نحوه ست کردن کفش کتانی سفید با انواع لباس ها

کتانی سفید از محبوب ترین مدل های کفش در سال های اخیر به شمار می رود. نوشتن درباره اینکه چطور آن را با لباس هایمان ست کنیم مهم است چرا که کتانی سفید در کمد هر کسی وجود دارد اما ممکن است همه درباره ست کردن آن چیزی ندانند تا بتوانند استایل شیک و خاص پسند داشته باشند. ما در این مقاله به اینکه کفش کتانی سفید" چگونه در انواع استایل ها قرار بگیرد با شما صحبت خواهیم کرد.

کفش کتانی سفید

تاریخچه کفش کتانی

حقیقت این است که همیشه ترندهای معروف و معروف در هر دوره از دل مد و پیچیدگی های آن عبور کرده است تا توانسته تبدیل به یک روش و بهترین انتخاب توسط مردم شود . تاریخچه کفش کتانی سفید نیز به قرن 18 میلادی می رسد . زمانی که مردم کفش های لاستیکی به نام plimsolls، (باریک) می پوشیدند اما همیشه مشکلاتی درباره پوشیدن این کفش ها برایشان وجود داشت.

در سال 1892 یک شرکت لاستیک سازی در ایالات متحده یک نوع کفش های لاستیکی راحت تری با نام تاج بوم Keds تولید کرد.. تا سال 1917 این کفش به تولید انبوه رسید. در همین زمان یک آقای آلمانی به نام «آدی دسلر» یک کفش کتانی با نام خود تولید کرد. برند آدیداس محبوب ترین و پرطرفدارترین برند کفش کتانی در جهان شد. در اوایل قرن بیستم کفش های کتانی بیشتر برای ورزش استفاده می شد اما در دهه 50 افراد با پوشیدن کفش کتانی آن را وارد مد کردند.

 

جیمز دین بازیگر معروف در فیلم Reble این کفش را پوشید و پس از آن مردم این مد را دنبال کردند. پوشیدن انواع مدل های متنوع کفش کتانی سفید تا امروز روی بورس بوده و هرگز از مد نخواهد افتاد اما همیشه ایده هایی تازه درباره چگونگی ست کردن آن با انواع لباس ها وجود دارد که ما در ادامه به آن می پردازیم.

بهترین ست ها برای کفش کتانی سفید

کفش کتانی سفید با شلوار جین

همیشه استفاده کفش کتانی سفید با شلوار جین یک مکمل زیبا به نظر می آیند اما نکته مشترک مورد استفاده برای همه آنها این است که باید با تاپ یا تیشرت سفید ست شوند و اگر کفش شما با کناره های رنگی بود می توانید کیف خود ا با آن رنگ دوم ست کنید.

کفش کتانی سفید

ست کفش کتانی سفید با پیراهن

پوشیدن کفش کتانی سفید با انواع پیراهن های سارافونی یا ساحلی و هر نوع پیراهن دیگری استایل راحت و تابستانی برایتان می سازد. کفش کتانی سفید یکی از مهمترین عناصر برای استایل کژوال هستند اما اگر به یک مهمانی رسمی دعوت شدید فراموش نکنید که کفش های پاشنه بلند شایسته تر هستند.

 ست کفش کتانی سفید با دامن

دامن کوتاه یا بلند؟ مساله این است! برای ست کردن کفش کتانی سفید با دامن بهتر است از دامن کوتاه با چین دار و کلوش استفاده کنید. آزادی و راحتی دامن ها یک خصیصه مهم برای یت کردن هستند. فراموش نکنید که ست آن دو با یکدیگر برای یک استایل راحت و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرد. ست کفش کتانی سفید با لباس های تمام سفید رنگ سفید وجه مشخصه استایل مینیمال به شمار می رود.

کفش کتانی سفید

پوشیدن یک کت جین کوتاه سفید با شلوار جذب سفید با یک کتانی کار شما را برای داشتن یک استایل مینیمال یاری می دهد نکته مهم دیگر اینکه سعی کنید شلوارتان زاپ نداشته باشد یا اگر داشت از نوع پاره که قسمتی از بدنتان مشخص است نباشد.

ست کفش کتانی سفید با لگ مشکی

ست کفش های کتانی با انواع شلوارها و یا لگ جذب همیشه مورد پسند بوده اند اما پوشیدن لگ های رنگی را فراموش کنید برای داشتن استایل شیک اگر پوشیدن لگ را انتخاب کردید حتما مشکی و جنس آن از از چرم مصنوعی یا کشی انتخاب کنید و همیشه  بدون جوراب آن را بپوشید سعس کنید کمی از قسمت ساق پا مشخص باشد این کار زیبایی ست شما را دو برابر می کند. اگر ا لگ ها استفاده می کنید نباید با آن لباس بلند بچوشید. انتخاب مانتو شومیزی می تواند شیک ترینظاهر ممکن را به همراه کتانی سفید برایتان فراهم کند. 

