استایل بهاری 1400 برای خانم ها و آقایان

استایل بهاری 1400 پر است از رنگ ها و مدل‌های جدید در همه‌ی حوزه ها از جمله لباس ،کفش ،کیف و اکسسوری ...ما در این مطلب قصد داریم به برجسته ترین مدهای روز برای سال نو اشاره داشته باشیم.

استایل بهاری 1400 مردانه

المان های لباس مردانه معمولا کم هستند و نوآوری و مدل های خاص کمتر در بین آنها دیده می شود اما اگر در سال جدید از امتحان کردن استایل جدید نترسید می توانید بسیار متفاوت و شیک پوش ظاهر شوید.

پیراهن مردانه در استایل بهاری 1400

 

پیراهن مردانه مشکی پیراهن مردانه چهارخانه پیراهن مردانه چهارخانه

پیراهن‌های مردانه با یقه‌های ایستاده و اصطلاحا دیپلمات در رنگ های روشن و پاستلی در استایل بهاری 1400 بسیار دیده می شود. رنگ های آبی روشن، کرم و خاکستری از گزینه های فوق العاده‌ای هستند که می توانید با استفاده از آنها یک ظاهر جدید و استایل شیک برای خود بسازید.

در چند سال گذشته پیراهن‌های چهارخانه دوباره مد شده‌اند و در بهار سال جدید نیز احتمالا چهارخانه‌های جذاب با رنگبندی جدید خواهید دید که انتخاب خوبی برای تغییر استایل هستند.

شلوار مردانه در استایل بهاری 1400

شلوار جین مردانه زاپ دار شلوار مردانه شلوار جین مردانه

شلوارهای مردانه معمولا همواره استایل های یکسانی دارند اما در یکی دو سال گذشته شلوارهای اصطلاحا بگ با کش در قسمت دم پا مورد توجه آقایان جوان بوده است. جز این می توانید از کتان های رنگی و جین آبی روشن در استایل بهاری خود استفاده کرده و از داشتن یک ظاهر جدید و شیک لذت ببرید.

کفش مردانه در استایل بهاری 1400

بوت مردانه ساق دار

بوت‌های ساق دار و کتانیهای مناسب دویدن از عمده مدل هایی هستند که در بهار پیش رو در استایل آقایان خواهیم دید. اگر اندکی از دایره امن خود خارج شوید موفق خواهید شد یک استایل رنگی شیک با کتانی‌های خوش رنگ بسازید.

 کتانی مردانهy3کفش چرم مردانه کتانی مردانه

استایل بهاری 1400 زنانه

استایل خانم‌ها از اجزای مختلف و متنوعی تشکیل می شود و امسال می توانند در هر کدام از این اجزا یک نوآوری و فاکتور خاص ببیند. 

مانتو در استایل بهاری 1400

مانتو بهاره
طراحان مد برای بهار آینده طرح های فوق العاده ای ارائه کرده اند.از مانتو های گشاد و بلند گرفته تا کت و شلوارهای کلاسیک و خاص. به عنوان مثال یکی از مدل هایی که قرار است به وفور در بازار ببینید مانتوهای اور سایز با پارچه های طیف رنگ های خنثی است. رنگ امسال به گفته ی موسسه ی پنتن، زرد و خاکستری است.اما چیزی که در مدل های استایل بهاری 1400 دیده می شود طیف گسترده ای از رنگ کرم تا زرد و سفید، خاکستری و مشکی است.
اگر اهل پوشیدن رنگ های شاد هستید اصلا نگران نباشید، زیرا انواع صورتی های جیغ، طرح های سنتی و ترکمن نیز در مانتوهای امسال دیده می شود. مانتوهای پیراهن شکل نیز امسال طرفداران زیادی خواهد داشت.
اما اگر اهل لباس پوشیدن رسمی هستید بد نیست بدانید طراحان برای شما کت و شلوارهای رسمی و دامن و انواع سارافون و شومیز در نظر دارند. ست های سه تکه شومیز، سارافون و شومیز از مدل های پرطرفدار در استایل بهاری 1400 است.

شلوار زنانه در استایل بهاری 1400

امسال یک بازگشت به گذشته نیز در طراحی لباس دیده می شود. اولین چیزی که با آن مواجه خواهید شد و تعجب برانگیز است بازگشت شلوارهای جین زنانه پاچه گشاد است که از آنها با نام "بوت کات" یاد می شود. بوت کات های بهار 1400 در رنگ های آبی نفتی و مشکی مورد توجه قرار گرفته اند.

شلوار زنانه دمپاگشاداز سوی دیگر شلوارهای پارچه ای گشاد که معمولا با عنوان "دامن شلواری" شناخته می شوند نیز یکی دیگر از عناصر مهم استایل بهاری 1400 است. به طور کلی لباس های اورسایز و گشاد را در سال آینده زیاد خواهیم دید.این نکته حتی به انواع شلوار جین هم نفوذ کرده است و چیزی که بیشتر در بازار دیده می شود شلوارهای جین راسته و گشاد است.

کیف و کفش زنانه در استایل بهاری 1400

کفش زنانه تابستانه بهاره
کیف های کوچک و دستی و کفش‌های نوک تیز ظریف از بیشترین چیزهایی است که قرار است در استایل بهاری 1400 ببینیم. این کیف و کفش ها بیشتر با رنگ های روشن و پاستلی در بازار موجود هستند و می توانید از ترکیب رنگ زیبای آنها لذت ببرید.
نکته ی دیگری که در استایل بهاری 1400 بسیار چشمگیر است تولید انواع صندل های تخت و پاشنه بلند است. هنوز بهار نرسیده اما ما می دانیم در شش ماه ابتدای سال آینده همه قرار است صندل های زیبا بپوشیم.
البته باید نظر داشت که برای خانم های اسپرت، ساده و کژوال پوش همواره طرح های زیبا و شیکی تولید می شود. به طور مثال در سال آینده کیف های دوشی ساده و بزرگ در رنگ‌های سفید، مشکی و کرم مورد توجه خواهند بود. از طرف دیگر کیف های بزرگ با متریال برزنتی در رنگ های سبز و مشکی نیز بسیار دیده می شود. اگر طرفدار کفش و کتانی های اسپرت هستید باید بدانید امسال کتانی های اسپرت کلاسیک زنانه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند مخصوصا مدل های دارای پاشنه های پهن و بزرگ.


شال و روسری استایل بهاری 1400

شال و دستمال سر
شاید باورش کمی سخت باشد اما روسری های کوتاه به بازار برگشته اند. این روسری های ساده که معمولا این روزها با عنوان "وینتج" شناخته می شوند در سال جدید طرفداران بسیاری خواهند داشت. علاوه بر این شال و روسری های حریر ساده و بدون هیچ طرح نیز یکی از جدیدترین و جذاب ترین مدل های شال و روسری در استایل بهاری 1400 هستند.
مدل های طرح دار متنوعی نیز تولید شده اند که اگر بتوانید آنها را به درستی با سایر لباس های خود ست کنید بسیار زیبا و شیک خواهند بود.