راهنمای خرید کادوی ولنتاین برای آقایان

مردم دنیا هر ساله روز ۱۴ فوریه را به نام «روز ولنتاین» یا همان روز عشق را جشن می‌گیرند و خرید هدیه، بخش جدایی‌ناپذیر این مناسبت خاص است. اما اکثرا خانم‌ها در پیدا کردن کادوی مناسب برای آقایان دچار شک و تردید می‌شوند. اگر شما هم چنین مشکلی دارید، با مدمن همراه شوید تا چند ایده برای خرید کادوی ولنتاین برای آقایان را با شما به اشتراک بگذاریم.

در گذشته که خبری از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی نبود و دنیا هنوز به یک «دهکدهٔ جهانی» تبدیل نشده بود، ولنتاین یا روز عشق را معمولا فقط در کشورهای غربی جشن می‌گرفتند؛ در سایر کشورها مثل ایران، روز عشق در تقویم روز دیگری بود که از فرهنگ ایران باستان به یادگار مانده است. اما با توسعهٔ ارتباطات و آشنایی مردم با فرهنگ سایر کشورها، ولنتاین در هر کشور و فرهنگی پاس داشته شد و این روزها در هر گوشهٔ جهان، در روز ۱۴ فوریه مردم برای عزیزان خود هدیه‌ای هرچند کوچک تهیه می‌کنند تا عشق و علاقهٔ خود را نشان دهند.

کادوی ولنتاین

معمولا آقایان برای خرید هدیه برای خانم‌ها گزینه‌های زیاد و متعددی دارند که می‌توانند بخرند. اما معمولا تصور عموم این است که خرید هدیه برای آقایان دشوار است؛ چون تنوع کادو برای آقایان نسبت به خانم‌ها کمتر است. اما جای هیچ نگرانی نیست؛ این برای گذشته بود که تنوع محصول نسبت به دنیای مدرن امروزی بسیار کمتر بود. اگر شما برای ولنتاین امسال نمی‌دانید چه کادوی می‌توانید برای آقایان بخرید، حتما ادامهٔ مقاله را دنبال کنید تا چند ایده برای خرید هدیه به شما پیشنهاد کنیم.

کیف

کادوی ولنتاین برای آقایان

کیف یکی از پرکاربردترین اکسسوری‌هایی است که هر مردی نیاز دارد. آقایان کارمند، دانشجو، بیزینس‌من و ... در زندگی روزمره بسته به حوزهٔ کاری و فعالیت‌شان به کیف احتیاج دارند. کیف‌ها انواع مختلفی دارند، از جمله:

  • کیف پول؛
  • کیف اداری؛
  • کیف دستی؛
  • کیف دوشی؛
  • کیف کارت؛
  • کولهٔ ورزشی؛
  • کوله پشتی؛
  • کیف لپتاپ؛
  • ساک ورزشی؛
  • کیف کمری و
  • کیف شارژر.

تنوع کیف‌های موجود در بازار بسیار گسترده است و می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقهٔ خود، بهترین کادو را بخرید.

کاپشن یا پالتوی مردانه

کادوی ولنتاین برای آقایان

زمستان است و کاپشن یا پالتو می‌تواند گزینهٔ مناسبی به عنوان هدیهٔ ولنتاین باشد. البته چون فصل بهار نزدیک است، تخفیفات پوشاک زمستانی شروع می‌شود و می‌توانید چنین لباسی را با قیمت خوب تهیه کنید. کاپشن یا پالتو هدیه‌ای کاربردی است که باعث می‌شود عزیزان‌تان با هر بار پوشیدن به یادتان باشند. دنیای کاپشن‌ها تنوع گسترده‌ای دارد، مثل کاپشن چرم، جین، مخمل، بادی، پشمی، کبریتی، بهاره، بلند، کوتاه، کلاه‌دار، بدون کلاه و ... می‌توانید با توجه به استایل طرف مقابل، بهترین گزینه را از فروشگاه آنلاین لباس مدمن انتخاب کنید. ما برای کادوی ولنتاین، نیم پالتو مردانه JAKAMEN کد 3426 را به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما مردان خوش‌استال عاشقش می‌شوند!

ژاکت یا پلیور مردانه

کادوی ولنتاین برای آقایان

ژاکت یا پلیور مردانه می‌تواند گزینهٔ مناسبی برای کادوی ولنتاین برای آقایان با هزینهٔ متوسط باشد. تنوع طرح، رنگ و قیمت در ژاکت و پلیور سبب شده که هر کسی بتواند با توجه به بودجه و سلیقهٔ خود، هدیهٔ دلخواهش را بخرد.