کفش کتانی سفید

ست کفش رانینگ اسنیکرز سفید با شلوار های اسلش

اگر برای پیاده روی یا خرید از منزل بیرون می روید و برای راحتی قصد دارید از کفش کتانی رانینگ اسنیکرز مخصوص ورزش و پیاده روی استفاده کنید بهترین ست برای آن پوشیدن شلوارهای حوله ای یا پارچه ای گشاد و اسلش است که آن نیز استایلتان را کژوال می برد.

ست کفش کتانی سفید با مانتو

یکی از دغدغه های خانم های ایرانی پوشیدن مانتو و ست کردن آن با کیف و فش مناسب است که همیشه کار سختی به نظر می آید ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر طرفدار استایل کلاسیک هستید، یک مانتوی کتی سفید یا مشکی با کتانی سفید ست کنید. برای استایل های رسمی از مانتوی بلند نیز می توانید استفاده کنید که البته فقط کمی بلند، مثلا یعنی  تا کمی زیر زانو باید باشد که به همراه  کتانی سفید  ظاهری شیک و امروزی به شما می بخشد.

ست کفش کتانی سفید با مانتو

ست کفش کتانی سفید در زمستان

درست است که در فصل زمستان استفاده از رنگهای تیره عاقلانه تر است اما با خرید کفش کتانی سفید لژ دار که با یک جوراب پشمی راه راه ضخیم با یک لگ گرم یا شلوار مخمل می توانید استایل محبوب و مخصوص فصل زمستان را با این کفش ها ایجاد کنید.

کفش کتانی سفید

نکات مهم درباره کفش های کتانی سفید که باید آنها را بدانید

در اینجا به نکاتی که به شما در نگهداری کفش های کتانی سیدن=تان کمک می کند اشاره می کنیم:

ابتدا سعی کنید به نظافت کفش هایتان اهمیت دهید بنابراین؛ بسته یه جنس و برند کفشتان شستشوی مناسب آن را پیدا کنید و حداقل ماهی دوبار کفش هایتان را بشویید تا همیشه تمیز و زیبا به نظر برسند. فراموش نکنید که تمیز بودن کفش ازن بودن آن مهم تر است.

کفش های کتانی سبک ها و دل های متنوعی دارند، که باید بدانید از آنها در کجا استفاده کنید. ورزش، مهمانی، محل کار یا گشت و گذار؟ مثلا شما نمی توانید از کف کتانی اسنیکرز برای مهمانی استفاده کنید . بنابراین دقت به نکاتی از قبیل لژ کفش، سبک بستن آن مانند چسبی یا بندی بودن آن مهم است.

مدل درست آن را خریداری کنید:  هنگام خرید کفش کتانی سفید ابتدا فکر کنید که بیشترین استفاده شما در چه مکان هایی می تواند باشد. عموما خرید دو نوع ورزشی و راحتی آن می تواند در 90 درصد اوقات کارتان را راه بیندازد.

کفش کتانی سفید

دلیل محبوبیت کفش کتانی سفید چیست؟

اولین و منطقی ترین پاسخ به این سوال این است که کفش کتانی سفید مختص به رده یا گروه سنی خاصی نیست. مهم نیست شما چه شغلی دارید یا جایگاه اجتماعی تان چقدر مهم است. اولین نکته ای که در خیابان وقتی مردم می بینند که کسی کفش کتانی سفید به پا آرامش است وچون سفید یک رنگ خنثی است الهام بخش افراد بسیاری در عرصه مد از طراحان لباس گرفته تا مردم عادی برای ایجاد استایل شیک و فوق العاده بوده است.

دلیل محبوبیت کفش کتانی سفید

نتیجه گیری

پوشیدن و ست کردن کفش کتانی سفید با انواع لباس ها حدود 50 سال است که در بین مردم محبوبیت دارد و مردان و زنان بسیاری از این مد پیروی کرده اند.اگر به دنبال یک ست زیبا و دوست داشتنی مخصوص فصل بهار و تابستان هستید می توانید آن را از سایت فروشگاه اینترنتی مد من و به صورت آنلاین خرید کنید. ما نیز یه شما یک خرید امن و آسان ار هدیه میکنیم. پیاشپیش از حسن اعتماد و خرید شما نیز متشکریم.