و بر زیبایی استایل مان بیافزایند. 

نتیجه گیری 

فرشگاه اینترنتی مدمن مفتخر استن که با ارائه انواع پوشاک و اکسسوری مناسب فصل تابستان و تمامی فصل ها گامی نو در عرصه فروش و ارتقای سطح  کیفیت در تولید و عرضه پوشاک درجامعه بردارد. امیدوارم با خرید آنلاین ازفروشگاه  مدمن یک خرید دلپذیر و هیجان انگیز را تجربه کنید.