ساعت مچی

کادوی ولنتاین برای آقایان

ساعت نیز از کاربردی‌ترین و البته پرطرفدارترین اکسسوری‌هایی است که هر کسی دوست دارد داشته باشد! ساعت‌های مچی تنوع بسیار گسترده‌ای دارد و به همین دلیل هر مردی هرقدر هم که ساعت داشته باشد، باز هم دلش می‌خواهد یک ساعت شیک دیگر به کلکسیونش اضافه شود و آن را با لباس‌هایش ست کند! این باعث شده که انتخاب‌های متعددی در اختیارتان باشد. پیشنهاد ما برای کادوی ولنتاین برای آقایان، ساعت مچی عقربه ای مردانه AUDEMARS PIGUET کد 6522 است که هم با تیپ رسمی می‌توان از آن استفاده کرد و هم با تیپ اسپرت.

لباس ورزشی مردانه

در دنیای امروزی باشگاه و تناسب اندام به یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مردان جوان تبدیل شده است؛ برای این افراد چه کادویی بهتر از لباس ورزشی؟

کراوات و پاپیون

کادوی ولنتاین برای آقایان

برای داشتن استایل شیک و رسمی، آقایان به یک کراوات یا پاپیون خوب و باکیفیت نیاز دارند؛ هر مردی با کت و شلوار و کراوات جذاب به نظر می‌رسد! بنابراین بدشان هم نمی‌آید که چند تا کراوات شیک یا پاپیون داشته باشند و آن را با کت و شلوارهایشان ست کنند.  

عینک آفتابی

کادوی ولنتاین برای آقایان

عینک آفتابی یکی دیگر از اکسسوری‌هایی ضروری برای آقایان خوشتیپ و خوش‌استایل است! یک عینک آفتابی خوب و باکیفیت می‌تواند جذابیت قیافه و استایل مردان را دوچندان کند. عینک آفتابی تاشو LOUIS VUITTON کد Z0868W می‌تواند گزینهٔ خوبی به‌عنوان کادوی ولنتاین برای آقایان باشد.

کلاه مردانه

کلاه به استایل شما هویت خاصی می‌بخشد و بهتر است چند نوع کلاه در کمد لباس آقایان باشد. این روزها در بازار تنوع گسترده‌ای از انواع کلاه وجود دارد  که هر یک مناسب استایل خاصی است. اگر همسرتان عاشق استایل‌های شیک و کلاسیک است، پیشنهاد ما این است که کلاه FEDORA مدل 20243 به او هدیه دهید؛ اما اگر تیپ اسپرت را ترجیح می‌دهد، می‌توانید کلاه لبه گرد کد 1872 را برایش بخرید.

بوت و نیم‌بوت

کادوی ولنتاین برای آقایان

بوت و نیم‌بوت می‌تواند هدیهٔ باارزشی به‌عنوان کادوی ولنتاین برای آقایان باشد. این کادو هدیه‌ای است که چند سال می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد! برای مردانی که عاشق استایل هنری، کلاسیک و کژوال هستند، می‌توانید نیم بوت چرم مردانه کد 4148 را انتخاب کنید. برای مردانی هم که استایل رسمی و کلاسیک را ترجیح می‌دهند، نیم بوت چرم طبیعی مردانه کد 1990 گزینهٔ مناسبی است.

دستبند

برای کامل کردن یک استایل شیک مردانه، گاهی لازم است از اکسسوری‌هایی مثل دستبند استفاده کنید. دستبندهای مردانه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی وجود دارد، اما پیشنهاد ما برای خرید هدیهٔ خاص ولنتاین، دستبند استیل ROLEX کد 8143 و دستبند چرم و استیل کد 2220 است.

کمربند

کادوی ولنتاین برای آقایان

اگر نمی‌توانید مبلغ زیادی را بابت خرید کادوی ولنتاین برای آقایان هزینه کنید، کمربند گزینهٔ شیک و مناسبی است. کمربندهای چرمی با رنگ‌های مختلف در بازار موجود است که بسته به بودجه و سلیقهٔ خود می‌توانید هدیه‌تان را از میان‌شان انتخاب کنید.

هدیه‌های دیگر برای ولنتاین

علاوه بر مواردی که برشمردیم، گزینه‌های دیگری هم وجود دارد که می‌توانید به عنوان کادوی ولنتاین برای آقایان در نظر بگیرید، از جمله:

  • عطر و ادکلن؛
  • کتاب؛
  • ماگ؛
  • هدفون؛
  • اثر هنری مثل تابلو؛
  • ست اصلاح و
  • ماشین اصلاح.

امسال با وجود همه‌گیری ویروس کرونا، بیرون رفتن و خرید کردن در فضاهای سرپوشیده خطرات زیادی برای خود و عزیزان‌مان به همراه دارد. بنابراین بهتر است تا حد امکان از حضور در جاهایی مثل پاساژها و بازار خودداری کنیم. شما به راحتی می‌توانید برای خرید کادوی ولنتاین برای آقایان، به فروشگاه آنلاین مدمن مراجعه کرده و از میان اجناس متنوع، هدیهٔ مورد نظرتان را بخرید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.