فروشگاه اينترنتي مدمن - لباس عروس سلبريتي ها

لباس عروس سلبریتی‌ها

وقتی صحبت از لباس عروس می‌شود، اکثر عروس خانوم‌ها به دنبال زیباترین و در عین حال متفاوت‌ترین لباس می‌گردند تا در مهم‌ترین شب زندگیشان بدرخشند. اکثر دخترخانم‌ها رویای لباس عروس سفید پف‌دار و تور را از بچگی در سر خود دارند و همواره در حال جستجوی جدیدترین و خاص‌ترین لباس‌ها در ژورنال‌ها و فضای مجازی می‌گردند. اما افراد معروف و سلبریتی‌ها در شب عروسیشان چه لباسی می‌پوشند؟ آیا به دنبال لباس عروس متفاوت‌اند یا سادگی را نشان زیبایی می‌دانند؟ برای پاسخ به این سوال، توی این مقاله چند لباس عروس سلبریتی‌ها را بررسی می‌کنیم.

لباس عروس Kate Middleton

کیت میدلتون در عروسی سلطنتی خود با شاهزاده ویلیام در سال 2011 لباس عروس زیبایی بر تن داشت. لباس عروس کیت، تلفیقی از طراحی مدرن و سنتی بود. یقه هفت بلند و آستین‌های بلند توری با یک دنباله چشم‌گیر از جزئیات این لباس زیبا بودند. لباس عروس او همواره یکی از دوست‌داشتنی‌ترین لباس‌ها در طول زمان بوده است. لباس او از برند alexander macQeen، به قیمت 400000 دلار است که جزو گران‌ترین لباس عروس‌ها به حساب می‌آید.

Kate Middleton

 

لباس عروس Meghan Markle

Meghan Markle Wedding Dress

همه در جریان لباس عروس مینیمال مگان مرکل هستند. این عروس خاندان سلطنتی انگلستان با لباس عروس ساده سفید خود، زیبایی طبیعی‌اش را دو چندان کرد و تا مدت‌ها مورد توجه رسانه‌ها به دلیل سادگی‌اش قرار گرفت.

لباس عروس Priyanka Chopra

Priyanka Chopra wedding dress

این هنرپیشه هندی و چهره سرشناس بالیوود، برای هفته جشن‌های عروسی سنتی خود چندین لباس زرق و برق‌دار تهیه کرد که دو لباس مجلسی برای هر کدام از مراسم‌هایش در زمره سفارش‌هایش بود. در جشن مراسم مسیحی‌ها او یک لباس عروس آستین بلند A مانند پوشید که پوشیده از پولک بود. در حالیکه برای مراسم سنتی هندو خود یک لباس قرمز بر تن کرد که بالای 3720 ساعت برای طراحی و دوخت آن زمان صرف شده بود. تور او 23 متر طول داشت!

لباس عروس Serena Williams

 Serena Williams Wedding Dress

Serena Williams Wedding Dress

تنیسور مشهور آمریکایی در مراسم عروسی‌اش سه ظاهر متفاوت داشت. برای مراسم یک لباس سفارشی، در بخش پذیرایی یک پیراهن ورساچه کار شده با پر بر تن داشت و در هنگام رقص دو نفره‌شان یک پیراهن کوتاه ورساچه پوشید.

لباس عروس Kim Kardashian

Kim Kardashian Wedding Dress

کیم کارداشیان در سال 2014 در مراسم عروسی خود یک لباس عروس پری دریایی توری پوشید. این لباس در قسمت آستین‌ها، پشت و کمر کاملا تور بود. تور بلندی را روی این لباس بر تن داشت. خیلی از طراح‌ها مشتاق طراحی لباس عروس او بودند اما در نهایت لباس عروس کیم کارداشیان توسط برند Givenchy طراحی و تولید شده است. لباس عروس کیم، جزو گران‌ترین لباس عروس‌ها به قیمت 500000دلار است.

لباس عروس Sofia Vergara

Sofia Vergara

سوفیا ورگارا، هنرپیشه، کمدین و مدل کلمبیایی در مراسم عروسی خود در سال 2015 لباسی را بر تن کرد که چندین پوند پولک، مروارید و کریستال روی آن کار شده بود. لباس او به شکل دو دامن بود که دامن دوم با دنباله بلند قابل جداسازی بود.

لباس عروس Celine Dion

Celine Dion

شاید بد نباشد بدانید سلن دیون در مراسم عروسی خود در سال 1994 چه لباس عروسی را انتخاب کرده بود. لباس او یقه دلبری، کمر تنگ، آستین‌های بلند، دامن پف دار و دنباله 6متری داشت. سلن قبل و بعد از مراسم هم یک کت سفید خز دار بر تن کرده‌بود. جالب است بدانید پوششی که بر سرش گذاشته بود، از 2000 کریستال سوواروسکی ساخته شده بود که وزنی حدود 3 کیلوگرم داشته است.

لباس عروس Ivanka Trump

ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ، در مراسم عروسی خود در سال 2009 لباسی را پوشیده بود که طراحی آن از یکی از معروف ترین لباس های عروسی تمام دوران: شاهزاده خانم گریس الهام گرفته بود. لباس او به شکل A و دارای سه لایه توری Chantilly و Lyon و آستین های کوتاه بود. یک تور بلند هم این مجموعه را کامل کرده بود. لباس او کار برند vera wang به قیمت 50000دلار است.

لباس عروس Beyoncé 

Beyoncé

 بیانسه، در جشن عروسی خود در سال 2008 لباسی عروس کلاسیک دکلته‌ای را که دنباله کوتاهی داشت پوشیده بود. لباس این خواننده معروف را مادرش طراحی کرده بود.

لباس عروس Karlie Kloss

این مدل آمریکایی در روز عروسی‌اش لباس عروس زیبایی را بر تن داشت. لباس او یقه هفت شیب دار به همراه آستین‌های تور بود. تور کلاسیکی هم این ترکیب را تکمیل می‌کرد.

لباس عروس Portia de Rossi

Portia de Rossi

بازرگان، نیکوکار، مدل و بازیگر سابق، در روز عروسی خود در سال 2008 یک لباس پشت باز صورتی انتخاب کرده بود. این لباس را Zac Posen طراحی کرده است. این لباس یکی به یاد ماندنی‌ترین لباس عروس‌ بین لباس عروس سلبریتی‌ها به حساب می‌آید.

خیلی از این سلبریتی‌ها لباس عروس‌های ساده‌ای را انتخاب کرده‌اند. سادگی هیچوقت قدیمی نمی‌شود و همواره زیبایی و درخشش خود را حفظ خواهد کرد. جالب است بدانید برخی از سلبریتی‌ها به جای لباس عروس سفید، لباس عروس رنگی انتخاب کرده‌اند.

در نهایت هم سلیقه شما است که تعیین می‌کند چه لباسی را در شب عروسی خود بپوشید. بنابراین با الگوگیری از این لباس‌ها، سلیقه خود را دخیل کنید و در بهترین شب زندگیتان بدرخشید و لذت ببرید.

منبع: theknot.com